Vårsol2022
Forelsket i forumet
Håper du finner ut av en grei måte å gjøre det på som ikke gir deg for mye bekymringer og stress!
Ja, får mer info om grad og stadie på svulst og om alt er borte eller om jeg trenger videre behandling...Er innstilt på at det kan ta lengre tid, men håper bare det lar seg gjøre å kombinere med ivf, aldersklokken tikker så fort nå synes jeg...
Massevis av lykke til jenter med start på ny uke, er tilbake fra fjellet på tirsdag 
Ja, får mer info om grad og stadie på svulst og om alt er borte eller om jeg trenger videre behandling...Er innstilt på at det kan ta lengre tid, men håper bare det lar seg gjøre å kombinere med ivf, aldersklokken tikker så fort nå synes jeg...
Massevis av lykke til jenter med start på ny uke, er tilbake fra fjellet på tirsdag 
På torsdag får du beskjed om operasjonen har vært vellykket? Også fortsette der du slapp? Da er du snart igang igjenHeier på deg!! Du må nyte dagene på fjellet! Kun egenmelding om jeg ikke rekker karantenen mens jeg har ferie... Må bare finne ut av hva jeg skal si jeg feiler... Jeg er "aldri" dårlig, kun bihulebetennelser, men da knasker jeg rinexin og drar på jobb. Eller om jeg skulle kommet med en "hvit en" om at mann trengte behandling i DK... Men da kunne jo jeg bare vært hjemme. Hm..., ja nok å tenke på
![]()
Heier på deg!! Du må nyte dagene på fjellet! Kun egenmelding om jeg ikke rekker karantenen mens jeg har ferie... Må bare finne ut av hva jeg skal si jeg feiler... Jeg er "aldri" dårlig, kun bihulebetennelser, men da knasker jeg rinexin og drar på jobb. Eller om jeg skulle kommet med en "hvit en" om at mann trengte behandling i DK... Men da kunne jo jeg bare vært hjemme. Hm..., ja nok å tenke på

No vil eg berre vita!! Håpar sånn for våre tre befrukta egg!!