Jeg har forholdt meg til ferdige mønster.funker det også da Men har så mye strikkebøker at jeg går vell tom for ideer til slutt ha hah
Tilpasser mye, men utgangspunkt i et mønster og forandrer mest bare lengde og bredde.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har forholdt meg til ferdige mønster.funker det også da Men har så mye strikkebøker at jeg går vell tom for ideer til slutt ha hah
August faktisk.
Allerede august.
Jeg startet mnd med å gi blod i dag 7.20 så jeg må stå opp nå, må rekke å spise frokost også før jeg drar herfra.
Happy 1 august!
Flott at du er blodgiver Sara! Takk, fra alle oss som er avhengig av at noen gir.
Vært våken siden 4 nå.. guttungen ble i dårlig form i går, nå har han 40.2 i feber og er ekstremt utilpass... det var den turen til sommarland i Bø.. stakkars lille, får så vondt av han når han er syk..
God morgen og god august
Lite skravling på meg denne mnd for må langt ned på lista
Fortsatt ingen barn så jeg er helt alene på jobb, uvant i grunn
God morgen.
Lille U våknet kl 06:30, den første halvtimen prøvde jeg å overtale han til å sitte å lese i sengen, så prøvde han å vekke søsteren sin så da stod vi opp
Jeg har forholdt meg til ferdige mønster.
Tilpasser mye, men utgangspunkt i et mønster og forandrer mest bare lengde og bredde.
God morgen ja! Fine august Jeg har ikke sovet noe særlig i natt, hørt hele Trondheim sentrum vase rundy fra hotellet sover aldri godt første natta noe sted
Utrolig at det er august allerede! Nå er det bare denne og morgendagen igjen på jobb, så blir det ferie
Barna startet ferien før helga, og har våknet 6.30 hver dag siden da, men i dag sov de til 08, så jeg håper det fortsetter mens jeg har ferie også
Takk, han ligger nå å døser på sofaen med over 40 i temp.. tar livet av meg å se han sånn..Masse god bedring til tassen din[emoji173]️
Velkommen august! Jeg, mini og mini sin farmor har bursdag i løpet av de neste to ukene, og senere i måneden skal jeg tilbake på jobb, mini skal starte i bhg og jeg og mannen skal i et bryllup. Håper og tror at dette blir en super måned [emoji7]
Jepp, plutselig høstOg vips er det høst[emoji85]
God august til deg![emoji16]
Jeg tilpasser bare fordi jeg har veldig slanke barn så jeg strikker type 10 år 8 lengde og 8 i vidde til min sønn nåBlir ofte at jeg heller går etter mønsteret i bøker og blader enn å lage selv for da slipper jeg tilpasse så mye, men skader jo ikke å prøve da
Jeg tilpasser bare fordi jeg har veldig slanke barn så jeg strikker type 10 år 8 lengde og 8 i vidde til min sønn nå
Jeg vil ha mere sommerJepp, plutselig høst
Det blir det nok [emoji4]Høres ut som en super august[emoji16]
Ja. Gjerne det.Jeg vil ha mere sommer
Ikke så vanskelig akkurat det da.du har sikkert blitt innøvd med tilpassing du
Men det er noe man vender seg til når man har gjort det en del også da
Hvor mange innlegg skal vi klare i denne skravletråden i august? 5000?? 7000 ?? 10 000?