Tror det enda er 4 igjen gitt [emoji39][emoji39]
Regner med du sparer de til meg?![emoji7][emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det enda er 4 igjen gitt [emoji39][emoji39]
Begynte å strikke bikini i dag. Kjempegøy
Så trakk jeg ut pinnen, for jeg har da ingen bruk for en strikket bikini
Jeg forstår [emoji511]. Du får prøve å lage selv [emoji16]^^
Næsj. Vanilje og litt sorbet. Kjedelig [emoji14]
Så etter hasselnøtt jeg
Det blir koselig [emoji4]Mini skal i barnehagen og mellomste på SFO i dag, nå er ferien over for dem.
Kommer til å hente frøkna på SFO allerede rundt 14:30 og da tar hun med ei venninne hjem
Gratulere [emoji166]I dag har jeg bursdag. I fjor på denne dagen var jeg høygravid og nesten 40 kg tyngre enn jeg er i dag. Men i fjor fikk jeg akkurat det jeg ønsket meg til bursdagen - rier. I år har jeg ønska meg at mini går sine første skritt uten støtte [emoji18] og så en blomsterkvast fra mannen, da. Må vel finne meg i at bursdagen min kommer litt i bakgrunnen i årene fremover
GratulererI dag har jeg bursdag. I fjor på denne dagen var jeg høygravid og nesten 40 kg tyngre enn jeg er i dag. Men i fjor fikk jeg akkurat det jeg ønsket meg til bursdagen - rier. I år har jeg ønska meg at mini går sine første skritt uten støtte [emoji18] og så en blomsterkvast fra mannen, da. Må vel finne meg i at bursdagen min kommer litt i bakgrunnen i årene fremover
Takk [emoji254]Gratulere [emoji166]
Takk [emoji254]Gratulerer
Jotakk.
Ungene er lagt og kaka bakt, men huset...
Nå skal mannen til med sveler så da er det lite hjelp å få av ham så jeg må bare ta fatt på ei stue full av leker aller først og så får vi se hva jeg rekker og hva han rekker i morgen mens jeg er på jobb.
1 mil ..... Nei, det er ikke langt til postkassa. Er bare ikke alltid jeg kommer meg ned dit [emoji28]
IKEA imorgen, og jeg gleder meg. Gøy å fornye litt.
Mini skal i barnehagen og mellomste på SFO i dag, nå er ferien over for dem.
Kommer til å hente frøkna på SFO allerede rundt 14:30 og da tar hun med ei venninne hjem
I dag har jeg bursdag. I fjor på denne dagen var jeg høygravid og nesten 40 kg tyngre enn jeg er i dag. Men i fjor fikk jeg akkurat det jeg ønsket meg til bursdagen - rier. I år har jeg ønska meg at mini går sine første skritt uten støtte [emoji18] og så en blomsterkvast fra mannen, da. Må vel finne meg i at bursdagen min kommer litt i bakgrunnen i årene fremover
God morgen [emoji854]God morgen
Har ønsket ditt gått i oppfyllelse ? [emoji5] med att minien går uten støtte [emoji1348]Takk [emoji254]
God morgen