Vi skravler videre i august.

Lar lillemor være alene på skolen en liten stund nå. Hun kjenner ingen, så det river litt i Mammahjertet, men i morgen må hun være alene hele dagen så hun må få den treningen. Sitter i bilen og skal strikke litt ^^
Holder på med votter, er snart klar for å begynne med felling.
 
Håper det går bra med begge to :)
Godt med ferie bare?
Han eldste er bare skolelei.
Skal begynne i 6.
Finner ut hvordan det har gått når jeg kommer hjem i kveld
 
Lar lillemor være alene på skolen en liten stund nå. Hun kjenner ingen, så det river litt i Mammahjertet, men i morgen må hun være alene hele dagen så hun må få den treningen. Sitter i bilen og skal strikke litt ^^
Holder på med votter, er snart klar for å begynne med felling.
Utrolig hvor fort de barna blir kjent med andre[emoji4] håper det gikk greit og at hu har mange å være med i morra.
 
Regn, regn og atter regn her i dag og nå o_O:p Av en eller grunn så savner jeg sola, men ikke den forferdelige varmen :p:p
 
Sliten.
Sulten.

Mannen ikke i form eller noe så ingen forbedring på rothuset av at han har vært hjemme med yngste hele dagen og maten ikke klar.
 
Lar lillemor være alene på skolen en liten stund nå. Hun kjenner ingen, så det river litt i Mammahjertet, men i morgen må hun være alene hele dagen så hun må få den treningen. Sitter i bilen og skal strikke litt ^^
Holder på med votter, er snart klar for å begynne med felling.
SFO hun har vært på?
 
Mandagen gikk bra. Tirsdagen ikke. Onsdagen sånn. Pluss at dagsnotat ble skrevet. Det er ikke viktig men det holder meg litt fokusert.
b11d40e4280872615db17f330a9d43b0.jpg


Kjøkkenet må tas grundig nå, så jeg satser på at mannen får tatt det i dag, han er hjemme med toåringen pga planleggingsdag.

Det er jo snart bursdag.

Flinke du[emoji16]imponert over systemet og listene dine!
 
Back
Topp