Kjekt daGod morgen
Har kjøpt kinobilletter til sambo og frøkna i dag, så får tvillingene og jeg sove på sofaen mens de er ute.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjekt daGod morgen
Har kjøpt kinobilletter til sambo og frøkna i dag, så får tvillingene og jeg sove på sofaen mens de er ute.
Kose dere.hva skal dere se?God morgen.
Den siste dagen eldstemann er en niåring
På programmet står sjekk av klær og penal til skolestart, kino, handling og vasking av hus.
En voksen og de to eldste, skal se førpremiere på de utrolige 2. Yngste og den andre voksne skal handle. Deler av handlingen er på power som har mastercard-tilbud og det er mannen som har det. Eller altså, DnB mastercard trekker av 20% på regninga av det en kjøper på power i dag. Vi trenger bla ny stekepanne.Kose dere.hva skal dere se?
Hvor skal dere?Gm ja museum her i dag.
Ja flottDet er et staselig bygg!
Enkelte burde passe munnen sin og miste jobben sin. Inkompetent helsesøster!!
Gjelder mitt tantebarn. Helsesøster hadde sagt så hun hørte det at hun var sykelig overvektig .Hva?
Kos dereGm ja museum her i dag.
Så grei fordeling da. [emoji4][emoji4]God mirgen
I gang med baking her og mannen vasker bad
Uff [emoji17]Gjelder mitt tantebarn. Helsesøster hadde sagt så hun hørte det at hun var sykelig overvektig .
Kos dere på museum [emoji4]Gm ja museum her i dag.
Det er detSå grei fordeling da. [emoji4][emoji4]
Heldige oss ja som har fått barn [emoji169][emoji169] Ingen selvfølge [emoji8]For ti år siden hadde vi ingen barn.
Jeg var høygravid og på overtid, da.
En time inn i det neste døgnet fødte jeg vår sønn og i dag er hans siste dag som niåring. På ti år, livet har endret seg. En liten flokk på tre barn har stått opp. De eldste samarbeidet om å stelle yngste. Jeg føler meg utrolig heldig.
Vi har ikke tatt det for gitt at vi skulle få disse. Mellomste var lettest, hun tok bare åtte mnd fra jeg fikk igjen syklus til jeg ble gravid. De andre to tok lenger tid og mange tanker om hva om...
Jeg leste mye om adopsjon en tid og på de tiden var det endringer i adopsjon fra Kina. Fra at det tok et halvt år ventetid steg og steg og steg den. Faktisk er jeg usikker på om det enda hadde blitt vår tur dersom vi hadde sendt søknad så fort vi kunne, for rundt ni år siden
Men det ble ikke sånn. Det ble barn fra magen. Tre av dem. Heldige oss.
Det er så ufattelig lite gjennomtenkt og dumt gjortUff [emoji17]