Takk det trengsMasse god bedring Kengu[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk det trengsMasse god bedring Kengu[emoji173]️
Regn her igsåRegn her i dag Noen andre som fikk bedre vær i dag ?
Bare regn her ogsåRegn her i dag Noen andre som fikk bedre vær i dag ?
Om det er en trøst, så går det i brillebjørn her i huset.. *sukk*Regn og tåke. Lite å finne på, så her ser vi på Shrek. Aner ikke hva vi skal gjøre resten av dagen. Kan ikke gå tur i tåka siden vi må gå langs bilveien.
Høres ut som halsbetennelse.Dagens spørsmål
Har fullt av hvitt puss på mandlene og er skikkelig rød PG hoven, feber og halsen er vond ja,går det over av seg selv tror dere?
Svært sjelden noe som helst i grunn, blir legevakt etterhvert fant vi ut , er 3 dagen med høy feber og halsen blir bare verre såHøres ut som halsbetennelse.
Er du ofte plaget med streptokokker eller har du vanligvis virus-halsbetennelse?
Jeg har virus-halsbetennelse en gang eller to i året i snitt, men der går jo over av seg selv. Streptokokker har jeg ikke hatt i voksen alder i alle fall men man blir ifølge nhi ikke så syk da. Føler du deg skikkelig syk er legen en god ide.
Hørtes ut som en god ide da ja.Svært sjelden noe som helst i grunn, blir legevakt etterhvert fant vi ut , er 3 dagen med høy feber og halsen blir bare verre så
God morgenGm da var vi alene til tirsdag. Mannen reist
Hehe ^^Om det er en trøst, så går det i brillebjørn her i huset.. *sukk*
Hurrahurra!! Og gratulerer til deg med x anntall år siden en skikkelig innsats og et dydelig gull i armene!Vekket kengubarnet med pakker og sang på senga i dag
Hurra for bursdagsgutten min
Sukk. Skolestart snart. Det blir en helt annen hverdag. Jeg som er så morgengretten skal nå være alene om å få 2 unger klare og til skolen til 8.15 hver morgen (den ene blir med hjem igjen da). Hvordan skal dette gå? Jeg tror vi trenger en regel om å ikke prate før vi kommer til skolen ^^
Gratulerer til både deg og hamVekket kengubarnet med pakker og sang på senga i dag [emoji173]️
Jeg og mannen har en sånn regel faktisk.. Anbefaler bare å gjøre alt du kan klart på forhånd!!
Legg frem klær, sko, yttertøy, pakk sekk og legg ferdige matpakker i kjøleskapet. Gjør klart alt du kan til frokost og stålsett deg!
Det gjør morran ganske mye bedre faktisk.
Hipp, hipp hurra og gratulerer med dagen til KengubarnetVekket kengubarnet med pakker og sang på senga i dag [emoji173]️
Gratulerer til både deg og ham
takk takkHurrahurra!! Og gratulerer til deg med x anntall år siden en skikkelig innsats og et dydelig gull i armene!