Vi skravler videre i august.

God morgen
Spise frokost med mamma, hjelpe å rydde der sammen med Søs og hjem så drar vi på atlanterhavsparken:)

Hadde så lyst å gå på et fjell når jeg var hjemme men nei . Akkurat nå er det fantastisk vær å gå på tur i

Ute og går tur nr 2 idag. Har laget baby middag og

En tur i svømmehallen med tre unger. Og en mor som har forventninger om at de eldste skal øve litt på å svømme, og tilnærmet nekt på den eldste som mot min beskjed fikk lov av faren å gå i det varme bassenget først og da er det kalde kaldt etterpå og han ville ikke. Litt ble det men svært lite. Søstera var mer villig på andre og tredje forsøk.

Sliten jeg. De burde gått et semester til å kurs, men vil ikke og det sitter langt inne å betale 2000 pr unge for at de skal kjefte og nekte..

Rydde rydde rydde! Mannen skal bare støvsuge vårt soverom og så er andre etasje ferdig.
Første etasje ser forholdsvis bomba ut, men sånn er det bare når vi er midt i pakking. Esker både her og der. Jeg skal ha ungene på stua mens mannen jobber på kjøkkenet. Da skal jeg skrubbe på noen flekker, og så trengs det støvsuging og en kjapp vask. Gleder meg til å være ferdig med flytting!
Jeg lovet meg selv å være metodisk og ikke lage esker med alt mulig rart i, men det ble ikke slik gitt. Mannen har nemlig lagd et par slike esker. Han driver også å kaster ting og gir bort ting når jeg ikke er der, så jeg vet ikke hva det er som har forsvunnet. Det er stressende for en kontrollfreak! :hilarious:

Fin dag på akvariet, nå er vi på vei til Geiranger
Dit har jeg lyst til å ta turen. Vi var i Ålesund tidligere i sommer, men valgte å ikke ta Geiranger siden lillejenta ikke liker å kjøre bil.

Dit har jeg lyst til å ta turen. Vi var i Ålesund tidligere i sommer, men valgte å ikke ta Geiranger siden lillejenta ikke liker å kjøre bil.
Det er jo et stykke kjøring, men Kengu tar det kanskje som en etappe på veien østover igjen?

Forspist meg.
Egentlig ganske dumt, kommer til å være tungt å komme i gang med trening etterpå :rolleyes:

Vurderer å begynne å svømme som trening igjen. Ikke sånn som aktiv utøver. Det har jeg aldri gjort. Jeg kan ikke svømme sånn. Men fo noen år siden hadde vi halvt års kort på svømmehallen og da fikk jeg på svømming tirsdag før jobb for da har de åpent 7-8
Og vi vurderer sånt kort igjen. Jeg kan få dekket en del av det gjennom jobb, vi får dekket inntil 1250 i året i helsefremmende tiltak og å gå på svømming teller absolutt og jeg fikk i alle fall sist lov å legge i mellomlegget for å få kort for hele familien (en person alene koster mer enn det vi får dekket) og derved gå med ungene i helgene i tillegg.

Last edited:
Vurderer å begynne å svømme som trening igjen. Ikke sånn som aktiv utøver. Det har jeg aldri gjort. Jeg kan ikke svømme sånn. Men fo noen år siden hadde vi halvt års kort på svømmehallen og da fikk jeg på svømming tirsdag før jobb for da har de åpent 7-8
Og vi vurderer sånt kort igjen. Jeg kan få dekket en del av det gjennom jobb, vi får dekket inntil 1250 i året i helsefremmende tiltak og å gå på svømming teller absolutt og jeg fikk i alle fall sist lov å legge i mellomlegget for å få kort for hele familien (en person alene koster mer enn det vi får dekket) og derved gå med ungene i helgene i tillegg.

Det høres ut som en kjempegod idé!

Visning ferdig, og det gikk bra. Jeg gir meg selv en klapp på skulderen for vasking og rydding vel gjennomført :D
Jeg kan visst ta i et tak når det gjelder :D
Litt opp i været alle sammen nå, så legging ble utsatt. Lillejenta for rundt på stua som en propell, det var visst kjempemorsomt å ha besøk :hilarious:
Vi har akkurat lagt oss, og hun har sovnet allerede <3

Det høres ut som en kjempegod idé!
Ja, fint for meg og fint for ungene. Helg er dog kaotisk, jeg planlegger å sjekke om det er roligere fredag rett etter jobb, ingen lekser eller aktiviteter på fredag og rett og slett en henter ungene og den andre møter på svømmehallen også kan vi bade og dra hjem og lage mat. Må ha i dem noe før bading, men kanskje En bedre løsning enn i helga, det er så mye folk der da

Visning ferdig, og det gikk bra. Jeg gir meg selv en klapp på skulderen for vasking og rydding vel gjennomført :D
Jeg kan visst ta i et tak når det gjelder :D
Litt opp i været alle sammen nå, så legging ble utsatt. Lillejenta for rundt på stua som en propell, det var visst kjempemorsomt å ha besøk :hilarious:
Vi har akkurat lagt oss, og hun har sovnet allerede <3
Også kjører vi på med rutinetråden fra i morgen så holder det det fint litt lenger [emoji3]

Back
Topp