Han ville ikke bare hjelpe, han ville lære og hadde 1.000 spørsmålHerlig med barn som vil hjelpe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han ville ikke bare hjelpe, han ville lære og hadde 1.000 spørsmålHerlig med barn som vil hjelpe
De er så fine, da blir han nok fornøyd når du er ferdigKjekkasgenser til eldstemann. Halvveis med første ermet så egentlig snart ferdig. Begynte i vinter
Vekket kengubarnet med pakker og sang på senga i dag [emoji173]️
Hurra for bursdagsgutten min
Sukk. Skolestart snart. Det blir en helt annen hverdag. Jeg som er så morgengretten skal nå være alene om å få 2 unger klare og til skolen til 8.15 hver morgen (den ene blir med hjem igjen da). Hvordan skal dette gå? Jeg tror vi trenger en regel om å ikke prate før vi kommer til skolen ^^
Gråblå skal det bli, bare det slutter å regne. Meldt 16-35 mm nå mellom 18 og 24 i kveld..
Ååh så deilig vi måtte bli hjemme i år også
Ååh, hadde endelig fått roet lille og så RINGER det på døren. Forbanna innsamling midt i leggetiden. Og hun er i ulage (tenner igjen?) Og hylte og skrek i 30 minutt etterpå...
Hvor langt etter ligger du i dag?Aarrrggghhh...[emoji35] sykt irriterende!!
Fantastisk. Gøy når de er interessertHan ville ikke bare hjelpe, han ville lære og hadde 1.000 spørsmål
Ja. Han hadde en når han var et par år også men det husker han jo ikke.De er så fine, da blir han nok fornøyd når du er ferdig
Vi var 15 gjester og hadde 2 kaker,is og kanelbollerPizzabollene er til middag og dette er familieselskap med rundt 20 gjester hvor flere er over gjennomsnittet glade i kaker og sunnmøringer er vi også. Farmor som kjøper kake kommer vi ikke utenom desverre. Det er ikke nødvendig. Min mor har med noe hun kan spise. Og ellers altså litt av hvert ja. Men det er en del folk også da.
Mye kake igjenDet går så bra så [emoji3]
Nei jeg vet og det irriterer megIkke alle som synes det skal være lov til å ha lange utgreiinger om det man tenker på i den skrsvletråden de selv uansett ikke liker å delta i. Ikke første gangen slikt påpekes om mine poster. Heldigvis gidder jeg ikke ta meg nær av det og elsker når andre skiver sånne
Det harviKose dere
Vært opptatt hele dagenStille her i dag.
En time uten innlegg?
Lørdag og dagtid og familietid ja, men likevel.
Det er detFantastisk natur[emoji7]
Skal dere flytte?
Dårlig gjort.. er det noe de har gjort før ?
Har huseier i det hele tatt lov til det?
Nei det skal vel godt gjøres det da heheJa. Han hadde en når han var et par år også men det husker han jo ikke.