Din mening, vi som er ute etter kun det negative ser noe annetDette er jo egentlig ikke en tråd der man skravler SAMMEN. Dette var jo blitt en tråd der man skriver random shit ut i løse luften om seg selv som folk flest driter i..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Din mening, vi som er ute etter kun det negative ser noe annetDette er jo egentlig ikke en tråd der man skravler SAMMEN. Dette var jo blitt en tråd der man skriver random shit ut i løse luften om seg selv som folk flest driter i..
Fordi hun kun er ute etter å komme med noe negativtDer har jeg slett ikke. Du er ute etter å lese meg negativt?
Jeg sa at ja, det er lang tid, to dagers etterslep for ronja som svarte på et innlegg, selv om det er få innlegg, hun var bare 70 bak det nyeste
Da tar det ikke så lang tid å gå gjennom de to dagene da, siden det bare var 70 innlegg. Om bare vi andre skriver nok til at hun ikke spammer når hun svarer på alt hun vil. Siden det ikke er lov å skrive mer enn 4-5 innlegg på rappen for at det skal ikke være monolog.
Hvordan i huleste får du det til at jeg har en evig jakt på innlegg???
Jupp det gjør viDu om det.
Noen av oss bryr oss faktisk om hva de andre skriver.
Er det mulig, tipper den som er minst interessert i plassering og antall innlegg her inne er SaraDu må jo innrømme at du er over middels opptatt av antall innlegg og plassering? Du poster vel ikke bare fordi du bryr deg så mye om andre når du for det meste skriver lange avhandlinger om ditt eget liv?
Det skal deHenger jo sammen med når de slutter igjen i juni og hvor mye ferier de har underveis for totat skal de ha like mange dager.
Ja hver eneste dag 365 dager i året.Er du alltid syk? God bedring!
Overskyet her, helt fint siden vi skal hjemGod dag sol og deilig i Bergen i dag
Kort dag?Er på jobb litt over 1 time til
Det er det jo da.greit kjørevær. Tenkte legge meg litt ut i sola med bok.Overskyet her, helt fint siden vi skal hjem
Ja veldig greitDet er det jo da.greit kjørevær. Tenkte legge meg litt ut i sola med bok.
Har en sjuåring som viser tendenser til å bli b menneske, og hun sliter ja.Det er skikkelig kjipt å legge seg tidlig når man er b-menneske ja! Kjenner godt til den selv
Ja tenk at jeg nå får en skoleunge da
Mister jo den friheten vi har hatt tidligere der vi kunne ta turer hit og dit når som helst om vi ville. Det har aldri slått meg før nå
Ikke helt.Kort dag?
Huff det må være ekkelt. Kjenner et par til som gjør det. Hun ene reiser veldig mye.Skjønner ikke at jeg som reiser så mye fremdeles sliter med flyskrekk
Oi. Vi har ikke så lang tid. Får hjelp av mine foreldre og en venn, og blir det trangt om tid så får vi bare slenge alt av bokser inn i det nye huset og så sortere etterpå.
Får dere hjelp?
Ja det er det
Jeg gleder meg til jeg er ferdig flyttet, for da kan jeg skravle om andre ting enn at jeg sitter inne og ikke har noe å finne på. Det nye huset er nemlig på en plass med både gangveier og butikker
Ah sånnå forståIkke helt.
Skal hente Lille U i barnehagen og kjøre han hjem. Mannen er hjemme med de eldste.
Bytte bil, kjøre til flyplassen og reise til Trondheim