God dagGod dag akkurat kommet hjem etter levering.senvakt på meg i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God dagGod dag akkurat kommet hjem etter levering.senvakt på meg i dag
Prøv å fest den der ikke mønsteret / motivet blir "ødelagt" [emoji85]Jo, men det ødelegger jo det fine motivet og den selvlysende sommerfuglen.
Ilandsproblemer, jeg vet
Jeg har også knust en sånn skjerm, men så utelukkende på det som at det sparte meg for å knuse selve skjermen. Vel anvendte pengerJeg hadde kjøpt sånn ekstraskjerm til telefonen som skal gjør at skjermen ikke knuser om man mister den i gulvet. Tok den på i dag også mistet jeg telefonen i gulvet og der lå ekstraskjermen i 1000 knas... bortkastet penger...
Mm, men det blir så langt nede. Jeg prøver meg uten for å se.Prøv å fest den der ikke mønsteret / motivet blir "ødelagt" [emoji85]
Begynner å hjelpe litt nåListe for dagen
Handle til bursdag
IKEA
Rydde
Vaske klær maskin nr to i gang
Legge sammen klær Ferdig
Legge på plass klær Ferdig
Bære bøker vi skal ta vare på opp på loftet Ferdig
Bære opp vinterklær på loftet: Ferdig
Vaske
Tørke støv: Ferdig
Pynte litt
Rydde kjøkken
Male dropper det i dag siden mannen ikke er bra
Få bort malesakene: Ferdig
Luke ute
Rydde i paviljongen: Ferdig
Bære øverste del av vitrineskapet opp i 2 etasje
Du finner ut av det [emoji28] får vi håpe [emoji85]plutselig så blir du fornøydMm, men det blir så langt nede. Jeg prøver meg uten for å se.
Ikke landet på deksel enda. Det som fulgte med har jeg en sånn ring fra DnB på litt på skrå. Sitter dønn fast.
Så kjøpte jeg noen med glitter, men de var så tykke også kjøpte jeg ringer som ikke satt fast der i det hele tatt.
Handler på wish.
Denne var pen da.
Eller så får du kjøpe en sånn i annen variant enn med ring. Tenkte påneen som man popper ut ell skrur ut hvis du skjønner [emoji28] så kanskje du finner en med samme mønsteret som dekslet så "ødelegger" du ikke noe på motivet (på en måte) har ingen av delene selv så [emoji28][emoji85]Mm, men det blir så langt nede. Jeg prøver meg uten for å se.
Ikke landet på deksel enda. Det som fulgte med har jeg en sånn ring fra DnB på litt på skrå. Sitter dønn fast.
Så kjøpte jeg noen med glitter, men de var så tykke også kjøpte jeg ringer som ikke satt fast der i det hele tatt.
Handler på wish.
Denne var pen da.
Takk[emoji4]Lykke til
Gikk fort på en god del her
Fikk du shoppet noe?Ryddet
Vært på norwegian outlet med kengubarnet
God ettermiddag[emoji16]God kveld[emoji16]
Og i dag har det blitt minimalt med soving[emoji85] 20 min toppen....Så deilig! Vi fikk heldigvis noen gode lurer på over 40min likevel. Hun blir så trøtt og sur på ettermiddagen om hun ikke sover godt...
Den ser jeg[emoji4] hvordan har dagen i dag vært?Det hadde gått greit, men jeg gleder meg til hun får venner. Det blir så mye bedre å forlate henne der når jeg vet at hun ikke er alene.
Ligger bilder en side bakFikk du shoppet noe?
Så det[emoji4] så mye fint!Ligger bilder en side bak