Gm da var vi alene til tirsdag. Mannen reist
Hvor er mannen??[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gm da var vi alene til tirsdag. Mannen reist
BudapestHvor er mannen??[emoji1]
Jepp, ingen denne gang hellerIngen favoritt nei[emoji30] null hull?
Kom på en ting nå som det ble snakk om snø [emoji23]Der er forholdene noe helt, helt annet ja.
Hehe.Kom på en ting nå som det ble snakk om snø [emoji23]
Ene gangen når jeg skulle kjøre opp før jeg ble ferdig i år på skolen, skulle kjøre i gaten der moren min bor. Fant ikke fram med det samme for brøytekantene var så høye [emoji23][emoji23] ha ha
Rart at jeg ikke så huset siden det er høyere enn det brøytekantene var [emoji23][emoji23][emoji23]
Skal dere flytte?Huseieren kommer innom med folk for visning i morgen. Mindre enn 24 timers varsel, og huset står på hodet. Koselig ja!
Dårlig gjort.. er det noe de har gjort før ?Huseieren kommer innom med folk for visning i morgen. Mindre enn 24 timers varsel, og huset står på hodet. Koselig ja!
God bedring!Streptokokker
Ørebetennelse
102 i Crp
Så nå har jeg fått antibiotika
Har du kommet igang?Jeg trenger ett solid spark i ræva nå, jeg har startet på prosjekt "gå gjennom alt jeg eier" og så stoppet det opp. Og siden jeg ikke har store leiligheten har jeg brukt rommet til frøkna som "arbeidsområde" og hu kommer hjem i morra... Men det er så tungt og kjedelig å sette igang nå... [emoji14] Men jeg må ta det i kveld, for orker ikke at småen skal hjelpe meg med det i morra haha
Hvordan går det med deg? Hjelper medisinen?God morgen
Bursdagsfeiring på planen her i dag å jeg tror vi har litt lite kaker men shit au
Ja det har jeg, og jeg hadde fortrengt hvor mye klær jeg har vasket som jeg har lagt inn mer de to siste ukene som jeg ikke har bretta.... Så nå bretter jeg klær for mange uker + alt arvetøyet frøkna har fått i sommer... Jeg skjønner at jeg kommer til å slite med plassen (har vintertøy + mine hengeklær i skapet hennes også)...Har du kommet igang?
Burde brette klær jeg også, men jeg strikker.Ja det har jeg, og jeg hadde fortrengt hvor mye klær jeg har vasket som jeg har lagt inn mer de to siste ukene som jeg ikke har bretta.... Så nå bretter jeg klær for mange uker + alt arvetøyet frøkna har fått i sommer... Jeg skjønner at jeg kommer til å slite med plassen (har vintertøy + mine hengeklær i skapet hennes også)...
Hva bedriver du kvelden med da?
Har huseier i det hele tatt lov til det?Huseieren kommer innom med folk for visning i morgen. Mindre enn 24 timers varsel, og huset står på hodet. Koselig ja!
Hørtes mye morsommere ut, og langt bedre for en vond rygg som nå forlanger en pause i bøyingen... Hva strikker du?Burde brette klær jeg også, men jeg strikker.
Kjekkasgenser til eldstemann. Halvveis med første ermet så egentlig snart ferdig. Begynte i vinterHørtes mye morsommere ut, og langt bedre for en vond rygg som nå forlanger en pause i bøyingen... Hva strikker du?
Herlig med barn som vil hjelpeÅåååå!!!!!!!!
Musemor har en Musesønn
Eldste kom inn på kjøkkenet når jeg lagde mat før i kveld og spurte om han kunne hjelpe og var veldig engasjert og behjelpelig
Og så utrolig flink han var