Vi skravler videre i august.

Dro opp alle potetene i går. Tørken har vært hard med plantene mine, selv med vanning. Så nå har vi en skål full av små poteter. Mannen snakker om å steke dem i pannen. Kastet alle blomstene og, så nå er det ingenting som pynter opp ute :(
Jaja, prøver igjen til våren :)
Tøft for naturen denne sommeren her

Japp. Jeg tror det er kroppen som er trøtt, mens hodet jobber på høygir.
Kroppen min også er trøtt.
Hodet er ikke på høygir heller på lavgir egentlig

Triller vogna med mini så hun får sove. Etter duppen skal hun passes av ei venninne noen timer så jeg får grunna ferdig et par vegger. Vi pusser opp utvendig for tiden og det er litt vanskelig å få til med ungen våken. På kveldene er det alt for mye knott til å drive med noe ute.

Huff :(
Håp du kommer deg gjennom arbeidsdagen og ikke blir verre!
Det går vel på et vis. Men spent nå som effekten av paracet er på vei ut av kroppen i løpet av en time eller to...

Da krysser vi fingrene for at den blir det
Satser på det, ser hvertfall at jeg skal slippe og kjede meg. Nok å finne på her i dag, men litt sløving sammen med småen som skal sove nå først :)

Triller vogna med mini så hun får sove. Etter duppen skal hun passes av ei venninne noen timer så jeg får grunna ferdig et par vegger. Vi pusser opp utvendig for tiden og det er litt vanskelig å få til med ungen våken. På kveldene er det alt for mye knott til å drive med noe ute.

Kjekt å få hjelp da ja :)

Back
Topp