Jeg er lagd av pudding. Bortsett fra halsen. Den er sandpapir
Høres ikke godt ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er lagd av pudding. Bortsett fra halsen. Den er sandpapir
Slett ikke godt. Irriterende og ubehageligHøres ikke godt ut
Slett ikke godt. Irriterende og ubehagelig
God bedring
Takk, jeg håper det gir seg uten å bli riktig illeGod bedring Sara!
Må prøve meg med navnelapper det første året iallefall [emoji6] mine egne klær (jobber i bhg) merker jeg med tusj da [emoji23]
Ha en fin dag på jobb [emoji106]
Fjelltur
God morgen
Vondt i halsen ja, typisk når det er ferie
De tre andre sover, plan for dagen er fjelltur i det fantastiske værwt
Jobb. Ingen planer etterpå så det får vi se
God morgen
Jobb nå og trening i kveld, så ikke noe spennende
Du da?
Bilgenene jeg trenger kom ikke. Men jeg kom på at jeg har en oppgave jeg rett og slett ikke har tid til pga den korte rapporteringsfristen, men må prioritere pga eksrremt kort frist fra en kommune (dere har ti dager på dette, sier de. Det skal altså behandles av barnehagen av oss som regnskapsfører og av revior. Av de ti dagene mellom 10. Og 20. August er fire av dem helg. Seks virkedager. Det vanlige er at fristen er i september)Håper du hadde en fin dag på jobb[emoji16]
Det var detHørtes deilig ut[emoji16]
Vel jeg ogsåHåper du ikke blir syk[emoji30]
God dag
Her er jeg hjemme med en liten tass i karantene. Blir vel barnehagen i morra håper jeg, om jeg får han til å spise fast føde og det ikke kommer opp/ut igjen da [emoji14] Nå prøver jeg å få en overtrøtt tass til å sove før jeg burde gå gjort noe her...
Hva skal du i dag da?
Bare en liten hvil på sofaen. Ultralyd på sykehuset av lille sitt hode er gjennomført, hun hviler og hunden er luftet. Mammen er sliten
Ja, det var deilig. Lille skippet resten av hvilene så fikk nettopp satt meg ned nå neste gangGodt med en hvil[emoji1]
Jeg kom i gang [emoji4]Fare for det ja
Jeg har en plan, men om jeg kommer igang er en annen sak.
Masse god bedringSlett ikke godt. Irriterende og ubehagelig
Endomondo? Skal kunne endre kategori på treningen om den er feil registrert.Jeg kom i gang [emoji4]
(Dog klarte å velge gange, ikke løpe på treningsappen [emoji14] )