Vi over 38

Åhhh Smuta, du kan tro jeg har tenkt på deg idag! Rart med det, men du var noe av det første jeg måtte sjekke når jeg endelig fikk logget meg på nett igjen!:joyful: Og det jeg leser nå er veldig positiv, 5 egg ut, det er fantastisk bra! Nå håper jeg bare gullegget er der, håper du får sove inatt og får en hyggelig telefon imorgen, masse masse lykke til, dette skal gå bra!!!:Heartred

Då var eg ferdig, puh! 5 egg ut!! :smiley-bounce012 Skitt, var supernervøs i forkant og det blei ikkje bedre då det tok kjempelang tid å finna dei to første egga... Ei stund tenkte eg at det kom til å bli null egg. Me tillater oss sjølve å feira at det neste store steget har gått veldig bra og at me fekk ut fleire egg enn me har gjort før! No håpar me berre veeeeldig at gullegget er der!!! ❤️ Neste nervepirrande fase: venting på den telefonen i morgon... :nailbiting: Forrige gong var det jo game over allereie då, så me veit jo dessverre veldig godt at det er ingen garantiar i dette gamet her... Hjelp!! :smiley-angelic001

Smuta!!!! Det er jo deres tur nå!!! :smiley-bounce016 Vet ikke hvor ofte jeg har sett etter oppdatering fra deg idag, men det er en del ganger! Virkelig glad på deres vegne!! Ja, god grunn til å feire ikveld!! Hurra!! :Heartred
Takk for optimismen, gode Saltvann! Nervevrak igjen no i forkant av telefonsamtalen i morgon... :dead: Masse lykke til med kontroll i morgon du også! Håpar det er mange eggposar på gang!! ❤️

Åhhh Smuta, du kan tro jeg har tenkt på deg idag! Rart med det, men du var noe av det første jeg måtte sjekke når jeg endelig fikk logget meg på nett igjen!:joyful: Og det jeg leser nå er veldig positiv, 5 egg ut, det er fantastisk bra! Nå håper jeg bare gullegget er der, håper du får sove inatt og får en hyggelig telefon imorgen, masse masse lykke til, dette skal gå bra!!!:Heartred
Fantastisk med all støtten her inne! ❤️ Tusen takk Vårsol! Kryssar alt av fingrar og tær for gode nyheiter i morgon... :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Takk for optimismen, gode Saltvann! Nervevrak igjen no i forkant av telefonsamtalen i morgon... :dead: Masse lykke til med kontroll i morgon du også! Håpar det er mange eggposar på gang!! ❤️

Ja, skjønner det. Sikker på at du får gode nyheter :) Takk... Veldig spent selv... Merker ingenting. Håper det :)

:joyful:Jippi, tenk og bli så gla for at mensen kommer;)Da er det sprøyte start i morgen.

3 av 5 egg befrukta, hurraaaaa!!! :happy093
Det er meir enn me hadde turt å håpa på! Igjen skal me tillata oss å feira dette steget, samtidig som at me sjølvsagt veit at mykje kan endra seg i løpet av helga. Dei skal prøva å dyrka til blasto, så innsett blir i tilfelle tirsdag. Ny oppdatering mandag. Blir ei laaaaaaang helg! :dead:

Det er meir enn me hadde turt å håpa på! Igjen skal me tillata oss å feira dette steget, samtidig som at me sjølvsagt veit at mykje kan endra seg i løpet av helga. Dei skal prøva å dyrka til blasto, så innsett blir i tilfelle tirsdag. Ny oppdatering mandag. Blir ei laaaaaaang helg! :dead:

Hurra!!!! Det er jo FANTASTISK!!! :) :) :)

Weee, masse lykke til Saltvann! Håper alt ordner seg med Danmark og tiden etterpå, husk, du må tenke på deg selv nå oppi det hele og få nok ro og hvile. Dette skal gå bra! Heier på deg!:Heartred

Takk for det :) På vei ned fra fjellet nå. Vi har mest lyst til behandling i Århus. Så vurderer en egenmelding eventuelt. Sykemelding er liksom så "alvorlig." Legen sier jeg må regne med 5 dager. Avgjør alt når vi vet når egguttak blir i ettermiddag. Hvordan går det med deg? Du har ikke fått noen svar enda? Er du i Asker enda? :) Deilig isåfall :)

HELT fantastisk, fikk litt frysninger her nå kjente jeg! Ja, all grunn til å feire nå Smuta, dette skal gå bra!:Heartred

