R
RoseBusk
Guest
Hvorfor har du en evig jakt på innlegg?Ettersom tempo ikke er så stort så er det lang tid på få innlegg ja. Fort gjort å ta igjen da. Om andre skriver nok til at du ikke spammer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor har du en evig jakt på innlegg?Ettersom tempo ikke er så stort så er det lang tid på få innlegg ja. Fort gjort å ta igjen da. Om andre skriver nok til at du ikke spammer.
Lykke til med flyttingI morgen reiser vi bort, og så blir det pakking og flytting framover. Jeg husker at jeg ryddet da jeg var hos mine foreldre da vi først startet, så det kan jeg gjøre nå og. Det vil hjelpe masse framover om rutinene på rydding er på plass mens vi flytter og!
Var det ikke du som ikke skulle skravle i august da?God mirgen
Var reddnatta ble preget av lite søvn pga kvelden i går men det gikk fint så nå er jeg klar for en dag ute i sola
Hva ble det til babymiddag?Ute og går tur nr 2 idag. Har laget baby middag og
Er du alltid syk? God bedring!Det gjør den virkelig
Der har jeg slett ikke. Du er ute etter å lese meg negativt?Hvorfor har du en evig jakt på innlegg?
Du om det.Dette er jo egentlig ikke en tråd der man skravler SAMMEN. Dette var jo blitt en tråd der man skriver random shit ut i løse luften om seg selv som folk flest driter i..
Det er nok det da ja.Her er det torsdag her og.
Vi har hatt samme rutine gjennom hele sommeren, så vi trenger ikke gjøre noe for å komme inn i dem igjen. Men så er det jo mistanke om adhd også da, og da er jo rutiner en veldig god idé.
Henger jo sammen med når de slutter igjen i juni og hvor mye ferier de har underveis for totat skal de ha like mange dager.Samme skolestart som her
En tur i svømmehallen med tre unger. Og en mor som har forventninger om at de eldste skal øve litt på å svømme, og tilnærmet nekt på den eldste som mot min beskjed fikk lov av faren å gå i det varme bassenget først og da er det kalde kaldt etterpå og han ville ikke. Litt ble det men svært lite. Søstera var mer villig på andre og tredje forsøk.
Sliten jeg. De burde gått et semester til å kurs, men vil ikke og det sitter langt inne å betale 2000 pr unge for at de skal kjefte og nekte..
Rydde rydde rydde! Mannen skal bare støvsuge vårt soverom og så er andre etasje ferdig.
Første etasje ser forholdsvis bomba ut, men sånn er det bare når vi er midt i pakking. Esker både her og der. Jeg skal ha ungene på stua mens mannen jobber på kjøkkenet. Da skal jeg skrubbe på noen flekker, og så trengs det støvsuging og en kjapp vask. Gleder meg til å være ferdig med flytting!
Jeg lovet meg selv å være metodisk og ikke lage esker med alt mulig rart i, men det ble ikke slik gitt. Mannen har nemlig lagd et par slike esker. Han driver også å kaster ting og gir bort ting når jeg ikke er der, så jeg vet ikke hva det er som har forsvunnet. Det er stressende for en kontrollfreak!
Vurderer å begynne å svømme som trening igjen. Ikke sånn som aktiv utøver. Det har jeg aldri gjort. Jeg kan ikke svømme sånn. Men fo noen år siden hadde vi halvt års kort på svømmehallen og da fikk jeg på svømming tirsdag før jobb for da har de åpent 7-8
Og vi vurderer sånt kort igjen. Jeg kan få dekket en del av det gjennom jobb, vi får dekket inntil 1250 i året i helsefremmende tiltak og å gå på svømming teller absolutt og jeg fikk i alle fall sist lov å legge i mellomlegget for å få kort for hele familien (en person alene koster mer enn det vi får dekket) og derved gå med ungene i helgene i tillegg.
Visning ferdig, og det gikk bra. Jeg gir meg selv en klapp på skulderen for vasking og rydding vel gjennomført
Jeg kan visst ta i et tak når det gjelder
Litt opp i været alle sammen nå, så legging ble utsatt. Lillejenta for rundt på stua som en propell, det var visst kjempemorsomt å ha besøk
Vi har akkurat lagt oss, og hun har sovnet allerede <3
Du må jo innrømme at du er over middels opptatt av antall innlegg og plassering? Du poster vel ikke bare fordi du bryr deg så mye om andre når du for det meste skriver lange avhandlinger om ditt eget liv?Der har jeg slett ikke. Du er ute etter å lese meg negativt?
Jeg sa at ja, det er lang tid, to dagers etterslep for ronja som svarte på et innlegg, selv om det er få innlegg, hun var bare 70 bak det nyeste
Da tar det ikke så lang tid å gå gjennom de to dagene da, siden det bare var 70 innlegg. Om bare vi andre skriver nok til at hun ikke spammer når hun svarer på alt hun vil. Siden det ikke er lov å skrive mer enn 4-5 innlegg på rappen for at det skal ikke være monolog.
Hvordan i huleste får du det til at jeg har en evig jakt på innlegg???
Veldig greit da ja. Mine er jo større også da. Spesielt ene da [emoji39] Men minste er veldig b menneske har vi lagt merke til. Så vi skjønner jo at det er litt vanskelig. Men. Det går seg vel til. Etterhvert.Her er det torsdag her og.
Vi har hatt samme rutine gjennom hele sommeren, så vi trenger ikke gjøre noe for å komme inn i dem igjen. Men så er det jo mistanke om adhd også da, og da er jo rutiner en veldig god idé.
Kunne ønske de begynte mandagen sånn sett. Men er vel greit nok. Blir vel egentlig å bare få en haug bøker hjem torsdag og fredag [emoji39] Og ting på plass. Sånn skolemessig.Her begynner ikke skolen før mandag men vi prøver å få dem i rutine likevel. Eldste er visst fortsatt våkne for faren har lest for ham til nå, hyggelig det men litt sent.
Jeg prøver å sette igang igjen rutinene mine, husarbeidet, men det er tungt og det er sent. Jeg har fått gjort en god del da.
Så flinke dere er[emoji16]
Når flytter dere?
Tror jeg ikke en meter på en gang..Du om det.
Noen av oss bryr oss faktisk om hva de andre skriver.