Vi skravler videre i august.

Veldig trøtt og sliten valp ja [emoji7][emoji39]

2 timer gitt. Var lang tur det [emoji4][emoji4] God tur da [emoji4] Får håpe de popper snart frem. Ikke alltid like gøy med de tennfrembruddene heller [emoji37]
Brukte litt ekstra tid for noen måtte ha litt mat og slik på turen[emoji4] nei, tannfrembrudd er ikke bare bare...

Jeg er så trøtt! Jeg har ikke sovet en hel natt sammenhengende siden lenge før lillejenta ble født, og jeg tåler ikke det så godt. Ikke at jeg føler meg uthvilt ellers heller da ^^
På et vis gleder jeg meg til jeg kan dra fra lillejenta en natt, men samtidig nyter jeg denne alderen og vil ikke at det skal gå for fort heller <3
Kommer til å savne denne tiden, det er jo mest sannsynlig siste gang <3

Plutselig har årene gått og ungene står opp uten å vekke deg[emoji28] det går fort!

De har svømmebriller. De har jo knekket koden sånn litt men eldste vil svømme i det varme og der er for mye folk. Og han liker best å sbømme på ryggen siden på kurs lærer han å svømme rett, med ansiktet nedi vannet

Skjønner[emoji4]
Og jeg skjønner også godt at han vil svømme i det varme[emoji28]

Krysse vei er straks mye verre ja[emoji4]
Her har vi sykkelsti helt opp til skolen, ca 1,5 km[emoji4] eldste sykler da, de to minste sitter på med meg på vei til jobb[emoji4]
Krysse vei er skumlere ja så derfor går andreklassingen bare sammen med broren

Skjønner[emoji4]
Og jeg skjønner også godt at han vil svømme i det varme[emoji28]
Men vi var litt i det kalde og jeg lurer på om det i anledning ferien (og flytende trampoline i ene enden) var varmere enn vanlig, jeg syntes i alle fall ikke der var kaldf.

Da sniker jeg meg inni denne tråden jeg. Klokken er 01.40 og jeg har ennå ikke klart å sovne :banghead: Har noen sett Jon blund? Isåfall si at han har glemt meg:(

Flere her som er glemt av Jon Blund i kveld ;)?

Dere andre som er våkent sent, hva gjør at dere er våken sent i dag :)?

Back
Topp