Tilbake til hverdagen. Jeg har starta på jobb denne uka etter 15 mnd hjemme. Mini starter i barnehagen i dag [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt deilig å få sin egen tilbake også! [emoji28]
Hvordan var det å begynne igjen ?Tilbake til hverdagen. Jeg har starta på jobb denne uka etter 15 mnd hjemme. Mini starter i barnehagen i dag [emoji4]
Krysse vei er skumlere ja så derfor går andreklassingen bare sammen med broren
Da sniker jeg meg inni denne tråden jeg. Klokken er 01.40 og jeg har ennå ikke klart å sovne Har noen sett Jon blund? Isåfall si at han har glemt meg
Flere her som er glemt av Jon Blund i kveld ?
Dere andre som er våkent sent, hva gjør at dere er våken sent i dag ?
God morgen
Tilbake til hverdagen. Jeg har starta på jobb denne uka etter 15 mnd hjemme. Mini starter i barnehagen i dag [emoji4]
God morgen. Da var mannen hjemme hos oss igjen. [emoji173]️[emoji173]️Kjøpt med seg masse fint til oss
Ja jeg fikk blant annet en kjole fra wolford. Kjempe lekkerGod morgen[emoji16] snill mann du har![emoji7]
Hverdagen er kjekk den og[emoji4] her er alt bra[emoji4] hverdagen er på plass for eldste og det tror jeg alle synes er bra[emoji28] fire uker ferie er fint, men fryktelig lenge borte fra bhg synes hun...Helt grei[emoji16] hverdagen er tilbake... godt å se deg igjen![emoji16] alt vel?
God morgen!God morgen
Lykke tik med bhgstart[emoji4]Tilbake til hverdagen. Jeg har starta på jobb denne uka etter 15 mnd hjemme. Mini starter i barnehagen i dag [emoji4]
God morgen!God morgen. Da var mannen hjemme hos oss igjen. [emoji173]️[emoji173]️Kjøpt med seg masse fint til oss
Reiste tidlig fredag og tilbake i natt. 5 dager og 4 netterGod morgen!
Så godt å ha han hjemme igjen[emoji4] Vært borte lenge?
Mamma miaVelkommen hjem[emoji16]
Hvilken film så dere?
God morgen saraGod morgen
Håper det går braTilbake til hverdagen. Jeg har starta på jobb denne uka etter 15 mnd hjemme. Mini starter i barnehagen i dag [emoji4]
Så koseligGod morgen. Da var mannen hjemme hos oss igjen. Kjøpt med seg masse fint til oss