Så deilig[emoji16] dagen har vært fin[emoji4] endelig kommet i gang med trilleturer igjen[emoji4]Ja, igrunnen! Nå begynner jeg å se slutten av flyttingen og at vi endelig kan slå oss ned i vårt hus! Hvordan har din dag vært?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig[emoji16] dagen har vært fin[emoji4] endelig kommet i gang med trilleturer igjen[emoji4]Ja, igrunnen! Nå begynner jeg å se slutten av flyttingen og at vi endelig kan slå oss ned i vårt hus! Hvordan har din dag vært?
Dette er jo egentlig ikke en tråd der man skravler SAMMEN. Dette var jo blitt en tråd der man skriver random shit ut i løse luften om seg selv som folk flest driter i..
Brukte litt ekstra tid for noen måtte ha litt mat og slik på turen[emoji4] nei, tannfrembrudd er ikke bare bare...Veldig trøtt og sliten valp ja [emoji7][emoji39]
2 timer gitt. Var lang tur det [emoji4][emoji4] God tur da [emoji4] Får håpe de popper snart frem. Ikke alltid like gøy med de tennfrembruddene heller [emoji37]
Så deilig[emoji16] dagen har vært fin[emoji4] endelig kommet i gang med trilleturer igjen[emoji4]
Takk [emoji173]️
Neste uke en gang Litt usikker på hvor lang tid det vil ta. Mannen jobber og jeg har lillejenta.
Jeg er så trøtt! Jeg har ikke sovet en hel natt sammenhengende siden lenge før lillejenta ble født, og jeg tåler ikke det så godt. Ikke at jeg føler meg uthvilt ellers heller da ^^
På et vis gleder jeg meg til jeg kan dra fra lillejenta en natt, men samtidig nyter jeg denne alderen og vil ikke at det skal gå for fort heller <3
Kommer til å savne denne tiden, det er jo mest sannsynlig siste gang <3
De har svømmebriller. De har jo knekket koden sånn litt men eldste vil svømme i det varme og der er for mye folk. Og han liker best å sbømme på ryggen siden på kurs lærer han å svømme rett, med ansiktet nedi vannet
God dag sol og deilig i Bergen i dag
Krysse fingrene for det![emoji28]Samme her! Hun sikler og roper noe helt vanvittig! Håper virkelig ikke de er langt unna!
Ja, vi byttet rett før vi skulle på ferie. Ble så lite plass i bagen, og varmt. Har dere bytta?Det skal jeg begynne med i morgen igjen! Har dere byttet til sportsdel enda eller?
Krysse vei er skumlere ja så derfor går andreklassingen bare sammen med brorenKrysse vei er straks mye verre ja[emoji4]
Her har vi sykkelsti helt opp til skolen, ca 1,5 km[emoji4] eldste sykler da, de to minste sitter på med meg på vei til jobb[emoji4]
Men vi var litt i det kalde og jeg lurer på om det i anledning ferien (og flytende trampoline i ene enden) var varmere enn vanlig, jeg syntes i alle fall ikke der var kaldf.Skjønner[emoji4]
Og jeg skjønner også godt at han vil svømme i det varme[emoji28]
Skjønner ikke at jeg som reiser så mye fremdeles sliter med flyskrekk
Vis vedlegget 270726
Jeg husker ikke hvem det var som lurte, men før jeg reiste på ferie(i starten av juli), snakket jeg om at jeg skulle strikke dress til lillemor med katter på. Her er så langt jeg er kommet til nå!
Skal prøve.
Så kommer du deg ajour.
Men jeg må legge lillemor snart...
Hjemme igjen [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Å snart stikker jeg på kino med venninne
Har dere hatt en fin dag?