Vi skravler videre i august.

Godt å høre [emoji4] starta med kronepannebånd for å lære meg rillestrikk, øking og felling. Så genser, det var en bratt læringskurve.. Og nå er det nisselue, første gang jeg strikker med to farger. Og etterhvert blir det første gang med strømpepinner. Så er plana å lære meg litt fletting og sånt etter hvert da. Så en gang i framtiden blir det genser til meg selv også [emoji85]

Ungene kan vente, likså viktig med en genser til mor! [emoji16]
Jeg kunne legge opp masker, rett og vrang.
I ett innslag av hormontåke fant jeg ut jeg skulle strikke kjole til frøkna, og bare kjøpte noe garn og noen pinner.
Ikke viste jeg hva strikkefasthet var eller kunne lese mønster, men var fast bestemt på at jeg SKULLE strikke kjole til frøkna.
1afe9e5c4a1cc329649f63f29e721ff2.jpg

Jeg kunne legge opp masker, rett og vrang.
I ett innslag av hormontåke fant jeg ut jeg skulle strikke kjole til frøkna, og bare kjøpte noe garn og noen pinner.
Ikke viste jeg hva strikkefasthet var eller kunne lese mønster, men var fast bestemt på at jeg SKULLE strikke kjole til frøkna.
1afe9e5c4a1cc329649f63f29e721ff2.jpg
Jøss! Og kjole ble det. Fin var den også [emoji4]

Ja det så jeg også. Nordstjerna. Blir spennende- selv om dattera her i huset nok ikke er målgruppen før den kommer i reprise [emoji23]
Jeg har unger på 10, 7,5 og 2,5 så noen i målgruppen har jeg alltids i noen år fremover

Jeg sverger, når den ungen bare hiver seg inntil meg og biter helt ut av det blå, så holder det faktisk hardt å være pedagogisk.

Jeg har unger på 10, 7,5 og 2,5 så noen i målgruppen har jeg alltids i noen år fremover
Det har du nok da ja. Mi blir ett år på lørdag. Og bryr seg ikke om tv enda. Så her blir det i så fall mor som ser julekalender i år iallefall. [emoji85]

Om dere bruker program for å tegne mønstre eller bare bruker der rute ark?

For jeg har hatt et program på pc`n som heter knitbird hvis jeg ikke tar feil og det var vist nok bare en prøveperiode som man kunne bruke det før man måtte betale for det o_O og jeg som hadde kommet så godt i gang på mønsteret jeg drev med og fant ut etter å ha skrudd av pcn at det ikke blir lagret når man bruker prøveversjonen :(

Jeg har ikke sett julekalendere på sikkert 10-12 år, siden jeg bodde hjemme hos mor og far. Men jeg husker det som koselig og gleder meg til vi kan lage tradisjoner rundt advent og jul med mini.
Jeg har vel egentlig aldri sluttet å se barnetv i desember jeg.

Om dere bruker program for å tegne mønstre eller bare bruker der rute ark?

For jeg har hatt et program på pc`n som heter knitbird hvis jeg ikke tar feil og det var vist nok bare en prøveperiode som man kunne bruke det før man måtte betale for det o_O og jeg som hadde kommet så godt i gang på mønsteret jeg drev med og fant ut etter å ha skrudd av pcn at det ikke blir lagret når man bruker prøveversjonen :(
Jeg har ikke tegnet mønster selv, men rutepapir eller trolig excell...

Back
Topp