Tusen takk! Hvor ligger du selv i løypa?
Første prøveperiode nå Men har vært klar (og utålmodig) for å starte prøving en stund
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! Hvor ligger du selv i løypa?
Vet hvordan du har det! Vi startet å prøve nå, og da var jeg utålmodig fra første dag. En måned har aldri gått så seint før! Nå blir det spennende å følge med på hva som skjer med deg fremover.Første prøveperiode nå Men har vært klar (og utålmodig) for å starte prøving en stund
Kveld 4+2:
Trøttheten når nye høyder. Brystvortene også. De endrer seg fra time til time. Veldig rart! Men store er de... Det sikker i mage og underliv av og på. Som i går, mest når jeg anstrenger meg fysisk, f.eks når jeg bøyer meg. Mista noe under sofaen, og la meg på magen for å strekke armen under sofaen. Det blir lenge til jeg gjør det igjen! Det følgte ekstra vond stikking etterpå.
Håper å se en sterkere strek i morgen, får litt mer ro inni meg hvis jeg ser at HCG stiger.
Tankene mine er fylt av baby, og jeg elsker det. Føler meg nyforelska. Gleder meg til legetime og tidlig UL, når den tid kommer.
I kveld blir det tidlig i seng.
Mvh sofasliterkaramellen
Mange tusen takk!Gratulerer så mye med positiv test
Den øverste til venstre er altså 4+2, de andre fra i dag: 4+3
Så fine strekerDen øverste til venstre er altså 4+2, de andre fra i dag: 4+3
Så deilig å se! Tenker det kribler ekstra i magen gjennom hele dagen. Har du noen symptomer for tiden som skiller seg ut/har forsterket seg etter positiv test?
Gratulerer!! Flotte streker
Så deilig å se! Tenker det kribler ekstra i magen gjennom hele dagen. Har du noen symptomer for tiden som skiller seg ut/har forsterket seg etter positiv test?
Ha en fiiin fredag
Fine streker God helg til deg!
Hjertelig tusen takk!Gratulerer!! Flotte streker
Så fantastisk! Gratulerer med 2-3Ja, det kribler så veldig! Går bare rundt og smiler (og gjesper). Symptomene er ganske like som tidligere i uka. Veldig trøtt, da. Og jeg merker det godt på kroppen når jeg har anstrengt meg litt, F.eks. etter en hel arbeidsdag, som i dag. Da stikker og murrer det enda mer. Tenker det er et fint tegn på at jeg bør slappe av. Jeg går og står hele dagen på jobb, og i dag måtte jeg faktisk sette meg ned mens en kollega av meg forklarte for elevene våre hva vi skulle gjøre. Det skjer aldri ellers! Så ikveld blir det ingenting annet enn middag og sofa med mannen. Deilig det!
Ha en super fredag, du også.
Tusen takk! Riktig god helg.
Hjertelig tusen takk!
Tar helg med denne gode beskjeden:
Vis vedlegget 296149
Ubeskrivelig godt å se. Det går rette veien!
Takk, gode Toffifee! - Som alltid gjør meg litt godtesyk Ønsker deg en kjempefin helg.Så fantastisk! Gratulerer med 2-3
Haha, jeg blir godtesyk selv av nicket mitt Og ditt!Takk, gode Toffifee! - Som alltid gjør meg litt godtesyk Ønsker deg en kjempefin helg.