Vi over 38

Hei igjen, ser her no at mensen fortsatt ikkje har kome... Så kjipt! Håpar den dukkar opp snart! Når det gjeld Synarelaen i kjølebagen, så har den vel ikkje blitt frossen av det? Er jo vanlegvis ikkje så kaldt i ein kjølebag... Synarela tåler for øvrig temperatur opp til 25 grader, så eg har berre hatt den ståande i veska (inni eska som kjem med). Den skal jo oppbevarast ståande, trur det er det viktigaste. Og ikkje for mykje sollys. Og når det gjeld gonal, så høyrest det ut som at det også er godt innafor. Fostimon som eg tar no skal oppbevarast i romtemperatur (Max 25 grader), så tydelegvis litt forskjellig. Trur ikkje du treng å bekymra deg for oppbevaringa av medisinane iallfall! :happy:

God morgen :) Jeg fikk mens igår :smiley-bounce012:smiley-bounce012:smiley-bounce012 Tror aldri jeg har vært så glad for det. Så nå blir det til gynekologen 15 august og håper vi kommer oss av gårde så fort som mulig etter det. Blir relativt stresset av å lese om økende smittetrend i DK, spesielt i Århus. Det er vel lite trolig at slt stenges igjen, men må vel kanskje regne med karantene. Jeg begynner på jobb igjen mandag 31 august, så håper keg rekker det innenfor det.... Føles ganske kleint å si at man er i karantene fordi man har dratt til utlandet nå som smitten øker... Men får ta det som det kommer... Bra du kommer deg til legen! Hodepine, ja.... Det har jeg også hatt de siste dagene. Det kan altså skyldes synarela. Jeg har drukket lite vann de siste dagene, mye løping på jobb. To dager igjen på jobb, så ferie! Vi har barnehagestart 17 august, men da er vi kanskje i DK. Tenkte å fortelle om vår situasjon til bestyreren, så det er mer forståelig hvorfor han ikke kommer til avtalt tid. Når regner de med uttak hos deg?

God morgen :) Jeg fikk mens igår :smiley-bounce012:smiley-bounce012:smiley-bounce012 Tror aldri jeg har vært så glad for det. Så nå blir det til gynekologen 15 august og håper vi kommer oss av gårde så fort som mulig etter det. Blir relativt stresset av å lese om økende smittetrend i DK, spesielt i Århus. Det er vel lite trolig at slt stenges igjen, men må vel kanskje regne med karantene. Jeg begynner på jobb igjen mandag 31 august, så håper keg rekker det innenfor det.... Føles ganske kleint å si at man er i karantene fordi man har dratt til utlandet nå som smitten øker... Men får ta det som det kommer... Bra du kommer deg til legen! Hodepine, ja.... Det har jeg også hatt de siste dagene. Det kan altså skyldes synarela. Jeg har drukket lite vann de siste dagene, mye løping på jobb. To dager igjen på jobb, så ferie! Vi har barnehagestart 17 august, men da er vi kanskje i DK. Tenkte å fortelle om vår situasjon til bestyreren, så det er mer forståelig hvorfor han ikke kommer til avtalt tid. Når regner de med uttak hos deg?
Hurra for mensstart hos deg!! Som oftast vil me jo ikkje ha den, men akkurat ifht IVF-oppstart er det fint om TR er punktleg... Skal på UL-kontroll i morgon, veldig nervøs for den. :nailbiting: Så då får me vita meir om vegen vidare. Er du i gang med sprøyter no? Skal til legen også i dag, gir rapport seinare!

Hurra for mensstart hos deg!! Som oftast vil me jo ikkje ha den, men akkurat ifht IVF-oppstart er det fint om TR er punktleg... Skal på UL-kontroll i morgon, veldig nervøs for den. :nailbiting: Så då får me vita meir om vegen vidare. Er du i gang med sprøyter no? Skal til legen også i dag, gir rapport seinare!

Det kommer til å gå strålende :) Hvordan gikk det hos legen?

Det kommer til å gå strålende :) Hvordan gikk det hos legen?
Sjukmeldt ut neste veke! Stor lettelse, har så masse bivirkningar... :arghh: Korleis går det med deg? Og håpar du har rett angåande morgondagen. Har skikkeleg angst for at det kun er éin moden follikel igjen.

Sjukmeldt ut neste veke! Stor lettelse, har så masse bivirkningar... :arghh: Korleis går det med deg? Og håpar du har rett angåande morgondagen. Har skikkeleg angst for at det kun er éin moden follikel igjen.

