Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den har jeg vært på en gangGod kveld var ny gøy butikk på senteret. Normal het den, vil ikke si jeg er det men... eller hva er bå egentlig normal ? Uansett fikk en del.
Mye forskjelligDen har jeg vært på en gang
hvor er tankene?Fin tur i dag igså selv om tankene er helt andre steder.
I morgen drar vi hjem
Ja, det gikk over alle forventninger! Hun sov fra 1930-0755! Deilig det for baby på 6mnd!
Det er ikke nok tid i døgnet til alt en vil gjøre gitt. Jeg har riktignok tatt huset i går. Fint det da !
Jeg vil strikke. [emoji849]
Jeg vil spille wow etter 0000. Men det innebærer å være våken til etter midnatt. Og jeg driver å prøver å få rutiner på plass på unger siden skolen starter torsdag igjen. Ikke kult når de har lagt seg i 23 tiden hele sommer. Har vekkerklokke også på fra 0730 gitt så de får stå opp tidlig. Og meg...
Men en viss frk. Jeg vil ikke sove er rene eksorsisten på kvelden... [emoji17] Og jeg takler det så jævlig dårlig. Ikke mot hu. Men ender med jeg sitter i frustrasjon over min unge som tuller og jeg gråter og skjuler dette. Syns ikke noe om denne utviklinga.
Eldste har aldri i sitt liv vært så sta og vanskelig som minste er. Dagtid er helt topp. Kveldstid bryter meg så ned.
Så eneste punktet jeg vil ha egentid. Får jeg ikke egentid. For jeg blir ødelagt. Og må legge meg med vondter på flere måter. Som regel hodepine. Håper det går over snart gitt. Tatt fra goden av vennebesøk og gå på vennebesøk før hu lærer seg å oppføre seg greit.
I dag sa hu faktisk til meg at det var kun pappa som bestemte. For han var eldre enn meg.. Nesten så jeg kjente tårene igjen. Ja. Jeg er enkel å få til å gråte for tiden når det er slik. Hu er ekstrem pappadalt også. [emoji849] Hjelper ikke. Sa det til pappaen. Så han tok prat med hu da. Så det hjalp litt det da. Så nå håper jeg hu sovner snart da. Hadde vært fint. Gjerne fått en time og to med egentid uten å falle om nede i stua først.
Takk [emoji169]Stor klem til deg [emoji173]️
Kan du ikke det? Eller tenker du gjerne være våken til etter midnatt i dag? Tror hu sovna jammen. (Bankerstilleibordet)Jeg er så trøtt! Jeg vil bare ta kvelden sammen med lillejenta.
Takk [emoji169]Kan du ikke det? Eller tenker du gjerne være våken til etter midnatt i dag? Tror hu sovna jammen. (Bankerstilleibordet)
Tror jeg drøyer det til i morgen jeg [emoji4] Unga er hjemme fra skole uansett enda. Så løper liksom ikke av den spillinga da for min del kjenner jeg enda [emoji849][emoji23]
Torsdag. Men de har lagt seg i 23 tiden hele sommeren. Så i går begynte vi å gå tilbake til rutiner. Og i dag sto vi opp tidlig.. Til også min skrekk. For jeg vil strengt talt sove lengre jeg også. Tom bikkja var trøtt [emoji849][emoji23] Men nå sovna hu faktisk. Etter kun en time virker det som. Håper jeg søren meg. Jeg gikk nå ned igjen. Om jeg må opp igjen nå gråter jeg gitt [emoji849][emoji23]Jeg er hos mine foreldre en tur. Jeg kan legge meg, men det er liksom litt for tidlig og.
Når starter skolen?
Deilig
Hos en liten mevøMye forskjellig
hvor er tankene?
Samme skolestart som herHer begynner ikke skolen før mandag men vi prøver å få dem i rutine likevel. Eldste er visst fortsatt våkne for faren har lest for ham til nå, hyggelig det men litt sent.
Jeg prøver å sette igang igjen rutinene mine, husarbeidet, men det er tungt og det er sent. Jeg har fått gjort en god del da.
Torsdag. Men de har lagt seg i 23 tiden hele sommeren. Så i går begynte vi å gå tilbake til rutiner. Og i dag sto vi opp tidlig.. Til også min skrekk. For jeg vil strengt talt sove lengre jeg også. Tom bikkja var trøtt [emoji849][emoji23] Men nå sovna hu faktisk. Etter kun en time virker det som. Håper jeg søren meg. Jeg gikk nå ned igjen. Om jeg må opp igjen nå gråter jeg gitt [emoji849][emoji23]
Her begynner ikke skolen før mandag men vi prøver å få dem i rutine likevel. Eldste er visst fortsatt våkne for faren har lest for ham til nå, hyggelig det men litt sent.
Jeg prøver å sette igang igjen rutinene mine, husarbeidet, men det er tungt og det er sent. Jeg har fått gjort en god del da.
Hahaha, enig!God kveld var ny gøy butikk på senteret. Normal het den, vil ikke si jeg er det men... eller hva er bå egentlig normal ? Uansett fikk en del.
Stilig! Kult stoff! Så flink du erVis vedlegget 270655
Lager senge«slange» til snuppa i kveld! Får ikke gjort den ferdig da, siden jeg gikk tom for vatt!