Vi skravler videre i august.

God kveld alle sammen :)
 
Alene hjemme i kveld.

Mannen er på fotballtrening. To av ungene sover ikke enda. Men snart håper jeg.

Jeg skal helst jobbe meg gjennom denne lista litt bedre enn de foregående dagene...
77b5691ac75234028eb4eae9bfcde3be.jpg


Mest lyst har jeg til å snoke i skapet og finne noe godt og sette meg i sofaen med pc, mobil og strikketøy...
 
Hverdagen er kjekk den og[emoji4] her er alt bra[emoji4] hverdagen er på plass for eldste og det tror jeg alle synes er bra[emoji28] fire uker ferie er fint, men fryktelig lenge borte fra bhg synes hun...

4 uker er lenge borte fra lekekamerater og barnehage ja[emoji28] merker på gutta her at SFO var helt tipptopp nå![emoji16]
 
Ja.

Og dønn kjedelig for litt borti veien møter de en kompis av ham og går sammen med ham...

Vi gleder oss alle til mora til Nabojenta synes det er greit at hun går sammen med storebror også, for da kan de gå en liten gjeng. De tee bort til kompisen og alle fire videre.

Det høres jo kjekt ut[emoji16]
Mammaen til nabojenta tør ikke?
 
Det høres jo kjekt ut[emoji16]
Mammaen til nabojenta tør ikke?
Nabojenta er enebarn, og følges definitivt mer opp enn mine. Min kommende andreklassing får gå sammen med sin bror, naboen i samme klasse følger sin. Så dersom de går så går mi sammen med dem da. Oftest kjøres de av far i huset. I fjor kjørte vi også en del, og det har jeg gjort nå som ikke broren går på sfo. Jeg slipper henne av på dropzone, følge inn gjorde jeg bare helt i starten. Naboen følges inn i garderoben enda. Så nei, hun er ikke helt der at jenta hennes kan gå til skolen uten henne, enda. Det kommer vel.
 
Back
Topp