Vi prøver på baby. ❤️

Første prøveperiode nå:) Men har vært klar (og utålmodig) for å starte prøving en stund:p
Vet hvordan du har det! Vi startet å prøve nå, og da var jeg utålmodig fra første dag. En måned har aldri gått så seint før! :singing: Nå blir det spennende å følge med på hva som skjer med deg fremover. :D

Kveld 4+2:

Trøttheten når nye høyder. Brystvortene også. :laughing021 De endrer seg fra time til time. Veldig rart! Men store er de... Det sikker i mage og underliv av og på. Som i går, mest når jeg anstrenger meg fysisk, f.eks når jeg bøyer meg. Mista noe under sofaen, og la meg på magen for å strekke armen under sofaen. Det blir lenge til jeg gjør det igjen! Det følgte ekstra vond stikking etterpå.

Håper å se en sterkere strek i morgen, får litt mer ro inni meg hvis jeg ser at HCG stiger.

Tankene mine er fylt av baby, og jeg elsker det. Føler meg nyforelska. :love7 Gleder meg til legetime og tidlig UL, når den tid kommer.

I kveld blir det tidlig i seng.

Mvh sofasliterkaramellen

Kveld 4+2:

Trøttheten når nye høyder. Brystvortene også. :laughing021 De endrer seg fra time til time. Veldig rart! Men store er de... Det sikker i mage og underliv av og på. Som i går, mest når jeg anstrenger meg fysisk, f.eks når jeg bøyer meg. Mista noe under sofaen, og la meg på magen for å strekke armen under sofaen. Det blir lenge til jeg gjør det igjen! Det følgte ekstra vond stikking etterpå.

Håper å se en sterkere strek i morgen, får litt mer ro inni meg hvis jeg ser at HCG stiger.

Tankene mine er fylt av baby, og jeg elsker det. Føler meg nyforelska. :love7 Gleder meg til legetime og tidlig UL, når den tid kommer.

I kveld blir det tidlig i seng.

Mvh sofasliterkaramellen

Gratulerer så mye med positiv test :Heartred

Morgen 4+3:

Jeg synes streken er sterkere i dag! :love017

IMG_2045.JPG

Fortsatt synes jeg den viser bedre i virkeligheten enn på bilde, men det er ikke så viktig. Samme kamera som i går. Lyset blir jo aldri helt likt..

Dette gjorde godt å se. :Heartred

Så deilig å se! Tenker det kribler ekstra i magen gjennom hele dagen. Har du noen symptomer for tiden som skiller seg ut/har forsterket seg etter positiv test?

Ha en fiiin fredag :love017

Ja, det kribler så veldig! :love7 Går bare rundt og smiler (og gjesper). Symptomene er ganske like som tidligere i uka. Veldig trøtt, da. Og jeg merker det godt på kroppen når jeg har anstrengt meg litt, F.eks. etter en hel arbeidsdag, som i dag. Da stikker og murrer det enda mer. Tenker det er et fint tegn på at jeg bør slappe av. Jeg går og står hele dagen på jobb, og i dag måtte jeg faktisk sette meg ned mens en kollega av meg forklarte for elevene våre hva vi skulle gjøre. Det skjer aldri ellers! Så ikveld blir det ingenting annet enn middag og sofa med mannen. :happy119 Deilig det!

Ha en super fredag, du også.

Fine streker :love017 God helg til deg!

Tusen takk!:Heartred Riktig god helg. :D

Gratulerer!! Flotte streker :joyful:
Hjertelig tusen takk! :)

Tar helg med denne gode beskjeden:
IMG_2057.JPG

Ubeskrivelig godt å se. Det går rette veien! :Heartbigred :happy093

Ja, det kribler så veldig! :love7 Går bare rundt og smiler (og gjesper). Symptomene er ganske like som tidligere i uka. Veldig trøtt, da. Og jeg merker det godt på kroppen når jeg har anstrengt meg litt, F.eks. etter en hel arbeidsdag, som i dag. Da stikker og murrer det enda mer. Tenker det er et fint tegn på at jeg bør slappe av. Jeg går og står hele dagen på jobb, og i dag måtte jeg faktisk sette meg ned mens en kollega av meg forklarte for elevene våre hva vi skulle gjøre. Det skjer aldri ellers! Så ikveld blir det ingenting annet enn middag og sofa med mannen. :happy119 Deilig det!

Ha en super fredag, du også.

Tusen takk!:Heartred Riktig god helg. :D

Hjertelig tusen takk! :)

Tar helg med denne gode beskjeden:
Vis vedlegget 296149

Ubeskrivelig godt å se. Det går rette veien! :Heartbigred :happy093
Så fantastisk! Gratulerer med 2-3 :love017

Morgentest 4+6:

IMG_2061.JPG

Streken gjør meg glad. :love7 Jeg har vært i litt bedre form til nå, i helgå, men jeg føler at hver gang jeg sier det til mannen min, så blir jeg dårlig etterpå. Hehe. Jinx? - Og sant skal sies: Jeg sov 2 timer på sofaen på formiddagen i går... :thumright

Merker godt på kroppen når jeg trenger å ta det rolig. Gikk en roooolig tur i går. Det gjør vondt nederst i magen å gå i oppoverbakker, så jeg måtte gå sent og med små skritt. - Som en hvilken som helst annen 90-åring. :knegg:

Etter turen var jeg helt ferdig, og måtte slappe godt av ei stund, men så fikk jeg samla krefter igjen, og kunne kjøre til butikken for å handle. Dette er kanskje oppskriften nå i starten? Gjøre ting i små intervaller.

Ellers: Brystene har begynt å bli litt ømme.
Ellers2: Jeg svever i babylykkerus om dagene. :love7

5+3:

Var litt bekymret, så jeg brukte opp resten av RFSU-testene mine i dag tidlig. Det gjorde godt å se sterke streker! :Heartred
Nå må bare cb digital slå ut med 3+, så slutter jeg å teste. :notworthy

IMG_2064.JPG

Back
Topp