Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så du skriver i søvneBahh. Snuppa sovnet fint.
Men det gjorde mora også.
Noen ganger, bare noen ganger er jeg så sliten at jeg skulle ønske mannen min kunne ta noen av mine oppgaver hjemme...
Burde legge sammen klær!
Roooonja hvor er du
Dagens er sånn ca like tom som tirsdagen. Og jeg er ganske sengeklar.
Habit tracker er ikke akkurat min ide, men jeg prøver
Elsker det nye coveret til mo ile. Sommerfuglen skal visst lyse i mørket også.
Men... Hvor fester jeg holde-i-ringen på dette da.???
Selvsagt våknet igjen. Og prøver å vaske badet. Men badet vårt er et kaos av klesvask og kronisk mangel på skap og skuffer som jeg tror jeg klager over her hver gang vi skal ha selskap. Resten av året irriterer jeg meg bare over det men jeg klager ekstra når det plager meg ekstra. Det er jo unektelig mye på hylla under speilet når det er eneste plass man kan ha deo, linser, brillespray, øredobber, flux, tannkrem og børster utenom det lille som får plass på vasken. Som altså er vask uten benk rundt.Så du skriver i søvne
Må vurdere om det trengs nytt vintertøy ja
Jeg er jo klassisk sent ute og sjekker ikke det i august da. I august kjøper jeg skalltøy til høsten, og sko og støvler. Vintertøy og sko kjøper jeg mer sånn i oktober-november...
De er jo ikke det.Alle dager kan ikke være like[emoji28]
Jeg kom hjem kl 1915-30 et sted.Det vil jeg tro han kan?[emoji4]
Må få skolestart og alle foreldremøter og styremøter og oppstart av aktiviteter over først. Jeg har hatt fokus på å skaffe det de trenger til dette. Vinteren er ikke enda.Har ikke helt oversikten selv[emoji16] og sjekker ikke ennå....må få ånden over meg først[emoji28]
Litt forkjøla men ikke alvorlig.
Men alene hjemme med en toåring er ikke så lett å få gjort noe som han tror
Ferdig med detVinker og vinker!![emoji7][emoji7]
Jepp, og jeg vil ikke sette en sånn ring midt på. Det ødelegger den fine sommerfuglen og den lyser faktisk i mørket.Nydelig cover[emoji7]
Her sjekkes det lenge før vinteren kommer for jeg gidder ikke kjøpe til full pris den dagen snøen plutselig kommerHar ikke helt oversikten selv[emoji16] og sjekker ikke ennå....må få ånden over meg først[emoji28]
God morgen damer!
Vis vedlegget 271121 Vis vedlegget 271122 Vis vedlegget 271123 Vis vedlegget 271124 Vis vedlegget 271125 Vis vedlegget 271126
Ja det var planen men ikke alt jeg tenkte
Måtte gå litt fort , for kengubarnet skulle bade med venner.
Rosa jakke til meg, resten til kengubarnet
Utrolig hva jeg fikk med på 30 minSå flink du er til å finne flotte ting[emoji16]