Fort gjort [emoji23]Kunne jo vært du ble veldig ivrig [emoji23][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fort gjort [emoji23]Kunne jo vært du ble veldig ivrig [emoji23][emoji23]
The game is on bitch!Se om jeg og du endre på topp3???
Hahaha Hadde vært morro åssåThe game is on bitch!
Ikke værst ikke værst Heldig du!Deilig med utekontor i dag.. bade litt, jobbe litt..
Høres ikke helt galt ut.Deilig med utekontor i dag.. bade litt, jobbe litt..
I får se.Hvor mange innlegg skal vi klare i denne skravletråden i august? 5000?? 7000 ?? 10 000?
Jeg vin egentlig ha pysjen. Men det går jo ikkeJeg vil ha plakaten. Så jeg blir ikke så ivrig denne mnd gitt [emoji849][emoji23]
Hei [emoji3]Titt tei
Rart det der.August ja. Terminmåned. Måneden jeg skulle endelig slippe være flodhest og oppleve fødsel med en etterlengtet barseltid.
Og her sitter jeg, snart vært mamma i 3 måneder, "ordentlig" mamma i 5 uker (hjemme fra sykehuset) og er så trygg i rollen med både omsorg, amming, små tegn og behovene til frøkna. Rart det der
Dere to trekker denne opp noen tusen tenker jeg [emoji5]Hahaha Hadde vært morro åsså
God dagGod morgen.
Lille U våknet kl 06:30, den første halvtimen prøvde jeg å overtale han til å sitte å lese i sengen, så prøvde han å vekke søsteren sin så da stod vi opp
Mhm snart julSvært fort
Jeg har ferie i tillegg så regner med det går greitUtfra premiene skulle jeg vel helst det. Men ikke sjans i havet at jeg havner 80-100 med mindre Tamara utestenger meg i ca 29 av dagene i august tror jeg
Så da bare skravler jeg helt uavhengig av lista.
God dagGod morgen ja! Fine august Jeg har ikke sovet noe særlig i natt, hørt hele Trondheim sentrum vase rundy fra hotellet sover aldri godt første natta noe sted
God ferieUtrolig at det er august allerede! Nå er det bare denne og morgendagen igjen på jobb, så blir det ferie
Barna startet ferien før helga, og har våknet 6.30 hver dag siden da, men i dag sov de til 08, så jeg håper det fortsetter mens jeg har ferie også
Var det vanskelig å finne?Er det her skravlegruppa for august var Leter og leter for å finne skravlegruppa for august hehe
Var det vanskelig å finne?
Ja, jeg har begynt å surre med tsnkenMhm snart jul