Morgen, 11 dpo:
Test i dag.
Det er første gang jeg har lurt på om jeg så en skyggestrek!! Prøvde å ta bilder, men det viste ikke på dem. Brukte den siste LLP-testen jeg hadde. Nå har jeg kun Clear Blue med ukeindikator igjen. Enten må jeg til bensinstasjon i dag for å kjøpe inn tidligtest, eller så må jeg vente til IKM med å ta Clear Blus.
Tidligere dager har det vært latterlig hvitt inni testvinduet, nå så jeg kanskje (
men bare kanskje) en slags skygge. Den var i så fall så svak at jeg ikke kunne se om den var grå eller rosa. Såå spennende!
Jeg hadde veldig vondt i mage og underliv i natt. Våknet flere ganger av mareritt (Det får man jo ofte når man har vondt i kroppen...). Jeg ble litt redd for at det kan ha skjedd noe farlig der inne, men håper det var bare symptomer på graviditet.
I dag er jeg kvalm, men ikke mer enn at jeg kan gjøre enkle ting i huset, så lenge jeg slapper av innimellom.
Brystvortene sier fortsatt HELLOO.
Vi får besøk av familie i dag. De skal overnatte. Vi er en skikkelig tur-familie, og i det nydelige været i dag ligger jo det i kortene. Jeg kjenner etter den lille turen i går at det orker jeg ikke. Derfor har jeg sendt ut SMS med
"Advarsel, jeg deler ut klemmer, men på eget ansvar. Jeg tror jeg brygger på noe". Så har jeg alibiet klart for å sitte på terrassen og evt legge meg tidlig hvis jeg må. Gøy å være litt snikete!