Vi skravler videre i august.

funker det også da :) Men har så mye strikkebøker at jeg går vell tom for ideer til slutt :hilarious: ha hah
Jeg har forholdt meg til ferdige mønster.

Tilpasser mye, men utgangspunkt i et mønster og forandrer mest bare lengde og bredde.

August faktisk.
Allerede august.

Jeg startet mnd med å gi blod i dag 7.20 så jeg må stå opp nå, må rekke å spise frokost også før jeg drar herfra.

Og vips er det høst[emoji85]
God august til deg![emoji16]

Happy 1 august!

Flott at du er blodgiver Sara! Takk, fra alle oss som er avhengig av at noen gir.

Vært våken siden 4 nå.. guttungen ble i dårlig form i går, nå har han 40.2 i feber og er ekstremt utilpass... det var den turen til sommarland i Bø.. stakkars lille, får så vondt av han når han er syk..

Masse god bedring til tassen din[emoji173]️

Jeg har forholdt meg til ferdige mønster.

Tilpasser mye, men utgangspunkt i et mønster og forandrer mest bare lengde og bredde.

Blir ofte at jeg heller går etter mønsteret i bøker og blader enn å lage selv for da slipper jeg tilpasse så mye, men skader jo ikke å prøve da :p

Utrolig at det er august allerede! Nå er det bare denne og morgendagen igjen på jobb, så blir det ferie:notworthy
Barna startet ferien før helga, og har våknet 6.30 hver dag siden da, men i dag sov de til 08, så jeg håper det fortsetter mens jeg har ferie også:knegg:

God ferie din heldiggris![emoji16]

Velkommen august! Jeg, mini og mini sin farmor har bursdag i løpet av de neste to ukene, og senere i måneden skal jeg tilbake på jobb, mini skal starte i bhg og jeg og mannen skal i et bryllup. Håper og tror at dette blir en super måned [emoji7]

Høres ut som en super august[emoji16]

Blir ofte at jeg heller går etter mønsteret i bøker og blader enn å lage selv for da slipper jeg tilpasse så mye, men skader jo ikke å prøve da :p
Jeg tilpasser bare fordi jeg har veldig slanke barn så jeg strikker type 10 år 8 lengde og 8 i vidde til min sønn nå

Jeg tilpasser bare fordi jeg har veldig slanke barn så jeg strikker type 10 år 8 lengde og 8 i vidde til min sønn nå

du har sikkert blitt innøvd med tilpassing du :hilarious:

Men det er noe man vender seg til når man har gjort det en del også da :D

Det jeg liker best med høsten er når bladene får forskjellige farger :) Syns det er koselig og fint når det er høst

Jeg vil ha mere sommer :)
Ja. Gjerne det.

Men om et par uker begynner skolen. Også begynner kulturskolen og korpset og speideren og fotballen. Og foreldremøtene. Og styremøtene. (jadda, jeg har styremøte i bhg notert allerede, mannen er der. Regner med både fotball og korps også må ha det sånn i de tider) har notert meg foreldremøte 22.8 også.

Og før vi vet ordet av det kommer svigermor i høstferien og så er det snart jul...

du har sikkert blitt innøvd med tilpassing du :hilarious:

Men det er noe man vender seg til når man har gjort det en del også da :D
Ikke så vanskelig akkurat det da.
Legger opp masker etter 8 år men strikker legden etter 10. Og måler på ham underveis

Strikket et Mariustunika til mellomste i fjor. Men hun ville ha kjole så jeg strikket den bare lenger.

Back
Topp