Vi skravler videre i august.

IMG_0086.JPG

Jeg husker ikke hvem det var som lurte, men før jeg reiste på ferie(i starten av juli), snakket jeg om at jeg skulle strikke dress til lillemor med katter på. Her er så langt jeg er kommet til nå!

Ja det er det :D
Jeg gleder meg til jeg er ferdig flyttet, for da kan jeg skravle om andre ting enn at jeg sitter inne og ikke har noe å finne på. Det nye huset er nemlig på en plass med både gangveier og butikker :D
Hurra! Har dere fått nytt hus[emoji4] så bra da!
Vært lenge borte fra skravletråden nå, så har gått glipp av en hel del[emoji28]

Ettersom tempo ikke er så stort så er det lang tid på få innlegg ja. Fort gjort å ta igjen da. Om andre skriver nok til at du ikke spammer.

Og det gjør dere ikke[emoji12] så det blir 5 innlegg, også gjør jeg noe annet før jeg kan titte innom med 5 innlegg igjen[emoji28]

Og det gjør dere ikke[emoji12] så det blir 5 innlegg, også gjør jeg noe annet før jeg kan titte innom med 5 innlegg igjen[emoji28]
Skal prøve.

Så kommer du deg ajour.

Men jeg må legge lillemor snart...

Ble litt mye på en gang ja. Jaja, det får gå. Har jo ikke noe valg :D
Gruer meg til lekser! Jeg eier ikke tålmodighet, og lillemor er særdeles motvillig. Grei kombinasjon ^^
Jaja, er bare Norsk jeg må være alene om, alt annet kan mannen få hjelpe til med!
Samme var det her altså. Men det går seg til. Ble mye bedre i 2.klasse heldigvis. Og ting ble ekstremt mye bedre når lesekoden ble løst. Ble en mye bedre leksehverdag da [emoji4][emoji4]

Jeg er så trøtt! Jeg har ikke sovet en hel natt sammenhengende siden lenge før lillejenta ble født, og jeg tåler ikke det så godt. Ikke at jeg føler meg uthvilt ellers heller da ^^
På et vis gleder jeg meg til jeg kan dra fra lillejenta en natt, men samtidig nyter jeg denne alderen og vil ikke at det skal gå for fort heller <3
Kommer til å savne denne tiden, det er jo mest sannsynlig siste gang <3
Ikke lett å få i pose og sekk [emoji39][emoji39] Får nyte barna og nyte det av søvn en får [emoji8]

Haug med bøker for femteklassingen og en ipad og ukjent mengde bøker for førsteklassingen her.

Her er dessuten en kommunal planleggingsdag, antatt kurs for alle, på tvers av skole, Sfo og bhg på torsdag.
Får de ipad på skolen? [emoji4][emoji4]

Får de ipad på skolen? [emoji4][emoji4]
Jepp. De skal ha ipad i stedet for en del bøker.
Jeg vet ikke så mye mer. Vi skal på foreldremøte neste onsdag, møt opp med oppladet ipad, vi skal lære...

Last edited:
Back
Topp