Vi skravler videre i august.

Bahh. Snuppa sovnet fint.

Men det gjorde mora også.

Så du skriver i søvne :P
Selvsagt våknet igjen. Og prøver å vaske badet. Men badet vårt er et kaos av klesvask og kronisk mangel på skap og skuffer som jeg tror jeg klager over her hver gang vi skal ha selskap. Resten av året irriterer jeg meg bare over det men jeg klager ekstra når det plager meg ekstra. Det er jo unektelig mye på hylla under speilet når det er eneste plass man kan ha deo, linser, brillespray, øredobber, flux, tannkrem og børster utenom det lille som får plass på vasken. Som altså er vask uten benk rundt.

Jeg har så definitivt lyst å pusse opp badet. Det er jo mildt sagt er tiltak...

Må vurdere om det trengs nytt vintertøy ja

Jeg er jo klassisk sent ute og sjekker ikke det i august da. I august kjøper jeg skalltøy til høsten, og sko og støvler. Vintertøy og sko kjøper jeg mer sånn i oktober-november...

Har ikke helt oversikten selv[emoji16] og sjekker ikke ennå....må få ånden over meg først[emoji28]

Alle dager kan ikke være like[emoji28]
De er jo ikke det.

Men poenget er at grunnleggende "rydde opp etter dagen" skal jeg gjøre så jevnt hver dag at det blir en vane. Sånn folk med støv på hjerna gjør uten å tenke over det. Det må jeg lære. Gjøre og gjøre og gjøre til det blir en vane. Noe jeg "bare gjør". Jeg er milevis unna. Derav tracker.

Det vil jeg tro han kan?[emoji4]
Jeg kom hjem kl 1915-30 et sted.
Skrev ukes meny, og var ute av døren kl 20 for å ukeshandle...

Ja, han kunne gjort det, og ville nok også ha gjort det om jeg ba han om det, men han hadde glemt halvparten på handlelisten (etter erfaring) og fått med seg alt mulig rart vi ikke trenger.
Altså, ikke fordi han ikke er villig til å prøve, men det fungerer bare ikke :P

Har ikke helt oversikten selv[emoji16] og sjekker ikke ennå....må få ånden over meg først[emoji28]
Må få skolestart og alle foreldremøter og styremøter og oppstart av aktiviteter over først. Jeg har hatt fokus på å skaffe det de trenger til dette. Vinteren er ikke enda.

Tar kvelden fra rydding og ordning
Vaske før gjestene kommer i morgen etter baking osv
Mannen vasker bader( skrubber gulv)

Back
Topp