T
Turid-Laila
Guest
Mistenkte det gittEr onsdag som kalles det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mistenkte det gittEr onsdag som kalles det
Haha ja. Men nå vet jeg veien til neste gang i det minste [emoji39]Haha[emoji23] bra dere fant fram tilslutt[emoji16]
Hørtes ut som en kjempekoselig dag. Og det er vel "lillelørdag" i dag? [emoji849][emoji56] Eller er det onsdag som kalles det? Ble brått usikker nå jeg [emoji39]
Jeg laga muffins. Har synda jeg også. Og jeg delte ikke en gang kakerøra som lå igjen når jeg gravde det ut med slikkepotten [emoji849][emoji23] #egoist
Kos deg med trening du [emoji8] Tok en gåtur jeg [emoji4]
Så gøy. Jeg bor i en kommune som er tungt representert der, med hjort og laks. Var sikkert mye gøy og godt å smake på! Foreldrene mine var der i fjor, jeg ville også men var litt opptatt med å føde og sånt [emoji23]
Pffft, ungene kan da vel lage sine egne muffins om de vil ha kakerøre vel!
Kakerøre er digg!!
Ferdig med trening nå. Ikke fornøyd med dagens innsats, men jeg kjenner det verker litt i min gamle skade i foten så det er vel greit å ikke ta i for mye. Jeg prøver i det minste å overbevise meg selv om at det er ok ^^
Godt med gåtur?
[emoji23][emoji23][emoji23]Begynte å strikke bikini i dag. Kjempegøy
Så trakk jeg ut pinnen, for jeg har da ingen bruk for en strikket bikini
Jotakk.Lykke til med alt som skal gjøres[emoji16]
Hahaha been there done that [emoji23] Ropte tom til unga de måtte komme seg til skolen. Vi hadde forsovet oss ! Klokka var 2000 på søndagskveld. Jeg slukna visst i 18tiden [emoji849][emoji23]Trodde det var neste dag [emoji849] brå våkna etter å ha sovet i noen timer nå [emoji28]
1 mil ..... Nei, det er ikke langt til postkassa. Er bare ikke alltid jeg kommer meg ned dit [emoji28]Haha[emoji23] er det langt?
Ha ha [emoji28] hva fikk du til svar da ? [emoji85][emoji23]Hahaha been there done that [emoji23] Ropte tom til unga de måtte komme seg til skolen. Vi hadde forsovet oss ! Klokka var 2000 på søndagskveld. Jeg slukna visst i 18tiden [emoji849][emoji23]
Bikini..Begynte å strikke bikini i dag. Kjempegøy
Så trakk jeg ut pinnen, for jeg har da ingen bruk for en strikket bikini
Jeg klarer ikke la være å sjekke. Men så passerer jeg den jo også da. Men går ellers ens ærend.1 mil ..... Nei, det er ikke langt til postkassa. Er bare ikke alltid jeg kommer meg ned dit [emoji28]
Jeg klarer ikke la være å sjekke. Men så passerer jeg den jo også da. Men går ellers ens ærend.
Nå om dagen henter visst mannen posten så det er godt han begynner på jobb på mandag for jeg har bestilt mye rart på eBay og wish...
Helt okHelt grei[emoji16] jobb og shopping!
Du da?[emoji16]
Ja det var dårlig planlagt gitt [emoji23]Snakk om prioritering da du
Jeg så spesifikt etter et spesielt salgssted, som selger is. Desverre hadde de ikke den smaken jeg så etter. Kjempeskuffet
Syns egentlig IKEA er litt kaotisk, jegIKEA imorgen, og jeg gleder meg. Gøy å fornye litt.
Jo, men så lenge jeg vet hva jeg skal ha-inn og ut iløa en halvtime så er det innaforSyns egentlig IKEA er litt kaotisk, jeg