Vi skravler videre i august.

En effektiv tur på kjøpesenter så har vi fått ordnet en del. Veldig greit. Og litt pokemon også, et par shiny til og med. Fornøyd nesten-tiåring.

Jeg har vel og merke tre, men det skjer bare jeg blunker tror jeg.

Jeg tror tiden går mye fortere for oss voksne enn barn. Det forklarer hvordan de klarer å rote så mye, og hvorfor de maser om vi snart er framme hvert femte minutt ^^

Jeg tror tiden går mye fortere for oss voksne enn barn. Det forklarer hvordan de klarer å rote så mye, og hvorfor de maser om vi snart er framme hvert femte minutt ^^
Ikke utenkelig det nei.
Og guttungen synes det å få oppholde seg mellom en gym og et stopp i dag midt i evvie-event var kjedelig. For det var så lenge å vente mellom hver gang han kunne spinne. Mens jeg synes å få sette meg ned ved et stopp og spinne hvert 5. Minutt er fint....

Gi meg styrke.

Jeg skal rydde/vaske badet. Men badet har eksplodert i klær. Delvis skyldes det kaos i kommoden til yngste. Som trolig har mer klær enn den rommer, men i praksis har klærene sine utenfor den.

Første punkt er altså å organisere kommoden.

Aha [emoji38] trodde det pleie å være en del snø der jeg [emoji849]
Kan jo fort komme en halvmeter en dag men det smelter igjen like fort. Her ute i havgapet er det ikke så ofte det er stabilt kaldt.

Ifølge accuweather er normal temperatur julaften mellom 9 og -2 grader. Gjennomsnkttelig max/min altså

Stille her i dag.

En time uten innlegg?

Lørdag og dagtid og familietid ja, men likevel.

Kan jo fort komme en halvmeter en dag men det smelter igjen like fort. Her ute i havgapet er det ikke så ofte det er stabilt kaldt.

Ifølge accuweather er normal temperatur julaften mellom 9 og -2 grader. Gjennomsnkttelig max/min altså
Jeg er ifra lillehammer området så er nok derfor jeg er vandt til mye snø [emoji28] der smelter det ikke alltid med det samme heller [emoji23]

Jeg er ifra lillehammer området så er nok derfor jeg er vandt til mye snø [emoji28] der smelter det ikke alltid med det samme heller [emoji23]
Der er forholdene noe helt, helt annet ja.

Snart leggetid for lillejenta. Hun er sutrete nå, så det blir tidlig kveld.

Snart leggetid for lillejenta. Hun er sutrete nå, så det blir tidlig kveld.
Her er det forhåpentlig en stund igjen, så kanskje hun ikke starter dagen 5.50 i morgen også. Men hun har ikke sovet i dag. Men nå er pizzaen straks klar så ikke før den er spist i alle fall.

Lillemor her er jo 2,5 år da og legges vanligvis rundt 19 (i seng altså, kveldsrutiner derfor fra litt over seks)

Tenkte å teste hjemmelaga fingermaling med mini i dag. Stakkaren må finne seg i å være prøvekanin for alle eventuelle barnehageprosjekter framover [emoji304][emoji23]
7201964254ee05ca9283a6342a51a483.jpg

Kult![emoji16] hvordan lager du det??

Back
Topp