Vi skravler videre i august.

Jeg har duo-en og har kjøpt scooter, er så utrolig fornøyd! Jeg kommer ikke til å selge duo-en da, vi kommer til å ha den som Bhg-vogn.
Vi har en scooter i bhg til eldste og håper at hu er ferdig med å sove når minste begynner i bhg[emoji28] elsker edgen som bagvogn, men liker den ikke som sportsvogn. Så derfor selges den nå. Vil egentlig selge vikingen og kjøpe ny vogn, men vet ikke hva[emoji28]
 
Skolestart i morgen, og vi har en tidlig kveld. Det kommer til å bli hardt! Jeg har forspist meg på godis og potetgull. Det er bra at slankekrigen starter snart, for dette begynner å bli flaut!
Jaja. Er bare å legge inn årene og krype til sengs :)
 
Skolestart i morgen, og vi har en tidlig kveld. Det kommer til å bli hardt! Jeg har forspist meg på godis og potetgull. Det er bra at slankekrigen starter snart, for dette begynner å bli flaut!
Jaja. Er bare å legge inn årene og krype til sengs :)

Lykke til i morra! Du har en førsteklassing, sant?
 
Alene hjemme i kveld.

Mannen er på fotballtrening. To av ungene sover ikke enda. Men snart håper jeg.

Jeg skal helst jobbe meg gjennom denne lista litt bedre enn de foregående dagene...
77b5691ac75234028eb4eae9bfcde3be.jpg


Mest lyst har jeg til å snoke i skapet og finne noe godt og sette meg i sofaen med pc, mobil og strikketøy...

Hvordan gikk det igår?[emoji28] mandagen gikk jo ganske bra![emoji122]
 
Hvordan gikk det igår?[emoji28] mandagen gikk jo ganske bra![emoji122]
Mandagen gikk bra. Tirsdagen ikke. Onsdagen sånn. Pluss at dagsnotat ble skrevet. Det er ikke viktig men det holder meg litt fokusert.
b11d40e4280872615db17f330a9d43b0.jpg


Kjøkkenet må tas grundig nå, så jeg satser på at mannen får tatt det i dag, han er hjemme med toåringen pga planleggingsdag.

Det er jo snart bursdag.
 
Nabojenta er enebarn, og følges definitivt mer opp enn mine. Min kommende andreklassing får gå sammen med sin bror, naboen i samme klasse følger sin. Så dersom de går så går mi sammen med dem da. Oftest kjøres de av far i huset. I fjor kjørte vi også en del, og det har jeg gjort nå som ikke broren går på sfo. Jeg slipper henne av på dropzone, følge inn gjorde jeg bare helt i starten. Naboen følges inn i garderoben enda. Så nei, hun er ikke helt der at jenta hennes kan gå til skolen uten henne, enda. Det kommer vel.

Det blir vel sånn med enebarn kanskje[emoji4] mens man slipper opp mer med flere barn.
Det kommer nok[emoji16]
 
Skolestart i morgen, og vi har en tidlig kveld. Det kommer til å bli hardt! Jeg har forspist meg på godis og potetgull. Det er bra at slankekrigen starter snart, for dette begynner å bli flaut!
Jaja. Er bare å legge inn årene og krype til sengs :)
Skolestart i dag.
Det hadde jeg helt glemt av.
Har en som ikke har lyst til at den starter igjen, og en som virkelig gleder seg.
 
Back
Topp