TakkHipp, hipp hurra og gratulerer med dagen til Kengubarnet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkHipp, hipp hurra og gratulerer med dagen til Kengubarnet
Kommer fort inn i rutiner på detSukk. Skolestart snart. Det blir en helt annen hverdag. Jeg som er så morgengretten skal nå være alene om å få 2 unger klare og til skolen til 8.15 hver morgen (den ene blir med hjem igjen da). Hvordan skal dette gå? Jeg tror vi trenger en regel om å ikke prate før vi kommer til skolen ^^
Kommer fort inn i rutiner på det
Gratulerer så masse med dagenVekket kengubarnet med pakker og sang på senga i dag
Hurra for bursdagsgutten min
TakkGratulerer så masse med dagen
Gråblå skal det bli, bare det slutter å regne. Meldt 16-35 mm nå mellom 18 og 24 i kveld..Hvilken farge maler dere?[emoji1]
Regn tåke og meldinger om vind.
Regn her igså
Hvordan er formen idag?Takk for det
Nei synes egentlig de er veldig lette. Bare liker ikke tommelstrikkinga. For det er så få masker at det blir knotete. Men er i grunn bare å kunne rett og vrang, samt felling med å strikke to rett sammen.Hehe ^^
Er de vanskelige å strikke?
Ååh så deilig vi måtte bli hjemme i år ogsåVi var 2 uker på Mallorca[emoji7]
Savner... Snø? Er du gæærn gruer meg til meter på meter med snø og måkingLurer på hvor mye snø det kommer til å bli år jeg. Savner snø
Det er nå noen mnd til det enda da. Rett nok begynner jeg å planlegge julen, men snø skal vi da ikke ha endaLurer på hvor mye snø det kommer til å bli år jeg. Savner snø
Mannen gikk ut og stroppet fast glasplata på bordet. Klok av skade, det forrige lands jo på taket til min fars bil for et par år siden....Oi som det blåser.
Var ute og gikk en liten tur og så en trampoline i en rar vinkel, et veltet postkassestativ, en enorm veltet blomsterpotte, store mengder søppelkasser på rare steder og flere plaststoler det jeg er sikker på at det ikke er ment de skal være
Jeg har begynt på ermer på genseren til eldste. Ikke veldig effektiv. For jeg har på to dager strikket ti cm. Altså ca 60 masker og pinne 5,5...Egentlig en kjip dag. Ingen motivasjon til noe som helst. Vurderer å trene litt senere, eller kanskje jeg skal strikke. Jeg har begynt på en klut, og det er jo litt spennende enn så lenge.
Jeg prøver å få noen unger + mannen i seng slik at jeg før slappet litt av.Egentlig en kjip dag. Ingen motivasjon til noe som helst. Vurderer å trene litt senere, eller kanskje jeg skal strikke. Jeg har begynt på en klut, og det er jo litt spennende enn så lenge.
Jeg har veltet bordet ute og satt det inn mot veggen med bordplaten mot veggen, og lagt ned sklien.Mannen gikk ut og stroppet fast glasplata på bordet. Klok av skade, det forrige lands jo på taket til min fars bil for et par år siden....