Det skjønner jegMR av hode i morgen. Gruer meg litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jegMR av hode i morgen. Gruer meg litt
Skjønner det. Men lykke tilMR av hode i morgen. Gruer meg litt
Tusen takkSkjønner det. Men lykke til
MR av hode i morgen. Gruer meg litt
God kveld til deg ogsåGod kveld alle sammen
Ja, vi byttet rett før vi skulle på ferie. Ble så lite plass i bagen, og varmt. Har dere bytta?
Bare utelukke evt svulst. Har veldig mye hodepine . Trykk i hode. Vanlig smertestillende tar det ikke , ei heller migrene medsinHva har skjedd?
Håper på det beste.Bare utelukke evt svulst. Har veldig mye hodepine . Trykk i hode. Vanlig smertestillende tar det ikke , ei heller migrene medsin
Ja jeg fikk blant annet en kjole fra wolford. Kjempe lekker [emoji173]️
God morgen!
Lag dere en fin dag[emoji4]
Hverdagen er kjekk den og[emoji4] her er alt bra[emoji4] hverdagen er på plass for eldste og det tror jeg alle synes er bra[emoji28] fire uker ferie er fint, men fryktelig lenge borte fra bhg synes hun...
God morgen
Hente pakker
Rydde og vaske på planen i dag
Ja.
Og dønn kjedelig for litt borti veien møter de en kompis av ham og går sammen med ham...
Vi gleder oss alle til mora til Nabojenta synes det er greit at hun går sammen med storebror også, for da kan de gå en liten gjeng. De tee bort til kompisen og alle fire videre.
Sjansen for at det er svulst er heldigvis litenHåper på det beste.
Nabojenta er enebarn, og følges definitivt mer opp enn mine. Min kommende andreklassing får gå sammen med sin bror, naboen i samme klasse følger sin. Så dersom de går så går mi sammen med dem da. Oftest kjøres de av far i huset. I fjor kjørte vi også en del, og det har jeg gjort nå som ikke broren går på sfo. Jeg slipper henne av på dropzone, følge inn gjorde jeg bare helt i starten. Naboen følges inn i garderoben enda. Så nei, hun er ikke helt der at jenta hennes kan gå til skolen uten henne, enda. Det kommer vel.Det høres jo kjekt ut[emoji16]
Mammaen til nabojenta tør ikke?
Heldigvis. Men skulle jo helst ha sett at de klarte løse problemet ditt da.Sjansen for at det er svulst er heldigvis liten
Er den så gjennomsiktig i overdelen som det ser ut som?Vis vedlegget 270914 Gidder ikke ta på Hehe . Her