Derfor jeg ikke kunne reist så myeSkjønner ikke at jeg som reiser så mye fremdeles sliter med flyskrekk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Derfor jeg ikke kunne reist så myeSkjønner ikke at jeg som reiser så mye fremdeles sliter med flyskrekk
Kos degRydde og sette på maskin med klær før jeg går ut i sola.
Ah, har du halve dager eller ?Er på jobb litt over 1 time til
SignererJupp det gjør vi
Nei.Ah, har du halve dager eller ?
Hurra! Har dere fått nytt hus[emoji4] så bra da!Ja det er det
Jeg gleder meg til jeg er ferdig flyttet, for da kan jeg skravle om andre ting enn at jeg sitter inne og ikke har noe å finne på. Det nye huset er nemlig på en plass med både gangveier og butikker
Stilig!Vis vedlegget 270726
Jeg husker ikke hvem det var som lurte, men før jeg reiste på ferie(i starten av juli), snakket jeg om at jeg skulle strikke dress til lillemor med katter på. Her er så langt jeg er kommet til nå!
Så utrolig fin den blirVis vedlegget 270726
Jeg husker ikke hvem det var som lurte, men før jeg reiste på ferie(i starten av juli), snakket jeg om at jeg skulle strikke dress til lillemor med katter på. Her er så langt jeg er kommet til nå!
Så utrolig fin den blir
Ettersom tempo ikke er så stort så er det lang tid på få innlegg ja. Fort gjort å ta igjen da. Om andre skriver nok til at du ikke spammer.
Skal prøve.Og det gjør dere ikke[emoji12] så det blir 5 innlegg, også gjør jeg noe annet før jeg kan titte innom med 5 innlegg igjen[emoji28]
Samme var det her altså. Men det går seg til. Ble mye bedre i 2.klasse heldigvis. Og ting ble ekstremt mye bedre når lesekoden ble løst. Ble en mye bedre leksehverdag da [emoji4][emoji4]Ble litt mye på en gang ja. Jaja, det får gå. Har jo ikke noe valg
Gruer meg til lekser! Jeg eier ikke tålmodighet, og lillemor er særdeles motvillig. Grei kombinasjon ^^
Jaja, er bare Norsk jeg må være alene om, alt annet kan mannen få hjelpe til med!
Ikke lett å få i pose og sekk [emoji39][emoji39] Får nyte barna og nyte det av søvn en får [emoji8]Jeg er så trøtt! Jeg har ikke sovet en hel natt sammenhengende siden lenge før lillejenta ble født, og jeg tåler ikke det så godt. Ikke at jeg føler meg uthvilt ellers heller da ^^
På et vis gleder jeg meg til jeg kan dra fra lillejenta en natt, men samtidig nyter jeg denne alderen og vil ikke at det skal gå for fort heller <3
Kommer til å savne denne tiden, det er jo mest sannsynlig siste gang <3
Får de ipad på skolen? [emoji4][emoji4]Haug med bøker for femteklassingen og en ipad og ukjent mengde bøker for førsteklassingen her.
Her er dessuten en kommunal planleggingsdag, antatt kurs for alle, på tvers av skole, Sfo og bhg på torsdag.
Var ikke meg. Men ååååh så søt [emoji7]Vis vedlegget 270726
Kos dere [emoji4] Hvilken film i dag da? [emoji4]Hjemme igjen [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Å snart stikker jeg på kino med venninne
Mamma Mia, endeligKos dere [emoji4] Hvilken film i dag da? [emoji4]
Jepp. De skal ha ipad i stedet for en del bøker.Får de ipad på skolen? [emoji4][emoji4]