Vi skravler videre i august.

Der har jeg slett ikke. Du er ute etter å lese meg negativt?

Jeg sa at ja, det er lang tid, to dagers etterslep for ronja som svarte på et innlegg, selv om det er få innlegg, hun var bare 70 bak det nyeste

Da tar det ikke så lang tid å gå gjennom de to dagene da, siden det bare var 70 innlegg. Om bare vi andre skriver nok til at hun ikke spammer når hun svarer på alt hun vil. Siden det ikke er lov å skrive mer enn 4-5 innlegg på rappen for at det skal ikke være monolog.

Hvordan i huleste får du det til at jeg har en evig jakt på innlegg???
Fordi hun kun er ute etter å komme med noe negativt

Du må jo innrømme at du er over middels opptatt av antall innlegg og plassering? Du poster vel ikke bare fordi du bryr deg så mye om andre når du for det meste skriver lange avhandlinger om ditt eget liv?
Er det mulig, tipper den som er minst interessert i plassering og antall innlegg her inne er Sara

Rydde oss ut av hytta og dra, gleder meg til å komme gjem nå. Neste tur blir bare for familien

Det er skikkelig kjipt å legge seg tidlig når man er b-menneske ja! Kjenner godt til den selv :)

Ja tenk at jeg nå får en skoleunge da :eek:
Mister jo den friheten vi har hatt tidligere der vi kunne ta turer hit og dit når som helst om vi ville. Det har aldri slått meg før nå :)
Har en sjuåring som viser tendenser til å bli b menneske, og hun sliter ja.

Skolebarn er en annen hverdag enn barnehage. Man kan ikke bare ta fri en dag lenger. Og det er lekser.

Men det er litt godt med større barn også.

Ikke helt.
Skal hente Lille U i barnehagen og kjøre han hjem. Mannen er hjemme med de eldste.
Bytte bil, kjøre til flyplassen og reise til Trondheim

Rydde og sette på maskin med klær før jeg går ut i sola.

Oi. Vi har ikke så lang tid. Får hjelp av mine foreldre og en venn, og blir det trangt om tid så får vi bare slenge alt av bokser inn i det nye huset og så sortere etterpå.
Får dere hjelp?

Nei, vi er bare oss to. Mannen har fått litt hjelp av en kompis til å bære tunge ting en dag også har vi fått litt hjelp av et vennepar en dag til å løfte å pakke, så vi gjør det meste alene og det tar lang tid når jeg har delvis løfteforbud og vi har baby, men vi har enda ei stund på å være ute av huset, selv om gubben begynner på jobb i morgen.

Ja det er det :D
Jeg gleder meg til jeg er ferdig flyttet, for da kan jeg skravle om andre ting enn at jeg sitter inne og ikke har noe å finne på. Det nye huset er nemlig på en plass med både gangveier og butikker :D

Samme her! Jeg har ikke lappen heller, så er deilig å kunne komme seg rundt i gåavstand!

Back
Topp