En virkelig triller det der, men ja, en egenmelding er vel legitimt oppi det du står i nå synes jeg! Masse lykke til i ettermiddag, det ordner seg uansett!
Vi kom hjem igår kveld, skal på fjellet noen dager fra søndag av. Skal inn på sykehuset på torsdag neste uke, så må bare få tiden til å gå. Du kan tro jeg har lyst å følge dere nå og få satt inn en liten eskimo, vi hadde lagt ganske likt i løypen vi da:love7

Takk for det :) På vei ned fra fjellet nå. Vi har mest lyst til behandling i Århus. Så vurderer en egenmelding eventuelt. Sykemelding er liksom så "alvorlig." Legen sier jeg må regne med 5 dager. Avgjør alt når vi vet når egguttak blir i ettermiddag. Hvordan går det med deg? Du har ikke fått noen svar enda? Er du i Asker enda? :) Deilig isåfall :)

En virkelig triller det der, men ja, en egenmelding er vel legitimt oppi det du står i nå synes jeg! Masse lykke til i ettermiddag, det ordner seg uansett!
Vi kom hjem igår kveld, skal på fjellet noen dager fra søndag av. Skal inn på sykehuset på torsdag neste uke, så må bare få tiden til å gå. Du kan tro jeg har lyst å følge dere nå og få satt inn en liten eskimo, vi hadde lagt ganske likt i løypen vi da:love7

På torsdag får du beskjed om operasjonen har vært vellykket? Også fortsette der du slapp? Da er du snart igang igjen :smiley-bounce016 Heier på deg!! Du må nyte dagene på fjellet! Kun egenmelding om jeg ikke rekker karantenen mens jeg har ferie... Må bare finne ut av hva jeg skal si jeg feiler... Jeg er "aldri" dårlig, kun bihulebetennelser, men da knasker jeg rinexin og drar på jobb. Eller om jeg skulle kommet med en "hvit en" om at mann trengte behandling i DK... Men da kunne jo jeg bare vært hjemme. Hm..., ja nok å tenke på:excited001

Da har jeg vært på ul :) To folikler nå, men han kunne se 3 til, og de vil han gjerne ha med på festen :smiley-bounce016 Jeg trodde det var sånn at da kan løpet bli kjørt for de som har modnet nå, men det skulle visst gå bra. Så jeg får jo bare stole på han. Nå venter jeg på telefon fra DK. Han antydet at det vil bli egguttak neste lørdag og dyrke til blasto, altså innsett torsdag. Dere er sikkert drittlei mitt stress i forhold til jobben; men hva tenkes om følgende plan: Dra til Århus, bo i ønsket leilighet. Bli sykemeldt første jobbuke etter ferien, karantene og ta med ro mens egget/eggene fester seg. Han ville mer enn gjerne skrive sykemelding, men når jeg googler han, lyser det IVF. Så jeg får heller høre med fastlegen...

Da har jeg vært på ul :) To folikler nå, men han kunne se 3 til, og de vil han gjerne ha med på festen :smiley-bounce016 Jeg trodde det var sånn at da kan løpet bli kjørt for de som har modnet nå, men det skulle visst gå bra. Så jeg får jo bare stole på han. Nå venter jeg på telefon fra DK. Han antydet at det vil bli egguttak neste lørdag og dyrke til blasto, altså innsett torsdag. Dere er sikkert drittlei mitt stress i forhold til jobben; men hva tenkes om følgende plan: Dra til Århus, bo i ønsket leilighet. Bli sykemeldt første jobbuke etter ferien, karantene og ta med ro mens egget/eggene fester seg. Han ville mer enn gjerne skrive sykemelding, men når jeg googler han, lyser det IVF. Så jeg får heller høre med fastlegen...
Åh, så herleg, Saltvann!! Satsar på 5 egg på deg også!!! :smiley-bounce015

Og satsar på at det er komboen DHEA/lang protokoll som skal til for oss begge! Så spennande!! :love017

Åh, så herleg, Saltvann!! Satsar på 5 egg på deg også!!! :smiley-bounce015

Og satsar på at det er komboen DHEA/lang protokoll som skal til for oss begge! Så spennande!! :love017

Ja!!! Håper :) Her er det tankerusj. Funnet ut at jeg sender mail til klinikken imorgen og hører om det gjør noe som helst skade å jobbe 4-5 dager etter innsett. Altså masse stress. Jeg kjenner at jeg kommer til å stresse mer av å måtte si at jeg er sykemeldt... Så tar jeg det heller MEGET med ro når jeg har positiv test i hånden :) Da velger vi nemlig klinikken i Odense, gult område. Jeg finner ikke "drømmestedet" å bo der, vil bo i en leilighet hvor vi kan ordne oss selv. Tittet litt på en campinghytte... Jeg har kjøpt sprit for overflater idag, så stedet (hvor nå det blir), skal desinfiseres:)

Last edited:
Back
Topp