Det er 323 innlegg pr dag. Så bare å kjøre på. 244 til i dag så er vi ajour [emoji14]Vi må da greie 10 000?,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er 323 innlegg pr dag. Så bare å kjøre på. 244 til i dag så er vi ajour [emoji14]Vi må da greie 10 000?,
Den ligger alltid på generell og normalt sett langt oppe og på generell er bare en (eller to sånn i månedsskiftet) skrsvletråder?Ja, litt
Det er jo flere skravletråder, og viste ikke hva dere kom til å kalle augusttråden utenom at det hadde noe august i seg
Hehe
Den ligger alltid på generell og normalt sett langt oppe og på generell er bare en (eller to sånn i månedsskiftet) skrsvletråder?
Høres deilig utHøres ikke helt galt ut.
Jeg sitter på terrassen hos mamma og ser på de to yngste bader
Logisk nok.Jeg har ikke vært her inne på forumet mer enn ca. 1 mnd så er ikke kjent med alle forskjellige trådene når jeg som regel holder meg til vi som prøver Jeg har ikke barn fra før så blir jo mindre på de andre trådene
Logisk nok.
Men fint at du fant oss [emoji5]
Tror dessverre jeg ikke kan hjelpe så mye til i dagDet er 323 innlegg pr dag. Så bare å kjøre på. 244 til i dag så er vi ajour [emoji14]
Jeg har ikke så mye å komme med i august, i alle fall ikke før etter 19.8Tror dessverre jeg ikke kan hjelpe så mye til i dag
Tror også det blir ganske hektisk på jobb, men har ikke full oversikt endaJeg har ikke så mye å komme med i august, i alle fall ikke før etter 19.8
Det er helt vanlig med et lite rush sånnDet er jo blitt skrevet en del til å være 1 august da
Tvile på at det dabber av så mye siden det ikke gjorde det i Juli [emoji23] men tiden får vise hva som skjer [emoji38]Det er helt vanlig med et lite rush sånn
Men snart er det også færre som har ferie og flere som jobberTvile på at det dabber av så mye siden det ikke gjorde det i Juli [emoji23] men tiden får vise hva som skjer [emoji38]
Fin! Jeg slapper av med middagen i ovnen. Lurer på å finne fram strikketøyet mitt jeg også.Mens man sitter og passer på unger som bader og mamma lager middag.
Koser meg nå.
Hva driver dere med?
Har ikke hatt tid til å strikke på et par måneder så ekstremt koselig når jeg faktisk har tid til å ta det fremFin! Jeg slapper av med middagen i ovnen. Lurer på å finne fram strikketøyet mitt jeg også.
Det er veldig koselig å strikke. Jeg nyter de siste ukene med god tid før permisjonen og ferien er over.Har ikke hatt tid til å strikke på et par måneder så ekstremt koselig når jeg faktisk har tid til å ta det frem
Sånn i vanlige mnd er det mest rush de første og siste dagene faktisk. I denne tråden.Tvile på at det dabber av så mye siden det ikke gjorde det i Juli [emoji23] men tiden får vise hva som skjer [emoji38]