Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor bor du da ? [emoji38]Vant til at det kanskje kommer noe slaps i november jeg...
Sunnmørskysten.Hvor bor du da ? [emoji38]
Jeg har vel og merke tre, men det skjer bare jeg blunker tror jeg.Hvordan klarer 2 unger å rote så mye?
Jeg har vel og merke tre, men det skjer bare jeg blunker tror jeg.
Ikke utenkelig det nei.Jeg tror tiden går mye fortere for oss voksne enn barn. Det forklarer hvordan de klarer å rote så mye, og hvorfor de maser om vi snart er framme hvert femte minutt ^^
Aha [emoji38] trodde det pleie å være en del snø der jeg [emoji849]Sunnmørskysten.
Kan jo fort komme en halvmeter en dag men det smelter igjen like fort. Her ute i havgapet er det ikke så ofte det er stabilt kaldt.Aha [emoji38] trodde det pleie å være en del snø der jeg [emoji849]
Jeg er ifra lillehammer området så er nok derfor jeg er vandt til mye snø [emoji28] der smelter det ikke alltid med det samme heller [emoji23]Kan jo fort komme en halvmeter en dag men det smelter igjen like fort. Her ute i havgapet er det ikke så ofte det er stabilt kaldt.
Ifølge accuweather er normal temperatur julaften mellom 9 og -2 grader. Gjennomsnkttelig max/min altså
Der er forholdene noe helt, helt annet ja.Jeg er ifra lillehammer området så er nok derfor jeg er vandt til mye snø [emoji28] der smelter det ikke alltid med det samme heller [emoji23]
Her er det forhåpentlig en stund igjen, så kanskje hun ikke starter dagen 5.50 i morgen også. Men hun har ikke sovet i dag. Men nå er pizzaen straks klar så ikke før den er spist i alle fall.Snart leggetid for lillejenta. Hun er sutrete nå, så det blir tidlig kveld.
Liker ikke tannleger...
Tenkte å teste hjemmelaga fingermaling med mini i dag. Stakkaren må finne seg i å være prøvekanin for alle eventuelle barnehageprosjekter framover [emoji304][emoji23]
Forumlisten sier her er ingen nye innlegg. Jeg åpner for å klage på stillhet når jeg kjeder meg... Og neida. Her skiver dere, det bare viser ikke nye innlegg.
Vis vedlegget 270111 Vært på en liten tur nedenfor hytta i dag
Ja. Men i dag har det vært stilleGodt det var falsk alarm[emoji28]