Vi prøver på baby. ❤️

Så spennende å følge med!! Jeg testet når jeg var 13 DPO, og min test så slik ut :happy: så jeg tenker at det er håp!!
Åå, takk! Det var fint å se. :):smug: Håper virkelig det. Jeg tester igjen i morgen med RFSU tidligtest. Og så prøver jeg en cb med ukesindikator på tirsdag, tenker jeg... - Hvis det fortsatt ikke er noe tante på besøk, da.

Kveld, 13 dpo:

Dagen har vært fin. Jeg har vært trøtt som ei padde, og varm i kroppen. Svære og utsikkende brystvorter + litt hoven i området rundt dem (areola?). Jeg har hvilt meg mye. Tankene går i spinn etter den svake streken jeg så i dag morges. Ønsket er så stort.

De to siste gangene jeg gikk på toalettet i kveld, synes jeg at jeg kjente en lukt som minner meg om at TR nærmer seg. Jeg kjenner ofte en annerledes lukt fra underlivet rett før. Det har gjort at jeg er skikkelig redd her jeg sitter. Ingen antydning til utflod eller blod på papiret så langt.

Alt jeg ønsker nå er at TR skal holde seg borte, at jeg får testet på ny i morgen tidlig med sterkere strek, og at jeg om et par dager kan få et positivt resultat på cb digital.

La denne natta gå fort og uten besøk av Tante Grusom. :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Mvh en skjelven karamell i helspenn

Jeg eier ikke streksyn, men jeg så strek på den testen! ❤ Krysser fingrene for sterkere strek i morgen! Skikkelig spennende!

Morgen, 14 DPO og dagen for selveste IKM:

Jeg føler streken har blitt sterkere og mer rosa. Bildene er tatt tidligere på morgenen enn i går, så dagslyset er litt annerledes. Og streken viser tydeligere i virkeligheten.:hello2 Åå, jeg har ikke ord. :Heartred Var det en liten påskekyllingen hele tiden? :love7

Vedlegg

• IMG_2028.PNG
    IMG_2028.PNG
    134,1 KB · Visninger: 157
  • IMG_2027.PNG
    IMG_2027.PNG
    135,9 KB · Visninger: 157
  • IMG_2026.PNG
    IMG_2026.PNG
    137 KB · Visninger: 157
Så spennende å følge med! Jeg har dårlig streksyn føler jeg i forhold til ca. Alle andre her på forumet, men jeg så tydelig strek fra første test :hilarious::happy:

Heier og håper :dummy1:

Ser streken godt! :D

Gratulerer!

Kan forresten legge til at i følge babyverden terminkalkulator (beregnet ut fra første mensdag), så er jeg bare 13 DPO og 3+6 i dag. I følge mine egne beregninger er jeg 14 DPO og 4+0, så jeg fortsetter å regne ut fra det. :)

Kveld, 14 DPO:

Dette har vært den beste dagen jeg har hatt på lenge. Jeg er så oppriktig glad og emosjonell over at jeg i det hele tatt kanskje kan bli gravid! :love7 Jeg kjenner meg forelska og lykkelig. Jeg vet streken min forstatt er svak, og jeg vil veldig gjerne kommer meg over og forbi uke 5 før jeg kan kjenne meg bittelitt mer sikker.

Men akkurat nå feirer jeg at mannen min og jeg ser ut til å være fruktbare! Det i seg selv er veldig fint. Og jeg prøver å leve etter det å ikke ta sorger på forskudd. - Selv om det skremmer meg å kjenne så mange fine følelser allerede nå.

Symptomer:

- GIGANTISKE brystvorter og området rundt. Altså, de tar seriøst opp 30 % av puppene!
(Puppene mine er veldig små, altså.. :yuck: ). Brysvortene er fortsatt konstant stive/ utstikkende.
- Trøtt, men ikke søvnig, i dag er jeg bare høy på livet! :bounce Jeg blir fort sliten i kroppen når jeg gjør lett fysisk arbeid.
- Jeg har kjent mer stikking i underlivet og små smerter i rygg og mage i dag enn i går. Nå er smertene tilbake til ca samme nivå som 7-8 dpo. Men stikkingen kommer og går i løpet av dagen.
- En slags lukt i underlivet, som jeg kan kjenne når jeg f.eks. sitter på toalettet. Minner skummelt mye om lukten jeg kjenner rett før TR. Liker ikke det altså!

Milepæler:

- Få positiv test på CB digital.
- Komme meg gjennom tirsdag uten tegn til TR.
- Komme meg frem til, og helst over uke 5!

Ønske for i morgen: Tegn til hcg-stigning på test.

Mvh en karamell på høygir

Kveld, 14 DPO:

Dette har vært den beste dagen jeg har hatt på lenge. Jeg er så oppriktig glad og emosjonell over at jeg i det hele tatt kanskje kan bli gravid! :love7 Jeg kjenner meg forelska og lykkelig. Jeg vet streken min forstatt er svak, og jeg vil veldig gjerne kommer meg over og forbi uke 5 før jeg kan kjenne meg bittelitt mer sikker.

Men akkurat nå feirer jeg at mannen min og jeg ser ut til å være fruktbare! Det i seg selv er veldig fint. Og jeg prøver å leve etter det å ikke ta sorger på forskudd. - Selv om det skremmer meg å kjenne så mange fine følelser allerede nå.

Symptomer:
- GIGANTISKE brystvorter og området rundt. Altså, de tar seriøst opp 30 % av puppene!
(Puppene mine er veldig små, altså.. :yuck: ). Brysvortene er fortsatt konstant stive/ utstikkende.
- Trøtt, men ikke søvnig, i dag er jeg bare høy på livet! :bounce Jeg blir fort sliten i kroppen når jeg gjør lett fysisk arbeid.
- Jeg har kjent mer stikking i underlivet og små smerter i rygg og mage i dag enn i går. Nå er smertene tilbake til ca samme nivå som 7-8 dpo. Men stikkingen kommer og går i løpet av dagen.
- En slags lukt i underlivet, som jeg kan kjenne når jeg f.eks. sitter på toalettet. Minner skummelt mye om lukten jeg kjenner rett før TR. Liker ikke det altså!

Milepæler:

- Få positiv test på CB digital.
- Komme meg gjennom tirsdag uten tegn til TR.
- Komme meg frem til, og helst over uke 5!

Ønske for i morgen: Tegn til hcg-stigning på test.

Mvh en karamell på høygir
Dette høres jo veeeeldig lovende ut! Det MÅ jo være en liten spire på gang :love2
Tenk så heldige dere er hvis det sitter på første forsøk! :love2

Digital i morgen da eller? :D

Ja! Haha, for å være sikker på valuta for pengene så burde jeg nok vente til onsdag. Men har kjøpt 2pk, så jeg klarer nok IKKE å dy meg. :happy112

Back
Topp