God morgen!
Lag dere en fin dag[emoji4]
Den likte jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen!
Lag dere en fin dag[emoji4]
Vi har en scooter i bhg til eldste og håper at hu er ferdig med å sove når minste begynner i bhg[emoji28] elsker edgen som bagvogn, men liker den ikke som sportsvogn. Så derfor selges den nå. Vil egentlig selge vikingen og kjøpe ny vogn, men vet ikke hva[emoji28]Jeg har duo-en og har kjøpt scooter, er så utrolig fornøyd! Jeg kommer ikke til å selge duo-en da, vi kommer til å ha den som Bhg-vogn.
[emoji4] vi kan gjøre mye selv for at dagen skal bli fin![emoji16]Den likte jeg
Skolestart i morgen, og vi har en tidlig kveld. Det kommer til å bli hardt! Jeg har forspist meg på godis og potetgull. Det er bra at slankekrigen starter snart, for dette begynner å bli flaut!
Jaja. Er bare å legge inn årene og krype til sengs
Kjekke penger detSolgt for over 2000 i dag. Så digg
Fint at det ikke er så langt, men likevel så mye bedre.Mye mer plass nå ja
Ca 20 min, så det er ikke så langt
God kveld alle sammen
Alene hjemme i kveld.
Mannen er på fotballtrening. To av ungene sover ikke enda. Men snart håper jeg.
Jeg skal helst jobbe meg gjennom denne lista litt bedre enn de foregående dagene...
Mest lyst har jeg til å snoke i skapet og finne noe godt og sette meg i sofaen med pc, mobil og strikketøy...
Vis vedlegget 270914 Gidder ikke ta på Hehe . Her
Mandagen gikk bra. Tirsdagen ikke. Onsdagen sånn. Pluss at dagsnotat ble skrevet. Det er ikke viktig men det holder meg litt fokusert.Hvordan gikk det igår?[emoji28] mandagen gikk jo ganske bra![emoji122]
Nabojenta er enebarn, og følges definitivt mer opp enn mine. Min kommende andreklassing får gå sammen med sin bror, naboen i samme klasse følger sin. Så dersom de går så går mi sammen med dem da. Oftest kjøres de av far i huset. I fjor kjørte vi også en del, og det har jeg gjort nå som ikke broren går på sfo. Jeg slipper henne av på dropzone, følge inn gjorde jeg bare helt i starten. Naboen følges inn i garderoben enda. Så nei, hun er ikke helt der at jenta hennes kan gå til skolen uten henne, enda. Det kommer vel.
Fin ettermiddag og kveld på cafe med venninne [emoji173]️
Det har jeg
Kan legge ut bilder etterpå
Du er uansett ikke langt bak
Skolestart i dag.Skolestart i morgen, og vi har en tidlig kveld. Det kommer til å bli hardt! Jeg har forspist meg på godis og potetgull. Det er bra at slankekrigen starter snart, for dette begynner å bli flaut!
Jaja. Er bare å legge inn årene og krype til sengs
Er det.God morgen snuppa[emoji16] fortsatt på tur?
Det er så godt når dem synes det![emoji4]
Vis vedlegget 270918 Ronja dette er noe av det jeg hadde kjøpt