Så bra!! Når skal du til gynekologen? Ja, det skjønner jeg!! Men husk; om så skulle være, så kan det ordne seg likevel :) Jeg har angst for at grensen til Danmark skal stenge.... Tror du det kan skje? Vi må nok regne med karantene. Hva gjlr jeg om karantene strekker seg etter ferien, og jeg ikke vil si på jobb at jeg har vært hos Maigaard i DK? Du må oppdatere imorgen!! Så spent på dine vegne og krysser alt jeg har for at du får en veldig fin fredagskveld! Så da blir uttak bestemt imorgen?

Endeleg litt gode nyheiter på oss!! UL-kontroll i dag og 5-6 folliklar er på gang!! :smiley-bounce012 Enorm forbetring frå kun éin moden follikel forrige forsøk. Hurra!!! Gyn var superfornøgd. Ny kontroll på mandag og uttak ein gong mellom onsdag og fredag neste veke.

Me har jo verkeleg lært at det er ingen garantiar i dette gamet her, men i dag skal me iallfall tillata oss å feira denne nyheiten! :happy093

Endeleg litt gode nyheiter på oss!! UL-kontroll i dag og 5-6 folliklar er på gang!! :smiley-bounce012 Enorm forbetring frå kun éin moden follikel forrige forsøk. Hurra!!! Gyn var superfornøgd. Ny kontroll på mandag og uttak ein gong mellom onsdag og fredag neste veke.

Me har jo verkeleg lært at det er ingen garantiar i dette gamet her, men i dag skal me iallfall tillata oss å feira denne nyheiten! :happy093

SMUTA :smiley-bounce012:talk017 HURRA!!!! SÅ BRA!!! Dette går veien!!!! Sikker på det!!! :talk017

SMUTA :smiley-bounce012:talk017 HURRA!!!! SÅ BRA!!! Dette går veien!!!! Sikker på det!!! :talk017
Åh, tusen takk for optimismen, Saltvann!! ❤️ Uansett korleis dette forsøket måtte gå er eg iallfall veldig fornøgd med at kroppen har respondert betre enn før og litt meir innanfor det som er forventa med min AMH... Utruleg spent på fortsettelsen! :smiley-angelic001

Hei jenter!
Jeg har vært litt fraværende i det siste, beklager det! Har endelig begynt å heles i operasjonssåret og jeg kan være mer aktiv igjen, her gjelder det å se positivt på alle framsteg! Jeg har time til oppfølging etter operasjonen om halvannen uke, er så spent på om jeg da er klar for å begynne på an igjen med ivf!
Imorgest våknet jeg av en så sterk følelse av savn etter å bli mamma igjen, det var så gjennomtrengende. Men nok syting fra meg, alt har gått bra så langt, nå er det bare sluttspurten igjen, så dette skal jeg fikse!!:Heartred

Godt å lese om at alt går bra hos dere, grattis med mange eggposer Smuta, helt fantastisk resultat altså!!! Det må jo skyldes den lange stimuleringen? Haugevis med lykkeønskninger for uttaket, dette skal gå bra!!!
Og Saltvann, håper inderlig du kommer deg til Danmark, også stresset med jobben i tillegg, som om du ikke har nok å tenke på nå liksom!! Er det jeg sier, vi skulle ha skrevet bok om denne reisen her!:joyful: Men det skal gå veien for oss alle tilslutt, noen veier er bare litt mer kronglete enn andre:love7 Klemmer fra Vårsol.

Hei Vårsol :) Så godt å høre at det er fremgang etter operasjonen :) Jeg vil da tro at du da kan gå videre til neste steg og bli tobarnsmamma, så lenge alt har vært vellykket (noe det er) :Heartred Fantastisk med Smuta :) Ja, jeg er litt stresset om dagen. En ting er om DK blir rødt og vi må i karantene. Da ber jeg legen om sykemelding. Det er da de som sykemelder seg et par uker i forbindelse med uttak/innsett? Hadde det vært normale tilstander, hadde jeg gått på jobb som vanlig. Så begynte jeg å tenke på hva som skjer dersom Norge blir rødt... Hva skjer da? Har jeg lov til å dra til Maigaard dagen etter innreise til DK?

