Muligens litt svært optimistisk?Oi...krysser fingre for ham[emoji38]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Muligens litt svært optimistisk?Oi...krysser fingre for ham[emoji38]
Bichon havanais [emoji4] Allergivennlig liten rase. Litt pelsstell da [emoji39] Har jente [emoji169]Så koselig med valp. Hvilken rase er det?
Er vel bare 6 episoder i en sesong også så. Går fort unna egentlig [emoji39][emoji23]Det blir nok flere episoder i helga ja [emoji4]
Ja, hadde ikke varmen være så sterk så syns jeg det hadde vært noe annet![]()
Du får være som fuglene som trekker seg til varmere strøk når det blir kaldt her og motsatt![]()
Onkelen min gjør det.Det hadde vært fantastisk[emoji16][emoji7]
Lyst til å vise bildet?Bichon havanais [emoji4] Allergivennlig liten rase. Litt pelsstell da [emoji39] Har jente [emoji169]
Han får nok ikke trent i morgen nei, men han kan jo tro det enn så lenge.. gurimalla så sur han er nå som han ikke er i form. Sovna ikke før 4 i natt.. gjesp..Oi...krysser fingre for ham[emoji38]
Det gjorde hun vel i går senest i denne tråden? Eller. Denne uka i alle fall. Men kan ha vært juli.Lyst til å vise bildet?
Jeg gidder ikke leteDet gjorde hun vel i går senest i denne tråden? Eller. Denne uka i alle fall. Men kan ha vært juli.
Så tipper hun godt kan gjøre igjen![]()
Her Tamara!Noen år til da ja [emoji14] Men de leker vel litt for seg selv også nå da [emoji14] 6 år er jo ikke så liten lengre da [emoji39]
Har ei lita bichon havanais jente. Hu er 13 uker nå [emoji4] Heter Luna [emoji169] Veldig uskyldig gitt. Men litt gremlings også [emoji39][emoji23][emoji56]![]()
Fant til degJeg gidder ikke lete![]()
Det hadde det [emoji4]Det hadde vært fantastisk[emoji16][emoji7]
Har bare sett litt av starten [emoji28] eller så har jeg bare sett første eller andre episoden [emoji28]Den serien har jeg enda ikke sett.
Men så at det har kommet en ny sesong av Orange is the New Black nå![]()
Selvfølgelig, men med eBay vet man aldri om det går 2 uke eller 8..Bare bestille i tide
Har en lang liste med eBay og wish jeg venter på. Den mest ekstreme er en fra Ebay som er angitt å komme en gang mellom 26.8 og 4. 10Selvfølgelig, men med eBay vet man aldri om det går 2 uke eller 8..
Det kanjeg selvsagt. Har så mange gitt [emoji56][emoji23][emoji7] Vanskelig å velge innimellom [emoji39][emoji39]Lyst til å vise bildet?
Du er god som finner i mengdene altså [emoji39][emoji39]Fant til deg
Så utrolig søt hund du har!Du er god som finner i mengdene altså [emoji39][emoji39]
Tusen takk [emoji7] Kan finne ett sammen med mammaen også. Hu blir jo langhåra. Nå ser hu ut som en bamse helst [emoji39] Hu er veldig søt, men litt piraja gitt. Gleder meg til tennene hennes ikke klør så fælt [emoji39][emoji23]Så utrolig søt hund du har!