Ja greit at formen kommer seg i grunnSå bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja greit at formen kommer seg i grunnSå bra.
Takk søtaMasse god bedring[emoji173]️
Vi har somregel en del rester, jaVar mer enn nok
VeldigAarrrggghhh...[emoji35] sykt irriterende!!
Akkuratt.. gikk det bra da ?Nei. Det er mannen som har snakket med han, så det kan hende at vi kunne ha utsatt det, men det er bra for oss om han får tak i nye folk kjapt.
Akkuratt.. gikk det bra da ?
Dit har jeg lyst til å ta turen. Vi var i Ålesund tidligere i sommer, men valgte å ikke ta Geiranger siden lillejenta ikke liker å kjøre bil.Fin dag på akvariet, nå er vi på vei til Geiranger
Det er jo et stykke kjøring, men Kengu tar det kanskje som en etappe på veien østover igjen?Dit har jeg lyst til å ta turen. Vi var i Ålesund tidligere i sommer, men valgte å ikke ta Geiranger siden lillejenta ikke liker å kjøre bil.
Vurderer å begynne å svømme som trening igjen. Ikke sånn som aktiv utøver. Det har jeg aldri gjort. Jeg kan ikke svømme sånn. Men fo noen år siden hadde vi halvt års kort på svømmehallen og da fikk jeg på svømming tirsdag før jobb for da har de åpent 7-8
Og vi vurderer sånt kort igjen. Jeg kan få dekket en del av det gjennom jobb, vi får dekket inntil 1250 i året i helsefremmende tiltak og å gå på svømming teller absolutt og jeg fikk i alle fall sist lov å legge i mellomlegget for å få kort for hele familien (en person alene koster mer enn det vi får dekket) og derved gå med ungene i helgene i tillegg.
Ja, fint for meg og fint for ungene. Helg er dog kaotisk, jeg planlegger å sjekke om det er roligere fredag rett etter jobb, ingen lekser eller aktiviteter på fredag og rett og slett en henter ungene og den andre møter på svømmehallen også kan vi bade og dra hjem og lage mat. Må ha i dem noe før bading, men kanskje En bedre løsning enn i helga, det er så mye folk der daDet høres ut som en kjempegod idé!
Også kjører vi på med rutinetråden fra i morgen så holder det det fint litt lenger [emoji3]Visning ferdig, og det gikk bra. Jeg gir meg selv en klapp på skulderen for vasking og rydding vel gjennomført
Jeg kan visst ta i et tak når det gjelder
Litt opp i været alle sammen nå, så legging ble utsatt. Lillejenta for rundt på stua som en propell, det var visst kjempemorsomt å ha besøk
Vi har akkurat lagt oss, og hun har sovnet allerede <3