Strek betyr baby! Håper den holder seg der inne til termin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå, takk! Det var fint å se. Håper virkelig det. Jeg tester igjen i morgen med RFSU tidligtest. Og så prøver jeg en cb med ukesindikator på tirsdag, tenker jeg... - Hvis det fortsatt ikke er noe tante på besøk, da.Så spennende å følge med!! Jeg testet når jeg var 13 DPO, og min test så slik ut så jeg tenker at det er håp!!
Takk!! Det håper jeg også.Strek betyr baby! Håper den holder seg der inne til termin
Dette høres jo veeeeldig lovende ut! Det MÅ jo være en liten spire på gangKveld, 14 DPO:
Dette har vært den beste dagen jeg har hatt på lenge. Jeg er så oppriktig glad og emosjonell over at jeg i det hele tatt kanskje kan bli gravid! Jeg kjenner meg forelska og lykkelig. Jeg vet streken min forstatt er svak, og jeg vil veldig gjerne kommer meg over og forbi uke 5 før jeg kan kjenne meg bittelitt mer sikker.
Men akkurat nå feirer jeg at mannen min og jeg ser ut til å være fruktbare! Det i seg selv er veldig fint. Og jeg prøver å leve etter det å ikke ta sorger på forskudd. - Selv om det skremmer meg å kjenne så mange fine følelser allerede nå.
Symptomer:
- GIGANTISKE brystvorter og området rundt. Altså, de tar seriøst opp 30 % av puppene!
(Puppene mine er veldig små, altså.. ). Brysvortene er fortsatt konstant stive/ utstikkende.
- Trøtt, men ikke søvnig, i dag er jeg bare høy på livet! Jeg blir fort sliten i kroppen når jeg gjør lett fysisk arbeid.
- Jeg har kjent mer stikking i underlivet og små smerter i rygg og mage i dag enn i går. Nå er smertene tilbake til ca samme nivå som 7-8 dpo. Men stikkingen kommer og går i løpet av dagen.
- En slags lukt i underlivet, som jeg kan kjenne når jeg f.eks. sitter på toalettet. Minner skummelt mye om lukten jeg kjenner rett før TR. Liker ikke det altså!
Milepæler:
- Få positiv test på CB digital.
- Komme meg gjennom tirsdag uten tegn til TR.
- Komme meg frem til, og helst over uke 5!
Ønske for i morgen: Tegn til hcg-stigning på test.
Mvh en karamell på høygir
Dette høres jo veeeeldig lovende ut! Det MÅ jo være en liten spire på gang
Tenk så heldige dere er hvis det sitter på første forsøk!