Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lite forslag på hvit løgn til jobben - kan du ikke si du har vært i nærkontakt med noen med påvist Covid og derfor må i karantene?Jeg skal til gynekologen lørdag morgen kl 10. Om det blir uttak mandag og innsett senest fredag, går det akkurat om vi kan ta fredagen med som dag 1. Det eneste vi skal er å sette inn egget også hjemover i bil. De eneste menneskene vi kommer til å treffe i DK, er de ansatte på klinikken. Maten handler vi i Norge og frakter med oss i kjølebager. Det er ingen resepsjon vi må forholde oss til; men dørkode. Vi kommer til å oppholde oss i leiligheten, eventuelt en strand om været tilsier det. Nå er også Oslo rødt... Jobber der, men bor utenfor. Så spent på pressekonferansen om Oslo senere idag. På lørdag får jeg beskjed om når det blir uttak, så får jeg ta det derfra. Fastlegen kjenner meg godt og jeg har aldri bedt om sykemelding tidligere. Da vannet gikk, gikk den gjennom sykehuset. Så ordner seg nok Jeg syns bare det er ubehagelig i forhold til jobben, for jeg vet det blir spekulasjoner. Jeg jobber forresten ikke direkte med covid19 pasienter, all respekt til de som gjør det Her går det mer i tenner
Takk for forslag, men blir nok en del spørsmål... Satser på at det blir uttak tidlig neste uke og st jeg rekker alt helt fint Jeg har ringt og bestilt alleredeLite forslag på hvit løgn til jobben - kan du ikke si du har vært i nærkontakt med noen med påvist Covid og derfor må i karantene?
Og husk at du ikke får sykemelding av Maigaard, dette må du få av fastlegen. Smart å informere dem før du reiser.
Heihei
Vi skal igang på nytt nå etter at vi mistet nå i vår i 7. uke. Skal ha kort protokoll denne gangen, så da blir det menopur fra neste uke, så fremt mensen melder seg er veldig spent, og krysser alt som krysses kan for at det skal gå bra denne gangen
Drømmen er å følgja etter deg inn på terminforum, Cookies!!
Åh, tusen takk, fine Saltvann! Veeeeldig nervøs!Smuta!! MASSE LYKKE TIL IMORGEN!! Jeg skal tenke positive tanker. Gleder meg til oppdatering!!
Åh, tusen takk, fine Saltvann! Veeeeldig nervøs!
Bare vært i ÅrhusDere som har vært hos Maigaard ( Coockies, Vintermor; var dere i Århus eller Odense?
Bare vært i Århus
Det er vanskelig for meg å mene så altfor mye da jeg ikke har vært i din situasjon. Men, jeg føler meg sikker på at de er like dyktige i Odense og jeg tror også noen av legene jobber begge steder? Jeg vil tro du får nei fra helsemyndigheten om Århus uansett, bare fordi loven er lik for alle og at du skal inn et sted ikke bare kjøre gjennom.Det er dit vi etter planen også skulle. Nå er Århus rødt, Odense gult. Hadde du like gjerne dratt til Odense? Det hadde vært enklere i forhold til karantene, slippe sykemelding og komme tilbake til jobb når jeg skal. Likevel er det noe i oss som vil til Århus, men de er vel like dyktige i Odense... Vi skal ringe Helsenorge idag og høre om vi kan bo i Fyn og kjøre inn til Århus kun for uttak og innsett, eller om det blir samme opplegg som de som harryhandler i Sverige. Jeg er ikke en av dem som drar til Granca i disse tider og hopper av glede for å lande før midnatt Jeg skal uansett teste meg ved hjemkomst, uansett hvor vi sover.
Det er vanskelig for meg å mene så altfor mye da jeg ikke har vært i din situasjon. Men, jeg føler meg sikker på at de er like dyktige i Odense og jeg tror også noen av legene jobber begge steder? Jeg vil tro du får nei fra helsemyndigheten om Århus uansett, bare fordi loven er lik for alle og at du skal inn et sted ikke bare kjøre gjennom.
Med alt stresset rundt ivf, reise og en kropp i helspenn tror jeg du må vurdere totalt hva som er viktigst for deg. Å gå til den behandleren du har lyst til, eller gå i karantene. Jeg har løyet så mye om grunnen til sykemeldingen i andre forsøk at det hadde nok ikke kostet meg så mye. Men igjen, arbeidsplasser og kollegaer er forskjellige, så hva du kjenner på er jo virkelig reelt for deg Du må tenke på at du skal klare å slappe av når du kommer hjem også. Det er jo kanskje den viktigste tiden å ikke stresse på
Då var eg ferdig, puh! 5 egg ut!! Skitt, var supernervøs i forkant og det blei ikkje bedre då det tok kjempelang tid å finna dei to første egga... Ei stund tenkte eg at det kom til å bli null egg. Me tillater oss sjølve å feira at det neste store steget har gått veldig bra og at me fekk ut fleire egg enn me har gjort før! No håpar me berre veeeeldig at gullegget er der!!! Neste nervepirrande fase: venting på den telefonen i morgon... Forrige gong var det jo game over allereie då, så me veit jo dessverre veldig godt at det er ingen garantiar i dette gamet her... Hjelp!!Det tror jeg på!! Men tenk så mye bedre utgangspunkt Alt som trengs er ET egg, og du har nok FLERE
Då var eg ferdig, puh! 5 egg ut!! Skitt, var supernervøs i forkant og det blei ikkje bedre då det tok kjempelang tid å finna dei to første egga... Ei stund tenkte eg at det kom til å bli null egg. Me tillater oss sjølve å feira at det neste store steget har gått veldig bra og at me fekk ut fleire egg enn me har gjort før! No håpar me berre veeeeldig at gullegget er der!!! Neste nervepirrande fase: venting på den telefonen i morgon... Forrige gong var det jo game over allereie då, så me veit jo dessverre veldig godt at det er ingen garantiar i dette gamet her... Hjelp!!
Heihei
Vi skal igang på nytt nå etter at vi mistet nå i vår i 7. uke. Skal ha kort protokoll denne gangen, så da blir det menopur fra neste uke, så fremt mensen melder seg er veldig spent, og krysser alt som krysses kan for at det skal gå bra denne gangen