Høres ut som en fin kveld det, de må kose deg masseDe 2 yngste sover.
Serie men mannen og eldsten, litt rødvin i glasset...
Ja, ser slik ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som en fin kveld det, de må kose deg masseDe 2 yngste sover.
Serie men mannen og eldsten, litt rødvin i glasset...
Ja, ser slik ut
Store planer om det, må bare klare å slutte å små-spiseHøres ut som en fin kveld det, de må kose deg masse
Haha ikke alltid like lett om det er noe godt [emoji14] hva har dere hatt i dag?Store planer om det, må bare klare å slutte å små-spise
Vi hadde langtidsstekt svin indrefile, søtpotetpure, asparges med parmesan og maisgrateng.Haha ikke alltid like lett om det er noe godt [emoji14] hva har dere hatt i dag?
Det er sånt jeg driver med det, alltid tilbehøret jeg gomler på etterpå [emoji14]Vi hadde langtidsstekt svin indrefile, søtpotetpure, asparges med parmesan og maisgrateng.
Topt for kjøtt, men småspiser av tilbehøret
Gjør bestandig det jeg også.Det er sånt jeg driver med det, alltid tilbehøret jeg gomler på etterpå [emoji14]
Haha ja det er jo på sin plass at de rydder opp nå når du har laget maten. Og da helst før du sprekker kan være en fordel hahaGjør bestandig det jeg også.
Nå venter jeg bare på at episoden skal bli ferdig slik at jeg kan komandere guttene (eldste og mannen) til å ta det ut før jeg sprekker
Vi ser på The Libariens.Haha ja det er jo på sin plass at de rydder opp nå når du har laget maten. Og da helst før du sprekker kan være en fordel haha
Hva ser dere på?
Xxl for det meste. Regndressen på sport outlet men det var bare sånn backup til bhgFlott med handel da. Hvor kjøpte du? Kos deg på fest
Vi kan innimellom gitt. Er evig glad for eldste nå ja! Hu går tur og passer på valpen [emoji39]Jeg digger hvor målrettet dere er altså
Mm. Min eldste blir jo ti, så tanken...Jepp, rart å tenke på[emoji28]
Haha ja. 4 år senere tok det plutselig noen timer for han med tenking kun [emoji849][emoji23]Haha, herlig når det plutselig skjer noe[emoji28]
Kleggen er plagsom. Jeg hadde fire stikk på et ben og et pr på det andre etter å ha plukket rips en dag....God kveld[emoji16] kleggbitt høres plagsomt ut[emoji13]
Kvalitet koster ja. Men oftest er de verdt det da. Og i det minste varer de som regel lengre enn unga sine sko da [emoji14]Det ble en tur til byen istedenfor rydding. Jeg skammer meg bare litt over prioriteringen der altså
Fikk kjøpt meg sko, og det er bra! Skal delta i et lite løp om en måneds tid og har ikke tid til betennelser. Satser på at det ikke utvikler seg nå.
Kom inn i butikken og så at sko lå på 1700-2000 kr..... Jeg fryktet det verste etter som ekspeditøren kom med flere par sko til meg, men da jeg fant et par som passet så kostet de bare 1200 kr
Det er mye mer enn jeg er komfortabel med å betale, og det er også grunnen til at jeg går i et par sko i flere år før de byttes ut, men jeg har ikke funnet en eneste annen butikk som har sko som passer på føttene mine og som støtter opp som jeg trenger
Ble bare er lag pluss overlakk, men en ikke-dekkende glitterlakk og overlakk med shimmer, funker fint detHåper du rakk det[emoji28]
Den serien har jeg sett litt på innimellom, ganske grei den.Vi ser på The Libariens.
Sesong 4 har akkurat startet på Fox, og vi har satt på serie-opptak og ser på lørdag
Man kan si hva man vil om at man savner at barna er små når de vokser til (og ja jeg syns Lille U blir atl for stor alt for fort), men det er også utrolig korelig å sitte oppe på kvelden å se serier som du selv ønsker å se sammen med barna...
Kjenner du til Marvel og DC "universene"?Den serien har jeg sett litt på innimellom, ganske grei den.
Jeg syntes det var kos med babytid og har innimellom problemer med å akseptere hvor fort småen blir stor. Men jeg ser virkelig frem til han blir større, mye morsommere å se ting med frøkna som gjerne ser det samme som meg, enn kaptein Sabeltann (som er favoritten nå) ente gang. Hadde han nå bare ville sett litt forskjellige filmer så hadde det hjulpet stort haha
Nei det er ikke noe frøkna har noe interesse for, så nå måtte jeg google før jeg kunne svare hehe men jeg kjenner nå at om interessen skulle komme,vil jeg nok se der før vi evt ser det sammen. Så jeg faktisk ser hva det er. Men jeg er ikke helt låst på aldersgrense, så lenge jeg har sett det selv og vet hva det er...Kjenner du til Marvel og DC "universene"?
Eldste elsker begge, han er 11, og mye av det har 12 års grense, dvs. han etter kino-reglene fint kan se med en voksen.......
Der er jeg veldig enig med deg.Nei det er ikke noe frøkna har noe interesse for, så nå måtte jeg google før jeg kunne svare hehe men jeg kjenner nå at om interessen skulle komme,vil jeg nok se der før vi evt ser det sammen. Så jeg faktisk ser hva det er. Men jeg er ikke helt låst på aldersgrense, så lenge jeg har sett det selv og vet hva det er...