Blir godtMisunnelig på deg![emoji38]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir godtMisunnelig på deg![emoji38]
Så fin da [emoji7]Klar for nissestreker [emoji106]
Skulle gjerne gitt deg noe siden jeg har ganske mye i dag, men trenger den selv
Alle blir lekre i strikket bikini da[emoji23]
Klar for nissestreker [emoji106]
Pinne nr 4 og 5 [emoji106]Det gikk fort! Kjempefin
Veldig fin og enkel, gjorde seg med mønsteret nederst [emoji106] skal strikke en til i en rødrosa farge.Så fin da [emoji7]
Jepp det gjør vi. Nettop badet i bassenget her. Oppgraderte rommet. Var så lite det vi fikk, men nå er bra. Se om se vil sove nå , spørs velKos dere
Ja, men nå ble det Living (eller skeidar) i stedet. men var gøy det. men babyen på 7 mnd med feber og sutring så begrenset det segIkea er moro![emoji7]
Ja, men nå ble det Living (eller skeidar) i stedet. men var gøy det. men babyen på 7 mnd med feber og sutring så begrenset det seg
Har de sovnet?Jepp det gjør vi. Nettop badet i bassenget her. Oppgraderte rommet. Var så lite det vi fikk, men nå er bra. Se om se vil sove nå , spørs vel
Og god kveld til degGod ettermiddag søte du[emoji16]
Jeg liker best de oppskriftene der man kan bruke de pinnene jeg ^^Pinne nr 4 og 5 [emoji106]
Ja. Særlig siden vi får gjester til kaffi i dag. Men sånn helt generelt uansett kjekt å få litt orden på huset.
De er borte vekk gitt [emoji39][emoji23] Forsvant rett etter jeg skreiv det [emoji849][emoji23][emoji56]