Vi har fått minis fetter og kusine på besøk i helga. Og så faren og stemora deres såklart. Koselig. Vi har spist taco og nå legges mini veldig på overtid.. Men hun tok en 20minutter i sjalet før de kom da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkLege var lurt da ja og satser på du snart føler deg bedre.
Oi, det hørtes ikke bra ut, masse god bedringStreptokokker
Ørebetennelse
102 i Crp
Så nå har jeg fått antibiotika
TakkOi, det hørtes ikke bra ut, masse god bedring
Hehe herligDisse ungene
Linus: Mamma, lager du mat til deg og pappa til i kveld
Jeg: Ja
L: Hva lager du
J: Jeg vet ikke helt
L: Ååå, så du eksperimenterer
J: Ja noe slikt noe
L: Da blir pappa glad
Pappaen var også veldig fornøydHehe herlig
Kanskje ikke akkurat her og nå, men hadde ikke vært feil om det kom snø i september / oktober [emoji28] her vi bor nå føler jeg det ikke er snø som jeg er vant til [emoji33]Det er nå noen mnd til det enda da. Rett nok begynner jeg å planlegge julen, men snø skal vi da ikke ha enda
Alt med måte som det heter [emoji38]Godt med litt regn men nå tar det helt av
Egentlig enig med deg.Kanskje ikke akkurat her og nå, men hadde ikke vært feil om det kom snø i september / oktober [emoji28] her vi bor nå føler jeg det ikke er snø som jeg er vant til [emoji33]
Ser ut som det er regn de fleste plasser [emoji28]Bare regn her også
Egentlig enig med deg.
September/oktober/november - grått og trist, hadde lyst litt opp med noe snø
September???Kanskje ikke akkurat her og nå, men hadde ikke vært feil om det kom snø i september / oktober [emoji28] her vi bor nå føler jeg det ikke er snø som jeg er vant til [emoji33]
Ok, september er litt vel tidlig, sorrySeptember???
Nå er jeg rett nok sunnmøring og ikke akkurat sikret hvit jul heller. Men september? Det er ofte at når skolen begynner så får vi en smak av sommer. Vi er jo ikke vant med sånn sommer som i år og ofte regner det en del i juli men så blir det rett så bra i august og september. Fin, varm høst. Ikke tid for snø da!
Ja september er litt for tidligSeptember???
Nå er jeg rett nok sunnmøring og ikke akkurat sikret hvit jul heller. Men september? Det er ofte at når skolen begynner så får vi en smak av sommer. Vi er jo ikke vant med sånn sommer som i år og ofte regner det en del i juli men så blir det rett så bra i august og september. Fin, varm høst. Ikke tid for snø da!
Streptokokker
Ørebetennelse
102 i Crp
Så nå har jeg fått antibiotika
Nå har jeg ikke en frynsete psyke (tror jeg), men jeg har en jobb som tidvis krever ganske mye av meg i tillegg til mann og 3 barn.Vis vedlegget 270271
Trening for oss med frynsete psyke. Jeg ser jo faktisk at jeg har det bedre når jeg får trene aerobic, så det var interessant lesning for min del.
Nå har jeg ikke en frynsete psyke (tror jeg), men jeg har en jobb som tidvis krever ganske mye av meg i tillegg til mann og 3 barn.
Fro meg er trening, i tillegg til en fysisk ting, en psykisk ting, trening er når jeg kan løpe/gå i 2 timer helt for meg selv uten avbrytelser i mine egne tanker.
Noen ganger er det dagdrømmer, andre ganger løser jeg "vedensproblemer", men når det er sagt, jeg tror ikke jeg ville ha klart intensiteten på livet mitt slik den har vært de siste 9-12 månedene hadde det ikke vært for trening - og da mener jeg på et psykisk nivå
Jeg tror ikke man kan "finne en formel" (uansett hvor mye realist jeg er) for hvilken trening som er best for psyken.Trening gjør underverker for psyken, helt klart. Denne artikkelen var bare spesifikt om hvilken type trening som viser seg å ha best effekt på psyken til psykisk syke.
Jeg pleier å gå en del turer, men jeg føler meg best etter aerobic. Snodig egentlig, men også spennende.
Og jeg kjenner igjen det du sier om å være i egne tanker. Det er så godt å bare få gå i fred og ro i sitt eget tempo
Tidligst september da, men er vandt med snøen kommer i Oktober eller sent i september [emoji28][emoji28]September???