Vi skravler videre i august.

Håper du hadde en fin dag på jobb[emoji16]
Bilgenene jeg trenger kom ikke. Men jeg kom på at jeg har en oppgave jeg rett og slett ikke har tid til pga den korte rapporteringsfristen, men må prioritere pga eksrremt kort frist fra en kommune (dere har ti dager på dette, sier de. Det skal altså behandles av barnehagen av oss som regnskapsfører og av revior. Av de ti dagene mellom 10. Og 20. August er fire av dem helg. Seks virkedager. Det vanlige er at fristen er i september)

Så da fikk jeg begynt på det relativt omfattende forarbeidet til denne jobben. Så vi er klare til å ta det for de to barnehagene som ligger i den kommunen på fredag, håper jeg. Så revisor kan få satt igang og sendt det i tide. I det minste fikk man i fjor bort fra at det måtte sendes på papir fra revisor til kommunen det kan sendes elektronisk

Så jeg fikk utnyttet tiden jeg veeeentet på bilag som ikke kom.

God dag :)
Her er jeg hjemme med en liten tass i karantene. Blir vel barnehagen i morra håper jeg, om jeg får han til å spise fast føde og det ikke kommer opp/ut igjen da [emoji14] Nå prøver jeg å få en overtrøtt tass til å sove før jeg burde gå gjort noe her...

Hva skal du i dag da?

Håper formen hans er bedre![emoji1]
Her har det vært jobb idag, på flyplassen[emoji4]

Fare for det ja :(
Jeg har en plan, men om jeg kommer igang er en annen sak.
Jeg kom i gang [emoji4]
(Dog klarte å velge gange, ikke løpe på treningsappen [emoji14] )
074cf70f20c488051daeb0fc872cf4fc.jpg

Back
Topp