Titt tei
Hei søta[emoji8]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Titt tei
Ikke så vanskelig akkurat det da.
Legger opp masker etter 8 år men strikker legden etter 10. Og måler på ham underveis
Strikket et Mariustunika til mellomste i fjor. Men hun ville ha kjole så jeg strikket den bare lenger.
Hei og hopp.
En liten hilsen fra ferie
August ja. Terminmåned. Måneden jeg skulle endelig slippe være flodhest og oppleve fødsel med en etterlengtet barseltid.
Og her sitter jeg, snart vært mamma i 3 måneder, "ordentlig" mamma i 5 uker (hjemme fra sykehuset) og er så trygg i rollen med både omsorg, amming, små tegn og behovene til frøkna. Rart det der
Deilig med utekontor i dag.. bade litt, jobbe litt..
Er det her skravlegruppa for august var Leter og leter for å finne skravlegruppa for august hehe
Bra du fant fram[emoji28]
Det er jo blitt skrevet en del til å være 1 august da
Mens man sitter og passer på unger som bader og mamma lager middag.
Koser meg nå.
Hva driver dere med?
Syns det høres mye ut på en så stor gutt.Takk, han ligger nå å døser på sofaen med over 40 i temp.. tar livet av meg å se han sånn..
Helt typisk at det er ekstra med liv første dagen i ny måned[emoji16]
Da har jeg laget klar middagen og den står i ovnen. Mini fikk henge på kjøkkenøya og leke med duplo mens jeg kokkelerte [emoji106]
Det var tidlig[emoji85] håper alt er bra med dere!
Er masse farger nå også siden det har vørt så tørtDet jeg liker best med høsten er når bladene får forskjellige farger Syns det er koselig og fint når det er høst
Er masse farger nå også siden det har vørt så tørt
Det er det mamma skal gjøre når hun skal strikke stillongs til frøkna på 6Ikke så vanskelig akkurat det da.
Legger opp masker etter 8 år men strikker legden etter 10. Og måler på ham underveis
Strikket et Mariustunika til mellomste i fjor. Men hun ville ha kjole så jeg strikket den bare lenger.
Fordelen med store barnNår man kan måle samtidig så er det jo lettere
Lykke til med det [emoji14]Vi går vel for 10000??[emoji16][emoji16]
Fordelen med store barn
Det er det som er så fint med hjemmelaget. Det kan tilpasses sånn som ungene er.Det er det mamma skal gjøre når hun skal strikke stillongs til frøkna på 6