Oppdatering frå meg: UL-kontroll i dag. Den gode nyheita er at eg er nedregulert og at Synarela dermed har fungert etter planen. Yay!! Ikkje så overraska over det med tanke på alle dei kjipe biverknadene... Den dårlege nyheita er at gyn oppdaga ei cyste på den eine eggstokken. Skal få vita i morgon kva som blir planen vidare, men sannsynlegvis må eg gå på Synarela i ei veke til i håp om at cysta forsvinn av seg sjølv, eller eventuelt må dei inn og ta hol på cysta. Gyn sa at cyster kan oppstå pga Synarela, faktisk. Problemet med cysta er at den både kan produsera østrogen (som kan skapa trøbbel), og den kan vera til hinder for modninga av eggposar. Og det er jo ikkje bra med tanke på at eg har fått ut få egg dei forrige rundane. Så eg må berre stålsetta meg for fleire dagar i Synarela-tåka... To be continued...
Hei Åhh, så leit å høre Vårsol. Men jeg tror faktisk ikke det trenger å være så veldig omfattende. Jeg mener og ha lest at man ikke behøver å nødvendigvis operere, men ta cystepunksjon. Så vi satser på at det er en enkel prosess for deg Jeg har ingen bivirkninger, skulle kanskje hatt noen...