Ja . Neste er nevrologHeldigvis. Men skulle jo helst ha sett at de klarte løse problemet ditt da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja . Neste er nevrologHeldigvis. Men skulle jo helst ha sett at de klarte løse problemet ditt da.
Hehe ja. Kan ikke gå sånn. Svart topp underEr den så gjennomsiktig i overdelen som det ser ut som?
God kveldGod kveld alle sammen
Gøy å være ajour?
Det har jegHåper du har hatt en fin dag[emoji1]
Hva har du bestilt?
Du er uansett ikke langt bakSå lenge det varte[emoji23] har jo ikke tid til å jobbe....[emoji33] ikke så langt foran meg da..
Gleder meg til hu sitter bedre i vikingen så jeg kan selge edgen[emoji28] så mye mindre og lettere å ta inn og ut av bilen! Edgen er et mareritt.Ja, vi gjorde det samme! Den vognen vi kjøpte som var sportsvognen vår var mye mindre også!
Vis vedlegget 270849 Hekta hehe
Nettopp hatt besøk av svigers, som er SÅ søte
Vært på nav, posten og nå driver jeg å legger ut klær til salgs
Det er så godt når dem synes det![emoji4]4 uker er lenge borte fra lekekamerater og barnehage ja[emoji28] merker på gutta her at SFO var helt tipptopp nå![emoji16]
Det gjør jrgHåper du får solgt[emoji16]
MR av hode i morgen. Gruer meg litt
Tusen takkMasse lykke til i morgen[emoji173]️
Krysser fingre for deg!
Fine klærVis vedlegget 270918 Ronja dette er noe av det jeg hadde kjøpt
Gleder meg til hu sitter bedre i vikingen så jeg kan selge edgen[emoji28] så mye mindre og lettere å ta inn og ut av bilen! Edgen er et mareritt.
TakkFine klær
Så flott da![emoji16][emoji122] og da får dere større plass nå eller? Langt unna??