Vi skravler videre i august.

Samme var det her altså. Men det går seg til. Ble mye bedre i 2.klasse heldigvis. Og ting ble ekstremt mye bedre når lesekoden ble løst. Ble en mye bedre leksehverdag da [emoji4][emoji4]

Høres bra ut :)

Har dere hatt en fin dag?
En koselig dag. Besøkt mamma med valpen min. Også kom ene dama som kjøpte valp av mamma på besøk også. Så da fikk min valp se søstera si igjen. Så de har herja vilt sammen i hagen der.

Mens mammas 3 hunder har hatt det fredelig med å se på de [emoji4][emoji56]

Unga ble med farmoren sin hjem for å jobbe. Så de har vaska huset hennes og bakt. De tjente 250 kr hver [emoji4] Kjempefornøyde var de og boller med hjem.

Jeg og mannen hadde bare restemiddag fra i går. Så jeg slapp unna middagslaging.

Du da? Fin dag? [emoji4]

En koselig dag. Besøkt mamma med valpen min. Også kom ene dama som kjøpte valp av mamma på besøk også. Så da fikk min valp se søstera si igjen. Så de har herja vilt sammen i hagen der.

Mens mammas 3 hunder har hatt det fredelig med å se på de [emoji4][emoji56]

Unga ble med farmoren sin hjem for å jobbe. Så de har vaska huset hennes og bakt. De tjente 250 kr hver [emoji4] Kjempefornøyde var de og boller med hjem.

Jeg og mannen hadde bare restemiddag fra i går. Så jeg slapp unna middagslaging.

Du da? Fin dag? [emoji4]
Det hørtes ut som en koselig dag ja[emoji4] og sikkert en fornøyd og sliten valp nå i kveld.
Nå fikk jeg kjett lyst på boller....

Dagen har vært fin. Gått en tur på nesten 2 timer med svigermor, ellers bare hatt en rolig dag[emoji4] minste driver å får tenner, så dagene er preget av det[emoji28] nå håper jeg snart det popper frem noe.

Det hørtes ut som en koselig dag ja[emoji4] og sikkert en fornøyd og sliten valp nå i kveld.
Nå fikk jeg kjett lyst på boller....

Dagen har vært fin. Gått en tur på nesten 2 timer med svigermor, ellers bare hatt en rolig dag[emoji4] minste driver å får tenner, så dagene er preget av det[emoji28] nå håper jeg snart det popper frem noe.

Veldig trøtt og sliten valp ja [emoji7][emoji39]

2 timer gitt. Var lang tur det [emoji4][emoji4] God tur da [emoji4] Får håpe de popper snart frem. Ikke alltid like gøy med de tennfrembruddene heller [emoji37]

Definitivt
Og skoleveien.

Våre skal jo krysse hovedveien (aka, den veien alle må kjøre på for å komme seg av øya) så her er det ikke snakk om førsteklassinger alene. Men jeg har sendt førsteklassingen sammen med fjerdeklassingen og trolig går ikke andreklassingen heller uten femteklassingen.

Uten den veien de skulle over kunne hun fått gå i fjor.

Krysse vei er straks mye verre ja[emoji4]
Her har vi sykkelsti helt opp til skolen, ca 1,5 km[emoji4] eldste sykler da, de to minste sitter på med meg på vei til jobb[emoji4]

Back
Topp