TakkKos dere på museum [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkKos dere på museum [emoji4]
Skikkelig også. [emoji17] Hvordan tok niesa di det da? Uff. Stakkars lita [emoji17]Det er så ufattelig lite gjennomtenkt og dumt gjort
Ingen selvfølge.Heldige oss ja som har fått barn [emoji169][emoji169] Ingen selvfølge [emoji8]
Hun ble lei seg, og spurte moren om hun var fet etterpå hun har helt klart kg å gå på, men sykelig overvekt var drøyt og ikke tilfelle. Jenten er også veldig aktiv.Skikkelig også. [emoji17] Hvordan tok niesa di det da? Uff. Stakkars lita [emoji17]
Mi eldste var i øvre grense, men her ringte de meg når hu var gått fra de for å si i fra. Og da prata vi sammen om ymse. Men det er helt annerledes. Og ikke foran barnet.
Stakkars liten [emoji17] Så utrolig vondt [emoji169] Får helt vondt inni meg på hennes vegne.Hun ble lei seg, og spurte moren om hun var fet etterpå hun har helt klart kg å gå på, men sykelig overvekt var drøyt og ikke tilfelle. Jenten er også veldig aktiv.
Gjelder mitt tantebarn. Helsesøster hadde sagt så hun hørte det at hun var sykelig overvektig .
Ble trist når jeg hørte det. Hun er ei herlig jenteHva?! Det går da ikke an? Jeg forstår ikke at man skal henge seg så vanvittig opp i om barn er overvektige eller ikke... så lenge de er glad, aktive og følger kurvene, så burde det være bra! Jeg blir så lei meg! [emoji31]
At de sier fra til foreldre og følger med er fa bare helt super , er jobben deres men ikke greit å si når barnet er derHva?! Det går da ikke an? Jeg forstår ikke at man skal henge seg så vanvittig opp i om barn er overvektige eller ikke... så lenge de er glad, aktive og følger kurvene, så burde det være bra! Jeg blir så lei meg! [emoji31]
Ble trist når jeg hørte det. Hun er ei herlig jente[emoji173]️
At de sier fra til foreldre og følger med er fa bare helt super , er jobben deres men ikke greit å si når barnet er der
Det er sant. De skal følge med og gi beskjed , men aldri på den måten og sykelig overvektig er hun heller ikkeAt de sier fra til foreldre og følger med er fa bare helt super , er jobben deres men ikke greit å si når barnet er der
Stappmett.
Sliten etter travel uke på jobb. Vel hjemme og taco til midsag. Mest lyst å kollapse på sofaen. Men faktisk skal yngste snart legges. Og huser vaskes. Jeg bør ta badet og mannen kjøkkenet tenker jeg. Så er det kino og handling og stua og baking i morgen og bursdag søndag.
En unge som sovna i bilen og en annen som dro den siste duppen alt for langt - to unger våkne og umulig å få lagt[emoji85] det var den fredagskvelden med gosj og serie[emoji28]
De er jo ikke det.
Men poenget er at grunnleggende "rydde opp etter dagen" skal jeg gjøre så jevnt hver dag at det blir en vane. Sånn folk med støv på hjerna gjør uten å tenke over det. Det må jeg lære. Gjøre og gjøre og gjøre til det blir en vane. Noe jeg "bare gjør". Jeg er milevis unna. Derav tracker.
Jeg kom hjem kl 1915-30 et sted.
Skrev ukes meny, og var ute av døren kl 20 for å ukeshandle...
Ja, han kunne gjort det, og ville nok også ha gjort det om jeg ba han om det, men han hadde glemt halvparten på handlelisten (etter erfaring) og fått med seg alt mulig rart vi ikke trenger.
Altså, ikke fordi han ikke er villig til å prøve, men det fungerer bare ikke
Sovna kl 17 og sov 2 timer[emoji85] så ble sent før hu sovna igjen[emoji28]Uff da! Hvordan ble kvelden?
Derav kino?Husk å presse inn lit hvile innimellom[emoji4]
Jeg har jobbet i den retning i mange år. Men jeg skal virkelig prøve denne gangen. Jeg vil komme dit!Skjønner[emoji4] her har det blitt en vane og tenker ikke over det[emoji4]
Dit kommer du også![emoji16]