Hva kaller dere det da ? [emoji1]Haha ja. Beklager. Jeg misforsto. Vi i denne bygda sier visst ikke det [emoji14] Men resten av landet gjør jo det forsto jeg på Sara. Så det er vel vi som bruker det feil da men. [emoji849][emoji23][emoji39]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva kaller dere det da ? [emoji1]Haha ja. Beklager. Jeg misforsto. Vi i denne bygda sier visst ikke det [emoji14] Men resten av landet gjør jo det forsto jeg på Sara. Så det er vel vi som bruker det feil da men. [emoji849][emoji23][emoji39]
Vi kaller det bare hestehaler her vi. Når jeg lager det på unga spør jeg bare om de skal ha en eller to hestehaler. Og da er det jo selvsagt 1, som er midt bak og 2 som er på hver sin side [emoji39]Hva kaller dere det da ? [emoji1]
Aha [emoji28] da var det ikke rart vi ikke var på samme bane med det samme [emoji23] he heVi kaller det bare hestehaler her vi. Når jeg lager det på unga spør jeg bare om de skal ha en eller to hestehaler. Og da er det jo selvsagt 1, som er midt bak og 2 som er på hver sin side [emoji39]
Musefletter er fletter derimot på hver sin side [emoji39] For oss her da i kommunen [emoji56]
Stemmer [emoji39] Ble litt lettere forvirra selv ja. Menmen. Man lærer noe hver dag. Sa skal jeg hvertfall prøve ha det i bakhodet neste gang noen nevner det her [emoji39][emoji23]Aha [emoji28] da var det ikke rart vi ikke var på samme bane med det samme [emoji23] he he
OkMen det er så dumt å bestille el tester 8 uker før man muligens trenger det dersom man får positiv g test 2 uke etter den eggløsningen hvor man går tom også..
Derfor har ikke jeg brukt eBay til å bestille det
Enig! Ser det har tatt seg opp de siste dagene
Jeg skjønner bare ikke åssen jeg skal få han til å slutte. Skjer jo helt uttav det blå!
Jo denne mnd så
Fikk handla transportbur til valpen i dag. Fikk tom 200 kr i avslag på det pga det var utstillingsmodell Fint det. Er veldig fint bur gitt [emoji7] Også kjørte vi på hundetreff etterpå. Mamma var også med med sin hund og unga var med. Første gang mi var med på treff da. Ene hunden kjefta på hu så hu ville ikke gå med de da. Gjemte seg med meg. Stakkars.
Men så kom søstra hennes og da ble det liv. Så de leka veldig mye og voldsomt [emoji169] Og søstra huska meg også [emoji7] Herlig å se hu igjen. Så lenge siden. Er vel nærmere 5 uker siden nå allerede hu reiste fra mamma så. Og der gikk dagen fort gitt
Det var faktisk det. Er mamma som ville ha meg med da. Hu liker slikt. Men så skulle mamma forklare veien og vi gikk feil. Vi kjørte feil. Vi parkerte riktig. Til slutt fikk jeg tlf og vi var 20 minutter for sene og hu forklarte meg veien fra parkeringshuset, og jeg fant veien med en gang. Min mor eier visst ikke stedsans eller noe hu [emoji849][emoji23]Moro med hundetreff[emoji16]
Skal jeg gidde å gå i postkassen i kveld ?? Nei... jaa ... neii .. jaa ..øhhh Tar det i morra ahhah
God morgen alle sammen
Tidligvakt på meg idag også helt greit for da kan jeg gå hjem tidlig
Muligens litt svært optimistisk?
Så trist å høre da![emoji30]
Hatt en fin dag?God ettermiddag[emoji16]
Er han i bedre form?Og der bråvåknet jeg nettopp i ene enden av sofaen mens guttungen snorker videre i andre enden... jeje.. sånn går det når man leker helt om natta. Blir vist litt sent å begynne på middagen nå.. Så synd..