Vi skravler videre i august.

Level 100 i hva da?

Ille å mange strikkeprosjekter du holder på med på en gang da, for meg holder det med et av gangen...

Wow :P :D

Jeg har ulike prosjekter etter hvor jeg er. Mamma har hjulpet meg med noe, så der har jeg gjort halvparten. På julegaven gikk jeg tom for garn (en feilvurdering av antall nøster i en farge). Skjerfet er kjedelig, kan strikkes i bil. Det samme kan pannebånd. Jeg kan ikke strikke tøfler i bil, da må jeg være alene siden det er så mange økninger og fellinger.

Det ble tøffel. Måtte begynne på nytt pga perfeksjonisten i meg :oops:
Men det er jo bare god trening :)
Jeg har ikke mye erfaring med å øke masker, og det får jeg nå.

I morgen er planen at vi skal rydde hus på skift, så det spørs om jeg ikke får med hele gjengen til byen istedet :hilarious: Jeg trenger sko, og jeg trenger tid og anledning til å strikke :D

Blir stor feiring neste år da :)
Ja. Vi begynte å snakke om det.

Mannen lanserte å leie idrettslagets hus, som vi hadde til dåpen til yngste, for felles 80 års fest. Han er jo bare en mnd eldre enn meg.

Men jeg har skrinlagt ideen når jeg i dag spurte "men hva gjør vi med ungene?"

Nei, vi får rydde huset og ha en innleid barnevakt (han slipper absolutt ingen inn på vårt soverom, ikke sin egen mor heller) eller jeg får gå hjem når ungene skal legge seg, sa han.

Særlig. Teoretisk kan vi ha fått frøkna på da 3,5 ut av vårt rom, dersom gjesterommet som rommer sikker 20+ kasser med ting og et par enorme bokhyller, blir gjort om til rom til mellomste.

Men noen kandidat til innleid barnevakt har vi jo ganske enkelt ikke.
Jeg går i dag i min kusines 40 års dag alene for de eneste som kan ha barna også skal dit. De to eldste kunne jeg trolig ordnet overnatting hos venner men yngste har vi ingen som kan ha. Ei heller om et år. Det er bare et år.

Og at han ska gå hjem?

Nei. Da får vi begrense antallet gjester og ha det hjemme så de kan legges. Vi hadde en superduper grillfest da vi ble 35, pga en del avbud gikk det veldig fint. Alle fikk plass på verandaen, ingen måtte sitte inne eller i hagen (det sto et par griller på parkeringsplassen da) ungene løp ute og lekte på loftet, en ble lagt på loftet og våre ble lagt. Noen ble hentet av barnevakt og vi hadde en nydelig kveld. Og med flott vær, det er jo det som er greia da. Grillfest går best med fint vær og vi har ikke plass til så mange inne.

Vi får tenke

Ja. Vi begynte å snakke om det.

Mannen lanserte å leie idrettslagets hus, som vi hadde til dåpen til yngste, for felles 80 års fest. Han er jo bare en mnd eldre enn meg.

Men jeg har skrinlagt ideen når jeg i dag spurte "men hva gjør vi med ungene?"

Nei, vi får rydde huset og ha en innleid barnevakt (han slipper absolutt ingen inn på vårt soverom, ikke sin egen mor heller) eller jeg får gå hjem når ungene skal legge seg, sa han.

Særlig. Teoretisk kan vi ha fått frøkna på da 3,5 ut av vårt rom, dersom gjesterommet som rommer sikker 20+ kasser med ting og et par enorme bokhyller, blir gjort om til rom til mellomste.

Men noen kandidat til innleid barnevakt har vi jo ganske enkelt ikke.
Jeg går i dag i min kusines 40 års dag alene for de eneste som kan ha barna også skal dit. De to eldste kunne jeg trolig ordnet overnatting hos venner men yngste har vi ingen som kan ha. Ei heller om et år. Det er bare et år.

Og at han ska gå hjem?

Nei. Da får vi begrense antallet gjester og ha det hjemme så de kan legges. Vi hadde en superduper grillfest da vi ble 35, pga en del avbud gikk det veldig fint. Alle fikk plass på verandaen, ingen måtte sitte inne eller i hagen (det sto et par griller på parkeringsplassen da) ungene løp ute og lekte på loftet, en ble lagt på loftet og våre ble lagt. Noen ble hentet av barnevakt og vi hadde en nydelig kveld. Og med flott vær, det er jo det som er greia da. Grillfest går best med fint vær og vi har ikke plass til så mange inne.

Vi får tenke
Kan dere bruke noen av de ansatte i bhg?
Evt finne en barnevakt i nabolaget

Kan dere bruke noen av de ansatte i bhg?
Evt finne en barnevakt i nabolaget
Det hadde vært kjekt om vi hadde funnet en i nabolaget men ingen naturlig kandidat.
Vi bruker ikke så ofte barnevakt, det hender de er hos mine foreldre. Men de gangene vi skulle hatt er somregel mamma og pappa utelukket.
Får tenke litt på det. Hun byttet avdeling i bhg så jeg kjenner ikke de ansatte der enda. Men, skal tenke litt.

Det hadde vært kjekt om vi hadde funnet en i nabolaget men ingen naturlig kandidat.
Vi bruker ikke så ofte barnevakt, det hender de er hos mine foreldre. Men de gangene vi skulle hatt er somregel mamma og pappa utelukket.
Får tenke litt på det. Hun byttet avdeling i bhg så jeg kjenner ikke de ansatte der enda. Men, skal tenke litt.
Ah skjønner

God morgen
Jeg er full av kleggbitt, har hovnet opp mye og ser ikke ut pp beina, tom for zyrtec så må på ut å få kjøpt det

Back
Topp