Helt greit, ikke super bra, men ikke dårlig heller.Strikker. Tenker at jeg må ta oppvaskmaskinen, og så kanskje ta en tur ut.
Hvordan gikk treningen?
Stivnet litt av en eller annen grunn på slutten denne gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt greit, ikke super bra, men ikke dårlig heller.Strikker. Tenker at jeg må ta oppvaskmaskinen, og så kanskje ta en tur ut.
Hvordan gikk treningen?
Nope kengubarnet har bursdagNy tur?
Så du hadde noen fantastiske bilder her før i dag
Helt greit, ikke super bra, men ikke dårlig heller.
Stivnet litt av en eller annen grunn på slutten denne gang
Spilletid... Neste år tror jeg det blir ferie alene
Takk, jeg må vel snart bli bra for jeg er jo ikke skikkelig syk
Ja, litt men dro hjem litt tidlig. Kom på noe mer når jeg logga av men det tar jeg i morgen tidlig etter at jeg har purret på bilagene om de ikke er kommet.
Æsj så kjedelig, håper det stopper opp nå da..
Ikke helt. Men tror jeg er bedre. Egentlig frisk i går bortsett fra en sterk trang til å legge meg under et pledd. To et par paracet, og sløvet hjemme.Satse på at du er tipptopp nå[emoji1]
Ringer i dag. Er hun på ferie tar vi fra banken det.i trenger for å komme videre. De blir litt ekstraarbeid når da resten kommer for det er ikke alt vi kan ta fra bankenHåper bilagene snart dukker opp[emoji38]
Veldig [emoji939]️Det er jo så spennende
Gjør med det?Kjipt da. Hva gjør du med det?
Det var kjempegodt! Stekt i olje på panna. Skikkelig digg
Det som kroppen har brygget på noen dager slo ut i full blomst, la meg med vond hals og ører og å våknet med masse feber og en hals som gjør fryktelig vondt når jeg svelger ned noe, vel veel Paracet tatt så håper jeg det hjelper
Ååh. Skjønner jeg godt! Hva gjorde dere i ferien da?
Jeg og mini er ferdig påkledd og venter på mannen. Vi skal på byggern og handle husmaling..!
Ja. Og når jeg har en lang serie seier så er det vanskelig å godta tap....
Litt skummelt når det blir lang rekke, nesten bedre å spille "kalkulasjon" som jeg ikke har knekket koden på og vinner kanskje 1 av 10 for da har jeg ikke prestasjonsangst. Freecell har jeg vel på en annen mobil hatt over 100... Da turte jeg nesten ikke spille.Hehe, det er det alltid[emoji28]
Regn tåke og meldinger om vind.Regn her i dag Noen andre som fikk bedre vær i dag ?
Nei ikke så mye men de har nok veldig forskjellige grenserKrangler de?[emoji28]