Vi skravler videre i august.

Tannlegen ja.... Det burde jeg snart ordne...
Får automatisk sms med time i slutten av august hvert år så trenger ikke å huske på det [emoji4]

Har ikke hatt tid til å spise annet enn et par yoghurter i dag, gjett hvem som er sulten nå da! Skal lage middag nå. En helt enkel salat med baguetter til. Det blir godt :)

Har ikke hatt tid til å spise annet enn et par yoghurter i dag, gjett hvem som er sulten nå da! Skal lage middag nå. En helt enkel salat med baguetter til. Det blir godt :)
Syns salat høres veldig lite ut etter bare å ha spist 2 yoghurter i dag...
Sitter i bilen på vei hjem så har ikke fått begynt på middagen enda

Får automatisk sms med time i slutten av august hvert år så trenger ikke å huske på det [emoji4]
Greia er at jeg har ikke tannlege. Jeg fikk time fra tannlegen jevnlig i Bergen men så flyttet vi og har ikke ordnet ny tannlege. Og det er seks år siden....

Nå tordner og lyner det her. Og himmelen åpna seg [emoji939]️[emoji939]️[emoji943]️. Ungen er kjempefascinert og vil stå i vinduet og se. Ikke sove.

Syns salat høres veldig lite ut etter bare å ha spist 2 yoghurter i dag...
Sitter i bilen på vei hjem så har ikke fått begynt på middagen enda

Det blir mye når vi har baguetter til :)
Men jeg må spise et godt måltid til når jeg er ferdig med lillejenta. Vet bare ikke hva, for jeg har ikke lyst på noe egentlig :rolleyes:
Hva ble det til middag hos dere?

Det blir mye når vi har baguetter til :)
Men jeg må spise et godt måltid til når jeg er ferdig med lillejenta. Vet bare ikke hva, for jeg har ikke lyst på noe egentlig :rolleyes:
Hva ble det til middag hos dere?
Vi tok lasagne. Eller som vi sier på spøk. LarsMagne [emoji849][emoji23] Og unga lurer på om vi er blitt kannibaler gitt [emoji23] Dårlig spøk vi lærte som små av våre foreldre. Jada. [emoji56]

Eldstejenta er kjørt avgårde på overnatting hos ei venninne. Minste løper rundt og leker med valpen konstant. Jeg ser etter valpen konstant med haukeøyne i tilfelle hu må på do, for plutselig ser jeg hu gjør seg klar. Og da er det bare å avbryte hu og distrahere hu bort til ytterdøra og få hu ut. Noe som funker faktisk utrolig godt. Håper hu skjønner snart selv at hu skal gå dit når hu må på do da [emoji14] Siden jeg lurer hu dit hver gang [emoji39]

Eldstejenta er kjørt avgårde på overnatting hos ei venninne. Minste løper rundt og leker med valpen konstant. Jeg ser etter valpen konstant med haukeøyne i tilfelle hu må på do, for plutselig ser jeg hu gjør seg klar. Og da er det bare å avbryte hu og distrahere hu bort til ytterdøra og få hu ut. Noe som funker faktisk utrolig godt. Håper hu skjønner snart selv at hu skal gå dit når hu må på do da [emoji14] Siden jeg lurer hu dit hver gang [emoji39]

Noen uhell hittil?

Forumlisten sier her er ingen nye innlegg. Jeg åpner for å klage på stillhet når jeg kjeder meg... Og neida. Her skiver dere, det bare viser ikke nye innlegg.

Noen uhell hittil?
Noen få. Gjerne max 1 om dagen. Som regel når jeg lager middag og ikke får fulgt helt med. Da følger eldste med. Men med eldste som gjerne har hodet klistra i tlf så er ikke å følge helt med alltid å følge med [emoji849][emoji23] Om ikke annet får hu vaske da [emoji39]

Forumlisten sier her er ingen nye innlegg. Jeg åpner for å klage på stillhet når jeg kjeder meg... Og neida. Her skiver dere, det bare viser ikke nye innlegg.
For noe tull liksom. Men en positiv overraskelse da sånn egentlig [emoji39]

https://www.strikkelisa.no/oppskrifter/rulletopp

Denne oppskrifta tror jeg nesten jeg må lagre og kjøpe til meg selv i nærmeste fremtid. Og helst med akkurat samme garn. For hallo !? [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji169] Den skriiiiker mitt navn ! [emoji7] Må bare gjøre ferdig alt annet først [emoji849][emoji23]

For noe tull liksom. Men en positiv overraskelse da sånn egentlig [emoji39]
Seks timer siden siste innlegg visstnok. Ifølge tapatalk.
Ikke er jeg sitert heller

Noen få. Gjerne max 1 om dagen. Som regel når jeg lager middag og ikke får fulgt helt med. Da følger eldste med. Men med eldste som gjerne har hodet klistra i tlf så er ikke å følge helt med alltid å følge med [emoji849][emoji23] Om ikke annet får hu vaske da [emoji39]

Haha, lurt ^^ Handlinger gir konsekvenser ^^

https://www.strikkelisa.no/oppskrifter/rulletopp

Denne oppskrifta tror jeg nesten jeg må lagre og kjøpe til meg selv i nærmeste fremtid. Og helst med akkurat samme garn. For hallo !? [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji169] Den skriiiiker mitt navn ! [emoji7] Må bare gjøre ferdig alt annet først [emoji849][emoji23]

Den var fin! Enkel, uten at det ser enkelt ut. Bare skikkelig lekkert!

Nå skal det løpes.

Warholm altså. Spennende.

Back
Topp