Vi skravler videre i august.

Ja, fint for meg og fint for ungene. Helg er dog kaotisk, jeg planlegger å sjekke om det er roligere fredag rett etter jobb, ingen lekser eller aktiviteter på fredag og rett og slett en henter ungene og den andre møter på svømmehallen også kan vi bade og dra hjem og lage mat. Må ha i dem noe før bading, men kanskje En bedre løsning enn i helga, det er så mye folk der da

Det høres ut som noe som kan bli en veldig fin tradisjon :)

Også kjører vi på med rutinetråden fra i morgen så holder det det fint litt lenger [emoji3]
I morgen reiser vi bort, og så blir det pakking og flytting framover. Jeg husker at jeg ryddet da jeg var hos mine foreldre da vi først startet, så det kan jeg gjøre nå og. Det vil hjelpe masse framover om rutinene på rydding er på plass mens vi flytter og!

Hmmm.
Jeg er ferdig med pannebånd, når jeg får hjelp med pilotlua så går den veldig kjapt, tøflene må bare monteres, ferdig med lua i julegave, og klut orker jeg ikke strikke på. Det ser ut til at neste prosjekt blir votter :D
Jeg mister helt strikkegleden av å strikke skjerf, så det skal jeg rekke opp. Garnet kan jeg bruke til vottene istedenfor. Votter og lue til svigerfar til jul. Skal strikke noen votter til barn til jul og, men trenger hjelp med å plukke riktig oppskrift og garn. Litt usikker på størrelse på vottene, da oppskriftene ikke sier f.eks. 1 år (2 år) 3 år osv.
Jeg liker å strikke votter. Tommelen er knotete, jeg får ikke til mamma sitt triks for å unngå hull, men resten av votten er jo kjempemorsom. Raskt er det og :D

I morgen reiser vi bort, og så blir det pakking og flytting framover. Jeg husker at jeg ryddet da jeg var hos mine foreldre da vi først startet, så det kan jeg gjøre nå og. Det vil hjelpe masse framover om rutinene på rydding er på plass mens vi flytter og!
Rutiner er gull når dere skal flytte.

Gi meg styrke.

Jeg skal rydde/vaske badet. Men badet har eksplodert i klær. Delvis skyldes det kaos i kommoden til yngste. Som trolig har mer klær enn den rommer, men i praksis har klærene sine utenfor den.

Første punkt er altså å organisere kommoden.

Fant du styrke??[emoji38]

Det er så vanskelig å få sove når jeg bare venter på at lillejenta skal våkne for å få nattpupp når som helst. Hun pleier jo å gjøre det, men av og til drøyer det litt.

Jeg trenger ett solid spark i ræva nå, jeg har startet på prosjekt "gå gjennom alt jeg eier" og så stoppet det opp. Og siden jeg ikke har store leiligheten har jeg brukt rommet til frøkna som "arbeidsområde" og hu kommer hjem i morra... Men det er så tungt og kjedelig å sette igang nå... [emoji14] Men jeg må ta det i kveld, for orker ikke at småen skal hjelpe meg med det i morra haha

Ble du ferdig??[emoji38]

Back
Topp