Vi skravler videre i august.

Hørtes ut som en kjempekoselig dag. Og det er vel "lillelørdag" i dag? [emoji849][emoji56] Eller er det onsdag som kalles det? Ble brått usikker nå jeg [emoji39]
Jeg laga muffins. Har synda jeg også. Og jeg delte ikke en gang kakerøra som lå igjen når jeg gravde det ut med slikkepotten [emoji849][emoji23] #egoist

Kos deg med trening du [emoji8] Tok en gåtur jeg [emoji4]

Pffft, ungene kan da vel lage sine egne muffins om de vil ha kakerøre vel! :D
Kakerøre er digg!!

Ferdig med trening nå. Ikke fornøyd med dagens innsats, men jeg kjenner det verker litt i min gamle skade i foten så det er vel greit å ikke ta i for mye. Jeg prøver i det minste å overbevise meg selv om at det er ok ^^

Godt med gåtur?

Så gøy. Jeg bor i en kommune som er tungt representert der, med hjort og laks. Var sikkert mye gøy og godt å smake på! Foreldrene mine var der i fjor, jeg ville også men var litt opptatt med å føde og sånt [emoji23]

Snakk om prioritering da du :hilarious:
Jeg så spesifikt etter et spesielt salgssted, som selger is. Desverre hadde de ikke den smaken jeg så etter. Kjempeskuffet :( :P

Begynte å strikke bikini i dag. Kjempegøy :D
Så trakk jeg ut pinnen, for jeg har da ingen bruk for en strikket bikini :hilarious:

Pffft, ungene kan da vel lage sine egne muffins om de vil ha kakerøre vel! :D
Kakerøre er digg!!

Ferdig med trening nå. Ikke fornøyd med dagens innsats, men jeg kjenner det verker litt i min gamle skade i foten så det er vel greit å ikke ta i for mye. Jeg prøver i det minste å overbevise meg selv om at det er ok ^^

Godt med gåtur?

Hahahah [emoji39][emoji23] De glemte helt ut kakerøre faktisk. Så jeg kom ut fra kjøkkenet kjempefornøyd jeg altså [emoji23][emoji39]

Om du kjenner det verker ja, så er det helt sikkert greit å ikke overdrive det så veldig. Men at du har trent er da bedre enn å ikke ha trent [emoji4]

Var godt med en gåtur. Men savna musikken. For plutselig ville begge unga være med [emoji39][emoji23]

Trodde det var neste dag [emoji849] brå våkna etter å ha sovet i noen timer nå [emoji28]

Lykke til med alt som skal gjøres[emoji16]
Jotakk.
Ungene er lagt og kaka bakt, men huset...

Nå skal mannen til med sveler så da er det lite hjelp å få av ham så jeg må bare ta fatt på ei stue full av leker aller først og så får vi se hva jeg rekker og hva han rekker i morgen mens jeg er på jobb.

Trodde det var neste dag [emoji849] brå våkna etter å ha sovet i noen timer nå [emoji28]
Hahaha been there done that [emoji23] Ropte tom til unga de måtte komme seg til skolen. Vi hadde forsovet oss ! Klokka var 2000 på søndagskveld. Jeg slukna visst i 18tiden [emoji849][emoji23]

Hahaha been there done that [emoji23] Ropte tom til unga de måtte komme seg til skolen. Vi hadde forsovet oss ! Klokka var 2000 på søndagskveld. Jeg slukna visst i 18tiden [emoji849][emoji23]
Ha ha [emoji28] hva fikk du til svar da ? [emoji85][emoji23]

Begynte å strikke bikini i dag. Kjempegøy :D
Så trakk jeg ut pinnen, for jeg har da ingen bruk for en strikket bikini :hilarious:
Bikini..
Føler jeg ikke har noen behov for å strikke akkurat det

1 mil ..... Nei, det er ikke langt til postkassa. Er bare ikke alltid jeg kommer meg ned dit [emoji28]
Jeg klarer ikke la være å sjekke. Men så passerer jeg den jo også da. Men går ellers ens ærend.

Nå om dagen henter visst mannen posten så det er godt han begynner på jobb på mandag for jeg har bestilt mye rart på eBay og wish...

Jeg klarer ikke la være å sjekke. Men så passerer jeg den jo også da. Men går ellers ens ærend.

Nå om dagen henter visst mannen posten så det er godt han begynner på jobb på mandag for jeg har bestilt mye rart på eBay og wish...

Jeg passere postkassen før jeg kjører opp til huset / her vi leier [emoji28][emoji28]

IKEA imorgen, og jeg gleder meg. Gøy å fornye litt.

Snakk om prioritering da du :hilarious:
Jeg så spesifikt etter et spesielt salgssted, som selger is. Desverre hadde de ikke den smaken jeg så etter. Kjempeskuffet :( :P
Ja det var dårlig planlagt gitt [emoji23]
Åh det er skuffende da. Men de hadde kanskje andre spennende smaker?

Back
Topp