Vi skravler videre i august.

Gjør bestandig det jeg også.
Nå venter jeg bare på at episoden skal bli ferdig slik at jeg kan komandere guttene (eldste og mannen) til å ta det ut før jeg sprekker
Haha ja det er jo på sin plass at de rydder opp nå når du har laget maten. Og da helst før du sprekker kan være en fordel haha

Hva ser dere på?

Haha ja det er jo på sin plass at de rydder opp nå når du har laget maten. Og da helst før du sprekker kan være en fordel haha

Hva ser dere på?
Vi ser på The Libariens.
Sesong 4 har akkurat startet på Fox, og vi har satt på serie-opptak og ser på lørdag :)
Man kan si hva man vil om at man savner at barna er små når de vokser til (og ja jeg syns Lille U blir atl for stor alt for fort), men det er også utrolig korelig å sitte oppe på kvelden å se serier som du selv ønsker å se sammen med barna...

Flott med handel da. Hvor kjøpte du? Kos deg på fest
Xxl for det meste. Regndressen på sport outlet men det var bare sånn backup til bhg

Men den Helly hansen jakka til eldste tror jeg er bra.

God kveld[emoji16] kleggbitt høres plagsomt ut[emoji13]
Kleggen er plagsom. Jeg hadde fire stikk på et ben og et pr på det andre etter å ha plukket rips en dag....

Det ble en tur til byen istedenfor rydding. Jeg skammer meg bare litt over prioriteringen der altså :D
Fikk kjøpt meg sko, og det er bra! Skal delta i et lite løp om en måneds tid og har ikke tid til betennelser. Satser på at det ikke utvikler seg nå.
Kom inn i butikken og så at sko lå på 1700-2000 kr..... Jeg fryktet det verste etter som ekspeditøren kom med flere par sko til meg, men da jeg fant et par som passet så kostet de bare 1200 kr :D
Det er mye mer enn jeg er komfortabel med å betale, og det er også grunnen til at jeg går i et par sko i flere år før de byttes ut, men jeg har ikke funnet en eneste annen butikk som har sko som passer på føttene mine og som støtter opp som jeg trenger :(
Kvalitet koster ja. Men oftest er de verdt det da. Og i det minste varer de som regel lengre enn unga sine sko da [emoji14]

Så spennende at du skal delta på løp! [emoji8][emoji8]

Vi ser på The Libariens.
Sesong 4 har akkurat startet på Fox, og vi har satt på serie-opptak og ser på lørdag :)
Man kan si hva man vil om at man savner at barna er små når de vokser til (og ja jeg syns Lille U blir atl for stor alt for fort), men det er også utrolig korelig å sitte oppe på kvelden å se serier som du selv ønsker å se sammen med barna...
Den serien har jeg sett litt på innimellom, ganske grei den.
Jeg syntes det var kos med babytid og har innimellom problemer med å akseptere hvor fort småen blir stor. Men jeg ser virkelig frem til han blir større, mye morsommere å se ting med frøkna som gjerne ser det samme som meg, enn kaptein Sabeltann (som er favoritten nå) ente gang. Hadde han nå bare ville sett litt forskjellige filmer så hadde det hjulpet stort haha

Den serien har jeg sett litt på innimellom, ganske grei den.
Jeg syntes det var kos med babytid og har innimellom problemer med å akseptere hvor fort småen blir stor. Men jeg ser virkelig frem til han blir større, mye morsommere å se ting med frøkna som gjerne ser det samme som meg, enn kaptein Sabeltann (som er favoritten nå) ente gang. Hadde han nå bare ville sett litt forskjellige filmer så hadde det hjulpet stort haha
Kjenner du til Marvel og DC "universene"?
Eldste elsker begge, han er 11, og mye av det har 12 års grense, dvs. han etter kino-reglene fint kan se med en voksen.......

Kjenner du til Marvel og DC "universene"?
Eldste elsker begge, han er 11, og mye av det har 12 års grense, dvs. han etter kino-reglene fint kan se med en voksen.......
Nei det er ikke noe frøkna har noe interesse for, så nå måtte jeg google før jeg kunne svare hehe men jeg kjenner nå at om interessen skulle komme,vil jeg nok se der før vi evt ser det sammen. Så jeg faktisk ser hva det er. Men jeg er ikke helt låst på aldersgrense, så lenge jeg har sett det selv og vet hva det er...

Nei det er ikke noe frøkna har noe interesse for, så nå måtte jeg google før jeg kunne svare hehe men jeg kjenner nå at om interessen skulle komme,vil jeg nok se der før vi evt ser det sammen. Så jeg faktisk ser hva det er. Men jeg er ikke helt låst på aldersgrense, så lenge jeg har sett det selv og vet hva det er...
Der er jeg veldig enig med deg.
Etter kino-reglene kan en på 12 se 15 års grense sammen med en voksen, men det er et utrolig spenn på hva som tillates på de forskjellige aldersgrensene.
Enkelte ting med 12 års grense vil jeg ikke at han skal se
Mye komme an på barnet og filmen/serien

Back
Topp