Hei Vårsol :) Så godt å høre at det er fremgang etter operasjonen :) Jeg vil da tro at du da kan gå videre til neste steg og bli tobarnsmamma, så lenge alt har vært vellykket (noe det er) :Heartred Fantastisk med Smuta :) Ja, jeg er litt stresset om dagen. En ting er om DK blir rødt og vi må i karantene. Da ber jeg legen om sykemelding. Det er da de som sykemelder seg et par uker i forbindelse med uttak/innsett? Hadde det vært normale tilstander, hadde jeg gått på jobb som vanlig. Så begynte jeg å tenke på hva som skjer dersom Norge blir rødt... Hva skjer da? Har jeg lov til å dra til Maigaard dagen etter innreise til DK?
Jeg reiste før noen landene åpnet. Fikk brev fra Maigaard jeg skulle vise i tollen om at jeg var i gang med behandling jeg ikke kunne stoppe med hos dem og kunne derfor reise inn. Det var ikke noe problem.

Jeg reiste før noen landene åpnet. Fikk brev fra Maigaard jeg skulle vise i tollen om at jeg var i gang med behandling jeg ikke kunne stoppe med hos dem og kunne derfor reise inn. Det var ikke noe problem.

Åhhh, tusen takk :) Nå senket du skuldrene mine betraktelig. Hjertelig takk!! Ønsker deg en topp helg:)

Håper dette stabiliserer seg nå så vi slipper flere uventede ting som dukker opp, og heller kan konsentrere oss om å få unnagjort det vi står midt oppi. Kjenner jeg blir så irritert på alle de som har reist til utlandet i sommer bare fordi de kunne og ville, det er så egoistisk og tankeløst at jeg har ikke ord....Men satser på at alt går bra, og at ting går som planlagt for deg i Danmark!:Heartred

Håper dette stabiliserer seg nå så vi slipper flere uventede ting som dukker opp, og heller kan konsentrere oss om å få unnagjort det vi står midt oppi. Kjenner jeg blir så irritert på alle de som har reist til utlandet i sommer bare fordi de kunne og ville, det er så egoistisk og tankeløst at jeg har ikke ord....Men satser på at alt går bra, og at ting går som planlagt for deg i Danmark!:Heartred

HELT ENIG!!! Jeg blir såååå irritert!!! Og som attpåtil blir sjeleglade for å lande før midnatt for å slippe 10 dager i katantene! DET ville vært krise det. Blir helt matt! Her har folk mistet jobber, bedrifter har gått konkurs og over 250 familier har mistet en kjær. Men å sitte 10 dager i sitt eget hjem, se på Netflix og spise godis; ja det ville vært forferdelig. Sånn; da fikk jeg det ut!! Ja, jeg føler meg nå betrygget på at vi kommer oss til DK. Vi hadde tenkt til å ta Oslo-Fredrikshavn dagstur, leie lugar med dobbeltseng og bli der. Plassere mann og lite barn i sengen, mens jeg hadde desinfisert ALT. Nå har vi funnet ut at vi muligens heller kjører via Sverige. Så slipper vi folk helt! :) Tar med to kjølebager og tørrmat, så kan vi muligens slippe å handle i DK. Vi har funnet en superfresh leilighet, veldig greit når vi har med en liten en. Så da bor og spiser vi der :) Jeg har pasientkontakt på jobb, så må ta en test uansett om jeg kommer fra rødt eller grønt land. Godt og få litt orden i hodet. Nå lurer jeg egentlig bare på om jeg MÅ melde fra på jobb om jeg kommer fra grønt land og fått negativ test, men det finner jeg ut av :) Må legge til at jeg blir flau på vegne av vestkantungdommen som har brutt reglene og bidratt til smitte.... Håper de har lært! Burde fått ubetinget fengsel, mener jeg. SÅNN- FERDIG! :)

Hei igjen :) På hvilken dag satte du inn embryo, og hvorfor ble det den dagen? Var det ditt første forsøk hos Maigaard? Hvordan er formen? :)

Hei igjen :) På hvilken dag satte du inn embryo, og hvorfor ble det den dagen? Var det ditt første forsøk hos Maigaard? Hvordan er formen? :)
I fjor satt jeg inn på dag 5. Det var fordi det var ett som særlig skilte seg ut og de ville dyrke det frem så lenge som mulig. Denne gangen var det uttak torsdag og innsett lørdag. Jeg spurte hvorfor de valgte så tidlig innsett og det var fordi jeg hadde tre identiske embryo, ingen skilte seg ut, og at det alltid har det bedre i livmor. Ingen overlevden til frys noen av gangene. Ble gravid med begge varianter så tror ikke det er noen fasit. :happy: Formen nå begynner å komme seg, hatt typ alle graviditetsplager unntatt oppkast, og lett verking i bekkenet allerede. Men det lever jeg fint med:) 12+2 i dag, ul og svar på duo test på mandag så gruer meg til det.

Back
Topp