Veldig digg å få ut litt klærSå kjekt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig digg å få ut litt klærSå kjekt.
Han eldste er bare skolelei.Håper det går bra med begge to
Godt med ferie bare?
Den vognjungelen er stor ja, og mye er så dyrt[emoji28]Det der er ikke lett altså! Er en skikkelig stor vognjungel!
Så slitsomt! Det ser ut som vi endelig er forbi den kneika, for de siste dagene har hu sovet over timen på to av tre dupper.Baby sliter skikkelig med å sove på dagen!
God morgen alle sammen!
Ja, det tror jeg på[emoji4] Husker fortsatt kriblinga i hele kroppen før første skoledag[emoji16]Takk [emoji173]️
Ja, så dette er veldig spennende
Hva har du gjort i dag?God dag
Det holder jeg på med nå også. Håper jeg får solgt unna litt fort og.Veldig digg å få ut litt klær
Utrolig hvor fort de barna blir kjent med andre[emoji4] håper det gikk greit og at hu har mange å være med i morra.Lar lillemor være alene på skolen en liten stund nå. Hun kjenner ingen, så det river litt i Mammahjertet, men i morgen må hun være alene hele dagen så hun må få den treningen. Sitter i bilen og skal strikke litt ^^
Holder på med votter, er snart klar for å begynne med felling.
SFO hun har vært på?Lar lillemor være alene på skolen en liten stund nå. Hun kjenner ingen, så det river litt i Mammahjertet, men i morgen må hun være alene hele dagen så hun må få den treningen. Sitter i bilen og skal strikke litt ^^
Holder på med votter, er snart klar for å begynne med felling.
Lykke tilDet holder jeg på med nå også. Håper jeg får solgt unna litt fort og.
RyddetHva har du gjort i dag?
Solgt for over 2000 i dag. Så digg
Mandagen gikk bra. Tirsdagen ikke. Onsdagen sånn. Pluss at dagsnotat ble skrevet. Det er ikke viktig men det holder meg litt fokusert.
Kjøkkenet må tas grundig nå, så jeg satser på at mannen får tatt det i dag, han er hjemme med toåringen pga planleggingsdag.
Det er jo snart bursdag.
Er det.
Kommer hjem i kveld