Litt forkjøla men ikke alvorlig.God bedring til mannen[emoji4]
Men alene hjemme med en toåring er ikke så lett å få gjort noe som han tror
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt forkjøla men ikke alvorlig.God bedring til mannen[emoji4]
Er det ikke bare å feste den bakpå dekslet? [emoji849]Sånn som gjør at den kan stå, eller greit å stikke fingeren i for meg som ikke er vant til så stor telefon, og ikke så lett å miste den.
Sånne
Vanskelig å nekte på det ja [emoji23][emoji85]Sola er alltid best[emoji28]
Åh ja, er dere ikke med hele dagen?Nei, første skoledag
God morgen
Rydde , ordne og fikedag!
MannenHvem skal du fike? [emoji87][emoji85]
Jo, men det ødelegger jo det fine motivet og den selvlysende sommerfuglen.Er det ikke bare å feste den bakpå dekslet? [emoji849]
Det hadde vi første prøveskoledag. I mai. Første skoledag var vi der så lenge vi ville men de fleste gikk etter at de hadde vært i gymsalen og blitt presentert og fått rose og vært ute i plana og tatt bilder. Så var de på skolen vanlig lengde på dagen og mine har også vært litt på SfoÅh ja, er dere ikke med hele dagen?
Hos oss var det foreldremøte de to timene skolen varte den dagen
Mannen
Vi hadde det før sommeren også men i tillegg første skoledag sp vi var i nærheten, ingen på sfo fra klassen til kengubarnet den dagen. De fleste gjorde som oss, ut å spiseDet hadde vi første prøveskoledag. I mai. Første skoledag var vi der så lenge vi ville men de fleste gikk etter at de hadde vært i gymsalen og blitt presentert og fått rose og vært ute i plana og tatt bilder. Så var de på skolen vanlig lengde på dagen og mine har også vært litt på Sfo
He he[emoji23][emoji85]
Mange var på Sfo her både med eldste og mellomste. Ut og spise er ikke noen tradisjon jeg har hørt at mange her i området har, og vi har jo ikke fri.Vi hadde det før sommeren også men i tillegg første skoledag sp vi var i nærheten, ingen på sfo fra klassen til kengubarnet den dagen. De fleste gjorde som oss, ut å spise
De fleste her tok fri for å lage noe stort ut av det å starte på skole, relativt vanlig rundtomkring har jeg skjøntMange var på Sfo her både med eldste og mellomste. Ut og spise er ikke noen tradisjon jeg har hørt at mange her i området har, og vi har jo ikke fri.
Så kjiptJeg hadde kjøpt sånn ekstraskjerm til telefonen som skal gjør at skjermen ikke knuser om man mister den i gulvet. Tok den på i dag også mistet jeg telefonen i gulvet og der lå ekstraskjermen i 1000 knas... bortkastet penger...