Vi skravler videre i august.

Haha[emoji23] ikke mer enn 70 innlegg, men 2 dager[emoji12]
Ettersom tempo ikke er så stort så er det lang tid på få innlegg ja. Fort gjort å ta igjen da. Om andre skriver nok til at du ikke spammer.

Kommer nok helt ann på førsteklassingen[emoji28]
Definitivt
Og skoleveien.

Våre skal jo krysse hovedveien (aka, den veien alle må kjøre på for å komme seg av øya) så her er det ikke snakk om førsteklassinger alene. Men jeg har sendt førsteklassingen sammen med fjerdeklassingen og trolig går ikke andreklassingen heller uten femteklassingen.

Uten den veien de skulle over kunne hun fått gå i fjor.

God mirgen
Var reddnatta ble preget av lite søvn pga kvelden i går men det gikk fint så nå er jeg klar for en dag ute i sola

Står til? Her blir det snart lunsj. Jeg liker at jeg ikke må lage mat selv altså :D

Står til? Her blir det snart lunsj. Jeg liker at jeg ikke må lage mat selv altså :D
Har vært og shoppet med frøkna, og nå sitter jeg og strikker.
Prøver desperat å bli ferdig med bakstykket før strikkekveld i kveld.
Lettere å sitte med vrangborden på fremstykket å skravle, enn mønster på bakstykket

Blæh! Snuppa har vært full av forkjølelse i august og hatet meg for fult for nesesugeren! Nå har jeg fått brannsår under nesen...

Vi har flyttet inn i nytt hus og Snuppa har fått seg nytt rom og sovet i egen seng for første gang i sitt liv!
IMG_0132.JPG

Har vært og shoppet med frøkna, og nå sitter jeg og strikker.
Prøver desperat å bli ferdig med bakstykket før strikkekveld i kveld.
Lettere å sitte med vrangborden på fremstykket å skravle, enn mønster på bakstykket

Ja det ser jeg for meg! Jeg klarer ikke å strikke tøfler ned økninger/fellingen på annenhver omgang om det er folk rundt meg ^^
Koselig med strikkekveld da. På en strikkekafé, eller med venner?

Blæh! Snuppa har vært full av forkjølelse i august og hatet meg for fult for nesesugeren! Nå har jeg fått brannsår under nesen...

Vi har flyttet inn i nytt hus og Snuppa har fått seg nytt rom og sovet i egen seng for første gang i sitt liv!
Vis vedlegget 270610
Brannsår? Hvordan har du klart det? (eller brennkopper?)

Men kjekt med eget rom da

Pølsegrateng til middag i dag. Når makaronien skulle kokes klarte jeg kunstverket å kaste det utafor gryta og utover hele komfyren og gulvet... En stk valp med ivrige øyne som fulgte med hoppa plutselig opp og skulle fange makaronibiter... Jeg måtte kaste meg over hu og få døra lukka og plukke alt opp [emoji849]

Og en slik dag har det vært. Full av hodepine, tabber og glimt av gleder også.

Valpen har ikke hatt uhell i dag inne ! Poeng til meg og valpen for det [emoji4]

Unga har oppført seg fint i dag og rolig. Null krangel mellom dem. Spiste godt av middag. Lekt godt med valpen. Nå er eldste hos en klassevenninne på filmkveld med jentene i klassen. Før skolestart igjen. Kjekt.

Mannen kommer vel snart hjem også. Hatt lang dag i dag han da og sikkert ikke sovet godt. Så humøret hans er vel så som så da.

Back
Topp