Ja det er vel bare dumt å ta sorgene på forskudd
Når kan en førsteklassing begynne å gå alene til skolen tro? Ca 15 gange i rolig tempo på gangvei.
Kommer nok helt ann på førsteklassingen[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er vel bare dumt å ta sorgene på forskudd
Når kan en førsteklassing begynne å gå alene til skolen tro? Ca 15 gange i rolig tempo på gangvei.
Ettersom tempo ikke er så stort så er det lang tid på få innlegg ja. Fort gjort å ta igjen da. Om andre skriver nok til at du ikke spammer.Haha[emoji23] ikke mer enn 70 innlegg, men 2 dager[emoji12]
DefinitivtKommer nok helt ann på førsteklassingen[emoji28]
God morgen
Spise frokost med mamma, hjelpe å rydde der sammen med Søs og hjem så drar vi på atlanterhavsparken
Det varierer litt, i år regnet det så ble bare en liten tur medvandrinng rundtKanskje vi tar turen til neste år da
Noe spesielt dere gjør der?
Det hadde jegHåper du hadde en super dag[emoji16]
Ikke kult[emoji849] skal dere flytte??
Kommer nok helt ann på førsteklassingen[emoji28]
Har vært og shoppet med frøkna, og nå sitter jeg og strikker.Står til? Her blir det snart lunsj. Jeg liker at jeg ikke må lage mat selv altså
Har vært og shoppet med frøkna, og nå sitter jeg og strikker.
Prøver desperat å bli ferdig med bakstykket før strikkekveld i kveld.
Lettere å sitte med vrangborden på fremstykket å skravle, enn mønster på bakstykket
Blæh! Snuppa har vært full av forkjølelse i august og hatet meg for fult for nesesugeren! Nå har jeg fått brannsår under nesen...
Vi har flyttet inn i nytt hus og Snuppa har fått seg nytt rom og sovet i egen seng for første gang i sitt liv!
Vis vedlegget 270610
Brannsår? Hvordan har du klart det? (eller brennkopper?)Blæh! Snuppa har vært full av forkjølelse i august og hatet meg for fult for nesesugeren! Nå har jeg fått brannsår under nesen...
Vi har flyttet inn i nytt hus og Snuppa har fått seg nytt rom og sovet i egen seng for første gang i sitt liv!
Vis vedlegget 270610
Hjemme hos ei venninneJa det ser jeg for meg! Jeg klarer ikke å strikke tøfler ned økninger/fellingen på annenhver omgang om det er folk rundt meg ^^
Koselig med strikkekveld da. På en strikkekafé, eller med venner?
Så kjekt da!Hjemme hos ei venninne
Æsj så kjedelig da
Men så kjekt med egen seng. Gikk det greit?
Brannsår? Hvordan har du klart det? (eller brennkopper?)
Men kjekt med eget rom da