Vurderer å strikke denne til frøkna, hva syns dere om den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyggelig å høre, var veldig hyggelig å se så mange kjente her Alt bra med deg?Kjekt å se deg her inne igjen
Det var ett veldig fint skjørtVurderer å strikke denne til frøkna, hva syns dere om den?
Den var fin [emoji173]Vurderer å strikke denne til frøkna, hva syns dere om den?
Støvsuget 1.etasje, vasket gulv, vasket bad, tørket støv, klesvask, vannet blomster ute og inne[emoji16]
Vurderer å strikke denne til frøkna, hva syns dere om den?
Jupp har vært en fin helgDa var den helgen og over! Gjort noe gøy ?
Her:Nydelig
Hvor fant du mønsteret?
Fint!Vurderer å strikke denne til frøkna, hva syns dere om den?
Ja, en merkelig helg, men fin.Jupp har vært en fin helg
Du hatt en fin helg?
Har veldig lyst, må bare bli ferdig med genseren til meg selv førstTakk
Det ser liksom ut som noe jeg kunne ha fått til etter hvert, jeg likte mønsteret Kanskje en dag.
Jeg synes du bør strikke det der altså
Har veldig lyst, må bare bli ferdig med genseren til meg selv først
Jada, er jo det. Form litt opp og ned,og en mann som skal operere 2 ganger. Men kunne vært verre pg vi koser oss der?Hyggelig å høre, var veldig hyggelig å se så mange kjente her Alt bra med deg?
Kommer litt an på, jeg tok opp strikketøyet igjen i på tirsdag etter at det hadde ligget urørt i 3 måneder.Ja alt til sin tid. Til jul kanskje?
Natti nat og som godtGonatt fine damer
Vi skal prioritere mer spill med ungene i høst. De blir gjerne overlatt til seg selv men det er både hyggelig og utviklende å spille med dem. Utfordringen er yngste son e ritt ung til å spille på lag, hun stjeler spillebrikkene uansett hva vi spillerAldri hørt om[emoji4]
Her har det vært kortspill idag[emoji1]